Gå til innhold

Nytt emne


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

OK, jeg kan begynne.

Aktuelle saker for meg er at Kristin Halvorsen nå skal gi hver eneste innvandrer i hele Norge en luksusbolig til 15 millioner i Holmenkollåsen, inkludert strøm og ti års Peppes filmdeal. Halal pizza og Bollywood-filmer skal erstatte Pig Knuckles og Arnold i en snik-innføring av fremmed kultur.

Hvordan dette skal komme i stand praktisk er det ingen som vet, for vi er kun opptatt av de store fundamentale samfunnsendringene som viser at det går til helvete

Jeg er også opptatt av at Siv Jensen forsøkte å flyte den norske ambassaden i Israel fra Tel Aviv til Jerusalem - formodentlig nedover elven Telavigris - men mistet styringen og strandet et sted midt i mellom. Hvor vet ingen, for det er ikke interessant å kjenne til annet enn de store navnene. Som kan lanseres med brask og bram fra høyre og venstre når velgerene skal vinnes, og bare vent til folk skjønner at hver innvandrer er blitt lovet egen heis opp til Galdhøpiggen i et hemmelig tillegg til avtalen med SV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Her hjemme er vel den mest aktuelle saken for meg akkurat nå pensjonsbråket på Stortinget.

Utenriks: Obamas legendariske tale. Og drapssaken i Arboga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...