ninuska_ Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Er det noen som vet timeslønna til servitør/resturantmedarbeider på Egon?
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 En studievenninne jobber i Egon i Oslo sentrum og tjener vel ca. 200 i timen.
Bomullstrusa Skrevet 30. august 2008 #4 Skrevet 30. august 2008 En studievenninne jobber i Egon i Oslo sentrum og tjener vel ca. 200 i timen. Det synes jeg virket mye. Er hun utdannet servitør eller noe da eller? Eller har hun ansiennitet?
ninuska_ Skrevet 30. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. august 2008 Det hørtes veldig mye ut, ja.. Noen som har "ekte" tall?
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2008 #8 Skrevet 31. august 2008 Tror jeg må vurdere å bytte jobb Jeg tror de har en grei lønn i forhold til flere andre servitører. MEN de har jo ikke så mye tips i og med at det ikke er bestilling ved bordet..sånn sett kommer gjerne andre bedre ut alikevel. Jeg jobber på Peppes og har lønn fra 120,- timen, mer om det har vært en hektisk måned. Dessverre ingen kvelds eller helgetillegg i denne type yrker. Andre Peppeser har lønn opp mot 135,- timen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå