Gå til innhold

Bluespirit sin bryllupsdagbok


Bluespirit

Anbefalte innlegg

Så var planleggingen i gang. Forrig helg fikk vi endelig satt ordentlig dato. Datoen ble 06.06.09 Ikke kommet så veldig langt i planleggingen på en uke, men vi har booket kirke. Og skal dra å se på lokalet til tirsdag. Vi skal se på Øvre Myra, er spent på det siden jeg ikke finner bilder på nette.

Vi skal ha Sandefjord Kirke 6. juni 2009 kl. 14.00 :love:

Vi går en spennende tid i møte. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har vi vært å sett på lokalet og det blir Øvre Myra :)

Så nå blir det lettere å planlegge når man vet hele utgangspunktet vårt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hmm har visst ikke fått skrevt så mye her.

Men i morgen er det tid for brudekjoleprøving, har vært å prøvd en gang før, men det ble liksom ikke sånn ordentlig, var på salg på kristianebrudesalong på plaza. Men der var jeg mest med min forlover som også gifter seg neste år, som jeg da er forlover til... De hadde den disigneren som ho var på jakt etter der. Og ho fikk kjøpt seg kjøle.

Nå skal vi dra til Fru Larsen i min Sandefjord, først nå får jeg sett på noe av det jeg har sett på på forhånd. Og fokuset står mer på meg. Gleder meg :)

Ellers så synes jeg at det er vansklig å komme igang. Vet liksom ikke i hvilken ende jeg skal begynne. Har jo kirke og lokalet. Har sitti litt og sett på mat. Sambo ønsket seg buffet/koldtbord, ikke helt mitt ønske, men ok. Men i forholdt til lokalet er det ikke plass til det, derfor kommer vi til å kjøre forrett og dessert på tallerken og har en varmmatsbuffet med tapas innspirasjon tipper jeg.

Jaja, godt jeg har god tid.... eller har jeg det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da fikk jeg vært å prøvd kjole i går :) og jeg fant en som jeg ikke får ut av hode, skulle gjerne sett den igjen på nettet, men finner den ikke :sukk:

Fikk nr. på den, men er ikke å oppdrive, kjole nr. 785 fra Justin Alexander en 2008 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg vært å prøvd kjole i går :) og jeg fant en som jeg ikke får ut av hode, skulle gjerne sett den igjen på nettet, men finner den ikke :sukk:

Fikk nr. på den, men er ikke å oppdrive, kjole nr. 785 fra Justin Alexander en 2008 modell.

Hmm.. Merkelig.. Googlet på navnet og da fant jeg hjemmesiden dems, men er bare modeller med 4 tall.. ikke 3.. Sikker på at du har fått riktig modell nummer? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stusset på det samme selv, så igjennom alle kjolene og den var ikke der. Er en 2008 modell kanskje det bare er 2009 modeller som ligger ute?

Søkte på bilder på google, men fant den ikke :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestemt med for brudekjole, det er drømmekjolen helt klart. Var jo å prøvde kjole på lørdagen, og hatt den i hode konstant siden det. Men ingen bilde av den på nette enda. Jeg trodde det var en 2008 modell, men det er en helt ny 2009 modell fra Justin Alexander. Den er bare så nydelig og satt som et skudd, hadde jo ikke lyst til å ta den av når jeg prøvde den. Super happy nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...