Gå til innhold

Ragnhild


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skjønner ikke hvorfor det iriterer deg. Det samme skjer no dersom noen sier noe i mot [email protected] Diva...eller deg...eller...

Det er to helt klare gruperinger her inne, og det blir i lengda ganske slitsomt for oss som ikke hører til i noen av dem. Jeg er litt letta dersom Lott@ og Diva forsvinnere, ikke fordi jeg har noe i mot noen av dem, men fordi det forhåpentligvis blir litt roligere da.

Er lei og sliten av alle bruduljene, og håper på fredligere tider. Ikke fordi jeg har noe i mot en saftig diskusjon, men fordi gode diskusjoner blir ødelagt av personstrider. De enkleste ting blir til de største krangler fordi det er de "feile"personene som er involvert. Dette ødelegger gode og saklige diskusjoner om ellers interessante tema.

OK. Nå er jeg luta lei disse insinueringer og rykter.

Det du sa om at alle kommer og forsvarer og stiller opp for meg med en gang noen sier meg imot, er tullprat!

Ja, nå kanskje når jeg føler at jeg urettferdig har blitt sånn halvveis jaget ut av dette forumet! Det å få støtte erklæringer i en for meg, trist situasjon, er hyggelig. Men det er ikke det samme som at ingen får lov til å si meg imot. Hvis du har fulgt med den tiden jeg har vært her, så kan du tydelig se at jeg har måttet ta min del av møkka, - alene!

Men jeg har ikke en drøss tilhengere som kommer og soper bakken foran meg og strør blomster på min vei som visse andre.

Når sa jeg noe for å irritere deg, Ragnhild ?

:sinna:

Dette synes jeg du kan kutte ut!

*oppgitt*

Ja, det er Diva ja....

:roll:

- makan til dritt jeg skal igjennom da! *amper*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Janna

Tror Ragnhild ikke mente å fornærme deg, eller at du skulle ta innlegget hennes så veldig personlig Diva...

Tror hun snakket om stemningen her på forumet...

Spør litt vennlig og forsiktig: Det må være litt slitsomt å ta alt i verste mening?...

Beklager at jeg blander meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du sa om at alle kommer og forsvarer og stiller opp for meg med en gang noen sier meg imot, er tullprat!  

Ja, nå kanskje når jeg føler at jeg urettferdig har blitt sånn halvveis jaget ut av dette forumet! Det å få støtte erklæringer i en for meg, trist situasjon, er hyggelig. Men det er ikke det samme som at ingen får lov til å si meg imot.

Kanskje enkelt å se på den støtten andre får som underdanig logring, og den støtten en selv får som hyggelige og retferdige støtteerkleringer ja... Rart at du blir så sint over dette, når jeg tross alt kritiserer Kreps og ikke deg! Kreps iriterer seg over de som støtter Minnie, samtidig som hun er på pletten så snart noen sier et vondt ord om deg eller Lott@...

- makan til dritt jeg skal igjennom da! *amper*

Ja, huff! Tenk å bli beskyldt for å motta støtte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...