Gjest Gjest Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 For at det skal være noe håp for han på damefronten?
Gjest Sativa Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 Hvis han er en generellt elendig mann så bør han tjene mye for å veie opp for det negative. Er han er fantastisk nydelig mann påallemåter,så erdetikke så nøye hvor mye han tjener egentlig.
feuerstein Skrevet 29. august 2008 #5 Skrevet 29. august 2008 Nok til å ha råd til mat på bordet og klær på kroppen, fortrinnsvis også nok til å leie et sted å sove.
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2008 #6 Skrevet 29. august 2008 Hvor mye bør en mann tjene? Kommer an på hva han kan og hva han skal gjøre.
Gjest antigartner Skrevet 29. august 2008 #7 Skrevet 29. august 2008 Nok til å ha råd til mat på bordet og klær på kroppen, fortrinnsvis også nok til å leie et sted å sove. I tillegg til et sted å sove bør han også tjene nok til at stedet han sover også har et bad slik at han kan opprettholde en viss personlig hygiene. Eventuelt bør han tjene godt nok til å ha råd til et årskort i svømmehallen slik at han kan vaske seg der.
feuerstein Skrevet 29. august 2008 #8 Skrevet 29. august 2008 Bad ved soverommet er gjerne en fordel ja, på den annen side har jeg hatt dusj tilgjengelig på samtlige arbeidsplasser hittil. Blir sikkert satt pris på av sjefen at man er grytidlig på jobb om morgenen, sjefen trenger jo ikke vite at det er for å dusje På den seriøse side, jeg har vært borti menn med fint lite inntekt som har nærmest veltet seg i damer, men da har det vært skikkelig sleske typer som lurer den ene ungpiken etter den andre, de kan umulig være et forbilde.
Gjest Gjest_Sylvia_* Skrevet 30. august 2008 #9 Skrevet 30. august 2008 De mennene jeg dater tjener mellom 450 og 800 000. Skulle ønske de var millionærer, det hadde vært å foretrekke.
Beast Skrevet 30. august 2008 #10 Skrevet 30. august 2008 Spiller liten rolle så lenge han tjener nok til å være økonomisk selvstendig.
Gjest Gjest_Sissel_* Skrevet 30. august 2008 #11 Skrevet 30. august 2008 Spiller liten rolle så lenge han tjener nok til å være økonomisk selvstendig. Jøss, ja det var lave krav...mange kvinner på KG eier ikke standarder, dere godtar alt av høy vekt, labert utseende og lave inntekter. Er dere sp ukritiske som dere virker?
Gjest nobilian Skrevet 30. august 2008 #12 Skrevet 30. august 2008 De mennene jeg dater tjener mellom 450 og 800 000. Skulle ønske de var millionærer, det hadde vært å foretrekke. ***
Beast Skrevet 30. august 2008 #13 Skrevet 30. august 2008 (endret) Jøss, ja det var lave krav...mange kvinner på KG eier ikke standarder, dere godtar alt av høy vekt, labert utseende og lave inntekter. Er dere sp ukritiske som dere virker? Lave krav? Kanskje i din bok. For min del er det en lang liste andre ting jeg anser som langt viktigere: -at jeg finner ham fysisk tiltrekkende -at han er intelligent (ihvertfall sosialt sett) -at kjemiem mellom oss stemmer, både intellektuelt og seksuelt -at han er trofast og snill -at han ikke har noe kriminelt rullebland eller voldelige tendenser -at han ikke røyker -at han er over eksene sine -at han er barnløs -at han er singel og aldri har vært gift -at han ikke lever på trygd -at han ikke sliter med psykiske lidelser -at han ikke har fysiske handicap -at han er sosial og trives blandt folk -at han ikke er underdanig -at han ikke er for kontrollerende -at han ikke er usikker på seg selv og dermed veldig sjalu -at han resonnerer med mitt livssyn og min tro -at han kan få meg til å le og smile når som helst -at han takler humørsvingene mine -at han er selvstendig og individuell, istedetfor å være nok en sau som tenker og gjør det samme som alle andre -at han er lidenskapelig -at han har interesser han deler med meg -at han har interesser som han ikke deler med meg -at han ikke har hastverk med å etablere seg, men heller ikke frykter å gjøre det en dag -at han er ryddig Dette er vel de viktigste tingene på lista mi, men jeg kunne sikkert kommet på fler. Dersom du driter i om du finner ham fysisk tiltrekkende, at han er gift og/eller har en haug med unger fra tidligere forhold, at han er voldelig, sliter med alvorlige psykiske problemer, er kontrollerende og sjalu, og har et helt annet livssyn enn deg, så lenge han har penger, så er det helt greit for meg. I min verden er det verdier som er langt viktigere enn penger, så lenge et minstekrav om at han er istand til å forsørge seg selv er oppfylt. Jeg hadde ikke blitt sammen en mann som var økonomisk avhengig av meg (eller andre for den saks skyld), men jeg har ikke behov for at han skal være stinn av gryn. Jeg har ingen ønsker om å være rik, ettersom jeg mener at for mye penger som regel bare forsølpler og forråtner menneskesinnet og gjør folk grådige, hensynsløse, kalde og arrogante. Nei, la meg heller ha nok penger til å leve behagelig uten store bekymringer, men for lite til å kunne kjøpe alt jeg har lyst på. Det er sunt å ikke kunne få ting på sølvfat, men faktisk måtte jobbe og spare for det! Edit: Trykkleif. Endret 30. august 2008 av Beast
Gjest Tigress Skrevet 30. august 2008 #14 Skrevet 30. august 2008 Det får vel halde om han er sjølvgåande. Det er ikkje slik han demonstrerer manndomen sin for meg likevel, om de skjønar kva eg meiner.
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2008 #15 Skrevet 30. august 2008 Hvor mye bør en mann tjene? En mann? hvor vil du hen? Hva bør kvinnen tjene. pleier ikke svare på sånne ting er inne,men denne var så dum at jeg bare måtte.
Nabodama Skrevet 30. august 2008 #16 Skrevet 30. august 2008 Jeg tjener bra selv, og synes det er best når mannen tjener like mye som meg, helst ikke mindre.
Gjest Purple Haze Skrevet 30. august 2008 #18 Skrevet 30. august 2008 Jøss, ja det var lave krav...mange kvinner på KG eier ikke standarder, dere godtar alt av høy vekt, labert utseende og lave inntekter. Er dere sp ukritiske som dere virker? Enten man har høye eller lave krav, blir det alltid galt. Noen kritiserer uansett... En mann bør tjene såpass at han kan be meg med på kino en gang i blant.
Gjest Oppgitt over norske kvinner Skrevet 30. august 2008 #19 Skrevet 30. august 2008 En mann bør tjene såpass at han kan be meg med på kino en gang i blant. Det vil si at menn som går på sosialen/mottar sosialtrygd og aldri ønsker å jobbe er bra nok for deg. De har jo råd til å be deg med på kino. Håpløse kvinnfolk.
mysan Skrevet 30. august 2008 #20 Skrevet 30. august 2008 Hvor mye bør en mann tjene? Nok til å klare utgiftene sine og å holde seg i live, samt eventuelt betale for sine hobbier og interesser.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå