EMMA2 Skrevet 4. juni 2003 #1 Del Skrevet 4. juni 2003 HEI! Vi gifter oss 2.august, og mandag var det akkurat to måneder igjen. Det begynner å ordne seg nå, og jeg lurer litt på hvor langt alle andre har kommet, og selvsagt om vi har glemt noe? Vi har ordnet: - invitasjoner - fotograf - kirke - lokale/mat/etc - bryllupsnatten - antrekk brud - antrekk brudgom - bestilt kake - bestemt resten av kakene - blomster - transport brudepar - bryllupsreise - alkohol til baren - to til å stå i baren på kvelden - toastmaster er spurt - frisør - hudpleie og fotpleie brud - manicure - bordkort Hmmm... tror det var det meste. Hvordan ligger dere andre 2-augustbruder an????? EMMA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frances Skrevet 5. juni 2003 #2 Del Skrevet 5. juni 2003 Det er bare en og en halv måned til jeg gifter og føler meg ikke klar! Det er så mye som skal klaffe. Skal du ha orkester eller solosanger i kirken eller på festen? Da må dette ordnes siden de trenger tid på å øve. Lykke til! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 5. juni 2003 #3 Del Skrevet 5. juni 2003 Vi gifter oss 9.august. Vi har ordnet: - invitasjoner - fotograf - kirke - lokale/mat/etc - bryllupsnatten - antrekk brud - bestilt kake - transport brudepar - transport gjester - bryllupsreise - frisør - gaveåpnere Vi må ordne - antrekk til brudgomm - spørre toastmaster - lage sanghefte - lage kirkeprogram - levere kirkepapirer - ha samtale med presten - bestille frisørtime til han - bryllupsreise - blomster - ringer - bestemme resten av kakene - kjøpe undertøy, sko og annet tilbehør til bruden - musikk Oiii.. :o Vi har rimelig mye igjen vi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mowgli Skrevet 5. juni 2003 #4 Del Skrevet 5. juni 2003 Hva med noen til å åpne pakkene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
02augustbrud2003 Skrevet 5. juni 2003 #5 Del Skrevet 5. juni 2003 Vi har dette klart: kirke solist i kirken trompetist i kirken brudebukett klær til bruden klær til brudgommen klær til datteren vår barnepass til datteren vår lokaler invitasjoner fått svar fra alle transport fra kirke til fotografen fotograf toastmaster frisør og sminke manicure Vi må gjøre: levere ringene blomster i kirken transport til gjestene musikk til festen, skal ha cr`r spilt fra Mp3 bordkort transport fra fotograf til festlokalet bestille kake levere papirer til kirken bordplassering sanghefte samtale med presten lage og bestemme kirkeprogram gaveoppakkere sang og dikt fra meg til brudgommen sang fra oss til foreldrene det er sikkert en hel del til, men kommer ikke på alt i farta. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå