Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hatt senebetennelse i begge armene i nesten to år. For et par måneder siden så den ut til å være forsvunnet, og jeg begynte å øve piano hver dag igjen. Nå er jeg veldig inspirert, og øver mellom to og syv timer hver dag. I tillegg har jeg snart eksamen i et skriftlig fag, og det blir en del skriving.

Nå kjente jeg at det murret i høyre albue. Er dødsredd for at helvetet skal vende tilbake. Tør ikke øve engang.

Noen som har tips til forebyggende ting, bortsett fra trening og tøying?

Kiddis

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha bind rundt armene når du bruker dem sånn at de får varme, og nedkjøl dem med masse kaldt vann når du er ferdig. Det kan hjelpe!

Piglet

Gjest Virvel
Skrevet

Moren min har vært mye plaget med senebetennelser og går til homeopat. Nøyaktig hva hun gjør der, vet jeg ikke, men hun påstår nå at det er det eneste som hjelper, i hvert fall. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

du må komme deg til en kiropraktor!

og så i tillegg må du gå til en triggerpunktmassør som kan kna opp musklene dine...

dette må du ta seriøst!

Skrevet

Har svært god erfaring med aktupunktur mot senebetendelse. Gjelder både som forebyggende og akuttebehandlig.

• 4 år senere...
Gjest Nedfall
Skrevet

Mulig det går an å prøve trykkbølgebehandling ?

Har tenkt litt på å prøve det selv, har en sånn "tennisalbue", sannsynligvis fordi jeg ikke varmet nok opp før vekttrening, og en skulder på samme side som verker..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...