BillyBoy Skrevet 29. august 2008 #1 Del Skrevet 29. august 2008 Jeg ser etter cabriolet hardtop-biler, men den eneste jeg vet om i farten er Nissan Micra... Eksempel på en Cabriolet Hardtop Hjelp, jeg trenger tips om flere modeller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antigartner Skrevet 29. august 2008 #2 Del Skrevet 29. august 2008 Kan være jeg tar feil, men jeg tror Peugeot 206, og senere 207 har hard-top-utgaver. På Mazda Mx5 (miata) har det vært mulig å kjøpe separat hard-top. Et søk i fritekstruten på Finn er et hett tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feuerstein Skrevet 29. august 2008 #3 Del Skrevet 29. august 2008 Finnes mange av dem, men når du ikke oppgir prisklasse blir det vanskelig å finne noe som passer deg: Ford Focus CC BMW 3-serie (kun nyeste) Lexus SC MB SL MB SLK Mitsubishi CZC Opel Astra Twintop Opel Tigra Twintop Renault Megane CC Volkswagen Eos Volvo C70 (kun nyeste) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pittie Skrevet 30. august 2008 #4 Del Skrevet 30. august 2008 Hva med å spør på http://www.bilforumet.no/ Masse folk med peiling. og joda nyere peugeoter (206 207 bla) har hardtop. Sikkert flere av de som har det og men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BillyBoy Skrevet 30. august 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 30. august 2008 Takk, masser av gode tips her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Far til 2 Skrevet 30. august 2008 #6 Del Skrevet 30. august 2008 Hva med en liten Lotus Elise Det gir ihvertfall oppmerksomhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 30. august 2008 #7 Del Skrevet 30. august 2008 Nåda, har dere glemt Toyota MR2? En kjapp og liten og effektiv bil. Jeg eide en slik roadster i år totusen, en åpen bil, men man kunne ha på hardtop om vinteren om man ville. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BillyBoy Skrevet 31. august 2008 Forfatter #8 Del Skrevet 31. august 2008 Pris: Opptil 200 000. Helst 4 seter. Helst tysk eller japansk (har en Peugeot 307 nå som vi er litt misfornøyd med). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feuerstein Skrevet 31. august 2008 #9 Del Skrevet 31. august 2008 Pris: Opptil 200 000. ... Helst tysk eller japansk Da regner jeg med at du ikke har noen ambisjoner om å få en ny bil for den prisen? Hvor gammel er aktuelt? Og hvorfor må det være med brettetak? Utvalget blir utrolig mye større med tøytopp, spesielt når du helst vil ha 4 seter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pittie Skrevet 31. august 2008 #10 Del Skrevet 31. august 2008 Må si meg enig med Feuerstein, det ville vært mer gunstig/enklere å finne en med tøykalesje om du skal ha 4-seters til den prisen.. Hardtop hever gjerne prisklassen endel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BillyBoy Skrevet 1. september 2008 Forfatter #11 Del Skrevet 1. september 2008 Ca 5 år gammelt er vel max. Har ikke garasje, så det er vel derfor jeg tenker hardtop. Og så er det kjekt med foldetak, da blir det rett og slett mer brukt på sommeren. Har begynt å innse at det ikke blir så lett med 4-seter, de som har det i den prisklassen er så sykt trange for de i baksetet uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå