Gjest Gjest Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Tenker da på stjernetegnet krepsen... Noen som er sammen med en kreps her, og har noen gode tips til hvordan jeg kan få ham til å forstå at jeg er interessert i noe mer enn vennskap? Jeg tror "min" kandidat er en nokså typisk kreps...
Årets gjøk Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 Du må ihvertfall ikke fortelle at du tror på astrologi. Da vil han bare le av deg og synes du er tåpelig som tror på sånt tull. Jeg er selv en mannlig kreps og ville aldri fattet interesse for ei dame som var opptatt av astrologi. Og siden jeg er slik vil jeg tro at alle andre krepser er slik også.
Polly Ester Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 Ei venninne av meg er kvinnelig kreps og er interessert i astrologi, så jeg tror ikke det å være interessert i astrologi har noe med stjernetegn å gjøre...
Gjest StockDama Skrevet 31. august 2008 #5 Skrevet 31. august 2008 (endret) du forføre på samme måte du ville gjort med hvilken som helst mann. Med litt variasjon selvfølgelig siden ikke alle menn liker det samme (uavhengig av stjernetegn) Endret 31. august 2008 av StockDama
Zzyzx Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 Og siden jeg er slik vil jeg tro at alle andre krepser er slik også. Selvsagt, jeg er iallfall det. Men fra spøk til alvor, det er ikke noe vits i å blande stjernetegn inn i sjekkingen. Det er bare en ekstra ting å tenke på som gjør stressnivået høyere.
Frustrert Skrevet 1. september 2008 #7 Skrevet 1. september 2008 Du må ihvertfall ikke fortelle at du tror på astrologi. Da vil han bare le av deg og synes du er tåpelig som tror på sånt tull. Jeg er selv en mannlig kreps og ville aldri fattet interesse for ei dame som var opptatt av astrologi. Og siden jeg er slik vil jeg tro at alle andre krepser er slik også. Min mannlige kreps tror på astrologi, så det er nok ikke alle som er slik som deg. TS: Han trenger trygghet, ros (MASSE ros), støtte, han trenger å bli oppvartet og "dullet" med. Søk på google om stjernetegn og astrologi, så finner du fine beskrivelser av typiske krepser Men først og fremst, vær deg selv
Suzy Skrevet 1. september 2008 #8 Skrevet 1. september 2008 Jeg har hatt en mannlig kreps og mitt råd er å løpe så fort du kan i motsatt retning og glemme at det du har møtt Krepse-faen'en. Har dårlige erfaringer kan du vel si...
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2008 #9 Skrevet 1. september 2008 Min mannlige kreps tror på astrologi, så det er nok ikke alle som er slik som deg. Jeg vet ikke hvilket stjernetegn du er, men jeg regner med at du er ett som ikke helt forstår ironi TS: Han trenger trygghet, ros (MASSE ros), støtte, han trenger å bli oppvartet og "dullet" med. Den mannlige krespen er altså... ei dame? Ei litt usikker dame?
Frustrert Skrevet 1. september 2008 #10 Skrevet 1. september 2008 Jeg vet ikke hvilket stjernetegn du er, men jeg regner med at du er ett som ikke helt forstår ironi Den mannlige krespen er altså... ei dame? Ei litt usikker dame? Jeg er skorpion, et stjernetegn som i utgangspunktet ikke passer sammen med krepsen. Et vanskelig forhold å få til :/ Vel, en dame var kanskje litt overdrevet ;-) , men føler av og til at han er mer feminin enn meg ja (Jeg er da i mannsdominert yrke, problemer med å vise følelser, litt "steinansikt" når det kommer til å tape osv) Han sier selv at han er som en stor gutt. Han har de behovene en guttunge har. Og jeg som ikke ser disse behovene er følelsesløs (ikke hans ord, men mine følelser).
Titti72 Skrevet 1. september 2008 #11 Skrevet 1. september 2008 Min mann er kreps, og han er en mann med stor M. Finnes ikke noe feminint ved han, og han hater hvis jeg pakker inn ord og meninger. han er så rett fram og enkel, at det er en drøm! Mitt råd: Ta på et kort sort trangt skjørt, og ditto topp. + stayups og trange lange støvletter. Kun BH, ikke truse.... Funker hver gang uansett, og spesielt på min kreps.
Frustrert Skrevet 1. september 2008 #12 Skrevet 1. september 2008 Min mann er kreps, og han er en mann med stor M. Finnes ikke noe feminint ved han, og han hater hvis jeg pakker inn ord og meninger. han er så rett fram og enkel, at det er en drøm! Mitt råd: Ta på et kort sort trangt skjørt, og ditto topp. + stayups og trange lange støvletter. Kun BH, ikke truse.... Funker hver gang uansett, og spesielt på min kreps. Dette funker ikke på min ;-) Han synes det blir så tilgjort. Selvfølgelig, hvis jeg er meg selv og tilfeldigvis har på meg miniskjørt, så liker han det jo. Men han synes jeg er like sexy i hans arbeidsbukser ;-) Tror det er veldig forskjellig fra person til person rett og slett litt uavhengig av stjernetegn
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2008 #13 Skrevet 1. september 2008 Jeg har hatt en mannlig kreps og mitt råd er å løpe så fort du kan i motsatt retning og glemme at det du har møtt Krepse-faen'en. Har dårlige erfaringer kan du vel si... enig! har for sikkerhets skyld testet flere av dem. kronisk ønske om familie, kombinert med ansvarsskrekk. dårlig kombinasjon. håper virkelig at stjernetegn bare er tull og at mine erfaringer bare er tilfeldig, da.
Gjest Gaby Skrevet 1. september 2008 #14 Skrevet 1. september 2008 (endret) Tenker da på stjernetegnet krepsen... Noen som er sammen med en kreps her, og har noen gode tips til hvordan jeg kan få ham til å forstå at jeg er interessert i noe mer enn vennskap? Jeg tror "min" kandidat er en nokså typisk kreps... Hey! Ligg unna krepsen min! Jeg har en krepsemann og han er fantastisk for meg, så er jeg fisk da Jeg tror på astrologien, det er mye som stemmer der. Har prøvd et par tvillinger, å fysjameg det kunne jeg spart meg! Gi gode komplimenter, vis interesse/forståelse for hans interesser, vær dønn ærlig. Det funka her iallefall Endret 1. september 2008 av Gaby
Gjest Naria Skrevet 1. september 2008 #15 Skrevet 1. september 2008 Jeg har hatt en mannlig kreps og mitt råd er å løpe så fort du kan i motsatt retning og glemme at det du har møtt Krepse-faen'en. Har dårlige erfaringer kan du vel si... Signerer denne. Selv om jeg tviler på at min krepseeks var et rasshøl på grunn av fødselsdatoen sin.
Titti72 Skrevet 4. september 2008 #16 Skrevet 4. september 2008 Dette funker ikke på min ;-) Han synes det blir så tilgjort. Selvfølgelig, hvis jeg er meg selv og tilfeldigvis har på meg miniskjørt, så liker han det jo. Men han synes jeg er like sexy i hans arbeidsbukser ;-) Tror det er veldig forskjellig fra person til person rett og slett litt uavhengig av stjernetegn Kune ikke vært mer enig i det siste.
Suzy Skrevet 5. september 2008 #17 Skrevet 5. september 2008 Signerer denne. Selv om jeg tviler på at min krepseeks var et rasshøl på grunn av fødselsdatoen sin. Det var vel neppe fødselsdatoen som gjorde utslaget med "min" heller - men samlet sett har jeg et betraktelig mye bedre inntrykk av tyren og tvillingen f.eks
CeeCee Skrevet 5. september 2008 #18 Skrevet 5. september 2008 Tror nok krepsemannen er den enkleste av alle tegnene å forføre.... bare å gi dem oppmerksomhet så har du dem... hehe! Ikke noen utfordring i det hele tatt..
Bomullstrusa Skrevet 5. september 2008 #19 Skrevet 5. september 2008 Spiller det noen rolle hvilket stjernetegn han er født i?????
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2008 #20 Skrevet 5. september 2008 Jeg har tre krepsemenn på listen min (rart siden jeg er vær og absolutt ikke burde passe med en kreps)(men så gikk det jo til helvete med to av dem også ) Fellesnevneren jeg fant for dem, er at de er hjemmekjære, rutinemennesker, og menneskene rundt dem betyr mye. Opptatt av trygge rammer og liker ikke å krangle. Pålitelige og snille, men kan være kjipe uten at de er helt klar over det, selv. Rett-frem-metoden funka for min del. Gi det inn med teskje; JEG LIKER DEG! ...men ser jo nå at du skriver at han ikke er typisk kreps... vet ikke om mine heller var det da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå