Rosenrød Skrevet 8. oktober 2008 #101 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg ville fortalt henne at du ikke vil ta deg råd til å komme som bare kaffegjest.
Gjest Gjest_Nysgjerrig_* Skrevet 10. september 2009 #102 Skrevet 10. september 2009 Kom over denne tråden, og ser at bryllupet skulle stå nå i sommer. Er det lov å spørre om hvordan dette gikk?
Eve Luna Skrevet 11. september 2009 #103 Skrevet 11. september 2009 Det lurer jeg også på. Og jeg har nå lest hele tråden.
Gjest Fugl Fønix Skrevet 11. september 2009 #104 Skrevet 11. september 2009 Håper du sa nei. Jeg og hadde ei venninne som kom fra andre siden av landet til mitt bryllup med sin samboer. Så på det som en selvfølge at ho var invitert til alt da. Man innviterer ikke folk fra andre kanten av landet til kaffen, pluss forventer at de skal ordne alt mulig rart for deg. Da får man likegreit la være å invitere folk.
Gjest padawan Skrevet 23. september 2009 #106 Skrevet 23. september 2009 jeg har egentlig vært i samme båt som trådstarter. en kompis jeg har kjent igjennom 21 år giftet seg i sommer og jeg hadde tattd et for gitt at vi skulle være gjester i hverandres bryllup. jeg var ikke en av de 100 som var i bryllupet hans. ser han igjennom ganske nye øyne nå iallefall.
Gjest Pippelipp Skrevet 28. september 2009 #107 Skrevet 28. september 2009 Jeg lurer også på hvordan det ble til slutt. Kan du ikke fortelle oss slutten på visa, hyggelig?
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2009 #108 Skrevet 28. september 2009 jeg har egentlig vært i samme båt som trådstarter. en kompis jeg har kjent igjennom 21 år giftet seg i sommer og jeg hadde tattd et for gitt at vi skulle være gjester i hverandres bryllup. jeg var ikke en av de 100 som var i bryllupet hans. Det var drøyt. :-( Jeg har en venninne jeg ikke ser så ofte, men jeg har kjent henne siden 1997 og det er selvklart at jeg skal ha henne i et bryllup. Hele pakka for å si det sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå