Rosalie Skrevet 2. september 2008 #21 Skrevet 2. september 2008 Og du som er i familie lar dette skure å gå? Sånn som du beskriver dette burde du for lengst tatt tak i dette Wadjet! Om du har gjort det så hadde du ikke trengt å skrive om dette, for da ville myndighetene gjort noe med det for lengst. Jeg har mye tro på Barnevernet, men akkurat i denne situasjonen svikter de, desverre... Og det er svært lite mer jeg kan gjøre, da jeg bor på andre siden av landet.
Silmarill Skrevet 3. september 2008 #22 Skrevet 3. september 2008 (endret) Hvem kan egentlig dømme å si at dette er ren omsorgssvikt? Denne jenta kan faktisk lide av en sykdom som moren ikke kan rå over! Selvsagt er det synd på denne jenta på 15 år - ingen tvil om det, men å bevisst kalle det omsorgssvikt fra foreldrenes side ville jeg ha vært forsiktig med! Endret 3. september 2008 av Silmarill
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2008 #23 Skrevet 3. september 2008 Du har helt rett i at moren ikke har råderett over en eventuell sykdom. Men dette er en tenåring, og en mor har til en hvis grad rådedrett over hva hun spiser, og det er jo helt klart en del av problemet her. Og det ER omsogssvikt. http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/woman...icle1499935.ece A typical daily intake includes processed ready-meals, several sandwiches, multi-packs of peanuts and crisps, sausages, pasties, chips, chocolate and chunks of cheese — washed down with litre bottles of Coke or pints of milk. It adds up to 13,538 calories a day.
Silmarill Skrevet 3. september 2008 #24 Skrevet 3. september 2008 Du har helt rett i at moren ikke har råderett over en eventuell sykdom. Men dette er en tenåring, og en mor har til en hvis grad rådedrett over hva hun spiser, og det er jo helt klart en del av problemet her. Og det ER omsogssvikt. http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/woman...icle1499935.ece Når hun blir föret på slik mat så er jeg faktisk enig i at det er omsorgssvikt!
la Flaca Skrevet 3. september 2008 #25 Skrevet 3. september 2008 Hva tror du jenta tenker når hun blir sendt til noe som heter eller som hun skjønner er SLANKELEIREN? Hehe, du jeg tror vi er litt forbi den der at vi ikke må tråkke tenåringen på tærne når hun er 15 år og 200 kg. Hun vet da vel godt selv at hun er et fleskberg, hun har til og med fått beskjed om at hun kan dø av det når som helst!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå