Gjest Gjest Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Skal til gynekolog i morgen pga blødningsforsyrrelser jeg hadde i vår. Disse problemene er imidlertid blitt borte mens jeg har ventet på gyn.timen (over 3 måneders venting). Meningen var at jeg skulle få foretatt en innvendig ultralyd hos gynekologen. Nå har jeg fått mensen og jeg lurer på om det er mulig å gjennomføre en slik undersøkelse da? Det er jo for sent å avbestille timen.
mia83 Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Du får nesten ringe dit i morgen tidlig og spørre tenker jeg. Da jeg var på GU på etterkontroll etter fødsel, fikk jeg mensen den dagen, men det hadde bare såvidt startet så det brydde ikke legen seg noe om. Det var så lite så det var ikke noe problem.
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 Det går nok helt fint. Det sies at så lenge du ikke skal ta vevsprøver så går det bra, men jeg har tatt celleprøver med mens og det gikk helt fint, gyn bare vasket først. Innvendig ul er det ikke noe problem å ha mens, evnt kun ubehagelig for deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå