Gå til innhold

har du prøvd et narkotisk stoff?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjenner du mange som har prøvd det. Er det vanlig i din vennegjeng å ha prøvd det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei ja,kjenner mange..de var faktikst så lure at de forsatt å prøve så nå ligger halvparten på kirkegården og resten er rundt i verdens gater.Skikklig kult med stoff og så er det jo ikke farlig!!Så stå på folkens!!

Skrevet

nei, men jeg har hatt flytende GHB i kroppen ufrivillig. No fun! Så skal nok aldri prøve heller. Og det er ingen jeg kjenner som bruker stoff

Skrevet

Nei, det har jeg aldri prøvd. Jeg har to venninner som jeg vet har tatt seg en blås et par ganger, men ellers kjenner jeg ingen jeg vet driver med eller har drevet med sånt.

Skrevet
nei, men jeg har hatt flytende GHB i kroppen ufrivillig. No fun! Så skal nok aldri prøve heller. Og det er ingen jeg kjenner som bruker stoff

FORNUFTIG JENTE!!!!

Skrevet
FORNUFTIG JENTE!!!!

hehe...jo takk for det ;)

heldigvis hadde jeg ingen planer om å prøve før hendelsen heller.

men kom på at jeg hadde ei venninne som begynte med div piller, ho er nå dessverre ikke så god venninne lengre. Men det er noe jeg har valgt fordi jeg ikke vil omgås sånne mennesker. Føler meg ikke vel med det......

Skrevet
hehe...jo takk for det ;)

heldigvis hadde jeg ingen planer om å prøve før hendelsen heller.

men kom på at jeg hadde ei venninne som begynte med div piller, ho er nå dessverre ikke så god venninne lengre. Men det er noe jeg har valgt fordi jeg ikke vil omgås sånne mennesker. Føler meg ikke vel med det......

Nei,og det går ikke heller.Jeg kutta au ut en etter en etter de valgte stoffet for det eneste som de snakker om er å skaffe penger og hvem som selger best stoff osv.De er jo på en hel annen planet enn oss nøktern mennesker.Mi vil jo gjøre ting i hverdagen og ha ett liv.Heldigvis.

Skrevet

Nei, det har jeg ikke! Cannabis derimot har jeg ingen problemer med, men det skjer sjelden -veldig sjelden.

Når det gjelder venner og bekjente så kjenner jeg nok mange som aldri har rørt noen ting og flere som har gått så langt at de kan kalles narkomane i dag. Nå er det vel sånn at det skal godt gjøres å IKKE kjenne noen som har brukt eller bruker narkotika på ett eller annet vis i dag! :klø:

Skrevet

Nesten alle jeg kjenner har prøvd et eller annet iløpet av livet, men ingen i min omgangskrets holder på med sånt nå. Vi har begynt å få barn, og da har man valgt et liv hvor narkotika overhodet ikke hører hjemme.

Skrevet

Har røyka en del hasj, knipsa litt e, drukket litt ghb og snorta litt cola. Dette var hovedsaklig på ungdomsskolen, men også litt på VGS. Kan gjerne ta meg ein joint den dag i dag, men det er ikke så stuerent i arbeidskretser vil jeg tro

Skrevet (endret)

Cannabis (hasj og marihuana). Bare i utlandet (Amsterdam, Canada, Marokko og Egypt.) Fikk av fasboende jeg ble kjent med. Var ung den gangen ;) Ville ikke gjort det nå.

Innlegget er ryddet

mrs_bond, mod

Endret av mrs_bond
Gjest Pupsilure
Skrevet

Må dessverre innrømme å ha prøvd både det ene og det andre :sjenert: På ungdomsskolen og VGS. Kokain, amfetamin, rohypnol, ecstasy, sikkert mer også, som jeg ikke husker. Syntes det virket gøy å prøve, hadde det tilgjengelig, og var ung og lettpåvirkelig... :blink:

Men det holdt med prøvingen. Selv om det var kjempegøy og deilig, ble jeg ikke avhengig, og har ikke fått noen skader av det.

Det var ganske vanlig i min vennegjeng å ha prøvd litt forskjellig, men har ikke disse vennene i dag. Tror det har gått bra med de fleste.

Hadde foreldrene våre bare visst hva vi holdt på med :kjefte:

Skrevet

Nei, heldigvis har jeg hatt bedre vett enn å forsøke narkotika.

Og det er godt å kunne se et barn/ungdom rett inn i øynene og svare "nei" når jeg blir spurt om jeg har prøvd. :)

Skrevet (endret)

Jeg har prøvd kokain, extacy, amfetamin, rohypnol, hasj/marihuana, hmm.. var det noe mer da.... Jo, magic mushrooms, eller fleinsopp (det var faktisk hysterisk morsomt).

Jeg turte aldri å ta ghb, eller lsd, noe flere i vennegjengen tok.

Noen hørte jeg rykter om røykte heroin også, men jeg vet ikke. Flere fra den kretsen jeg var i da ser jeg nå på gata, ellers er noen døde. :(

Dette er heldigvis mange år siden. På slutten av ungdomskolen. Det avtok i begynnelsen av vgs.

Endret av BrunetteBarbie
Gjest Lamia Lenis
Skrevet

Har røkt to ganger, og fikk vel ikke noe ut av det. Det sterkeste jeg har prøvd er alkohol.

Gjest StoreSky
Skrevet

Prøvd masse rart, men idag kanskje cannabis sånn ca 1 gang i året -toppen.

Mange jeg kjenner har også tatt mye forskjellig, de aller fleste uten varig mén. Nå jobber folk, fått barn, etc. (kommer ikke på noen av de nære som har blitt ødelagt av dop, muligens noen perifere men de var rast utfor lenge før de begynte med rusmiddler)

Kjenner flere som er ødelagt av alkohol da....

Skrevet

Tatt et drag av det jeg trodde var hasj, men jeg merket ingenting så kan ha vært ingenting også... Absint blir vel sett på som narkotika? Har ihvertfall drukket det på vgs (og ikke den du kjøper på Vinmonopolet).

Kjenner mange som røyker hasj, særlig på fester, men ingen i nær omkrets har prøvd noe utover det.

Skrevet

Hasj, kokain, Ecstasy, Amfetamin... før jeg "ble voksen" og fikk unge...

Skrevet

Nope, aldri.

Riktignok fikk jeg tilbud om en "jazz marlboro" på et nachspiel på Grand Hotel med en kjent artist en gang for hundreogførti år siden, men pyse som jeg er, takket jeg nei. Og den dag i dag vet jeg ikke hva en jazz marlboro er.

Har virkelig aldri hatt lyst til å prøve, og har heller ikke opplevd noe press i vennekretsen- selv med en oppvekst på indre Oslo øst.

Derimot er jeg rimelig sikker på at mine foreldre har en del svin på skogen :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...