Gjest Gjest Skrevet 7. august 2011 #621 Skrevet 7. august 2011 Noen fler som har vært på nobel og er fornøyd/misfornøyd?
Blåklokke Skrevet 7. august 2011 #622 Skrevet 7. august 2011 Jeg har ganske rund nesetipp og har alltid ønsket meg en smalere nese. Hadde håpet at bare tuppen kunne gjøres smalere. Jeg fikk time på Nobel, men fikk høre at jeg hadde så tykk hud (ikke brusk, men hud) at operasjon ble vanskelig, d.v.s. godt resultat ikke kunne loves. Jeg ble kjempeskuffet, men er likevel veldig glad for at legen var så ærlig:) Lurer litt på om jeg skal spørre en annen klinikk, men foreløpig har jeg slått meg med ro med den nesen jeg har. Jeg kan jo alltids jukse litt med mørk og lys sminke.
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2011 #623 Skrevet 12. august 2011 Da har jeg også operert nesen. Vil ikke skremme noen, men må si at det hittil har vært mye vondere enn jeg trodde til tross for at jeg har ganske høy smerterskel! (tror jeg har det ihvertfall) Kan selvfølgelig ikke si noe om resultatet ennå, ser ikke ut i måneskinn...men det er jo normalt Noen som vet sånn ca hvor mye det er normalt å blø de første dagene? Blør som en foss, og nesa er helt tett av størkna blod. Umulig å puste. EKSTREMT UBEHAGELIG. Håper virkelig at jeg blir glad i den nye nesa, for har så vondt overalt nå at jeg nesten angrer.
Gjest Anonym Skrevet 16. august 2011 #624 Skrevet 16. august 2011 Heihei! Noen av dere som har operert en såkalt Ørnenese/kroknese? Erfaringer? På forhånd tusen takk! Den stygge nesa mi ødelegger selvtillitten min så det holder
AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #625 Skrevet 21. august 2011 Er nå to måneder siden jeg opererte nesen og føler at nesen bare blir større enn slik den så ut etter operasjonen. Nesen skal vel være på sitt verste når det kommer til hevelse like etter operasjonen? men nå føler jeg det går andre vei, selv om nesen ikke kjennes hoven eller lignende lenger. Føler at nesen er spesielt "oppblåst" når jeg står opp om morgenen. Er det flere som føler det slik? Var veldig fornøyd med nesen etter operasjonen men nå føler jeg den begynner å bli stor igjen Tenkte dette kanskje bare var noe jeg innbilte meg etter å ha blitt vant til den nye nesen men etter å ha sett på bilder syns jeg det er en merkverdig forskjell. Andre som har erfaring med dette?
Gjest CilliVanilli Skrevet 27. august 2011 #626 Skrevet 27. august 2011 Hei, Håper noen kan svare på dette fort. Jeg skal snart ta neseoperasjon hos Knut Kvinnesland på Colosseumklinikken i Stavanger og er SELVFØLGELIG veldig spent på denne operasjonen. Har tenkt på det i mange år, og nå skal jeg endelig gjøre det. Det jeg skal gjøre er å fjerne en hump på neseryggen, ja, den viser veldig godt, og jeg blir mer og mer ukomfortabel i sosial sammenheng, spesielt hvis noen drar fram kameraet. Liker IKKE at det blir tatt bilder av meg i profil. http://www.levin-foto.ru/rinoplastika/ Nesen min er veldig lik hun som er på det andt øverste bildet på første siden her. Jeg håper mitt resultat blir like fint som hennes, kanskje med en ørliten svai, men ikke mye. Det skal fortsatt være min nese etter operasjonen, så målet er vertfall å ikke være plaget av den veldig markerte humpen etterpå. Så, det jeg lurer på er om noen her har tatt lignende neseoperasjon hos Knut Kvinnesland, evt. en annen kosmetisk neseoperasjon hos han?? Ble du fornøyd med resultatet? Til alle som har tatt neseoperasjon; hvor lang tid tok det før dere følte at det var ok å gå ut blandt folk uten at dere følte alle andre kunne se at du hadde operert? Tenker da med tanke på hevelse og blåmerker o.l. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre for å få minst mulig hevelse, blåmerker og blødninger? (Bortsett fra det å ligge høyt med hode og ha noe kaldt i pannen dersom det skulle begynne å blø). Håper noen kan svare fort på mine spørsmål da operasjonen er "rett rundt hjørnet".. Hilsen meg (vil være anonym)
Gjest CilliVanilli Skrevet 3. september 2011 #627 Skrevet 3. september 2011 Heihei! Noen av dere som har operert en såkalt Ørnenese/kroknese? Erfaringer? På forhånd tusen takk! Den stygge nesa mi ødelegger selvtillitten min så det holder Hei du, Jeg har nettopp fått fjernet en veldig markert hump som jeg hadde på neseryggen. Kan ikke si så mye om resultatet enda da jeg har på bandasjen. Men har hatt overraskende lite vondt til nå. *bank i bordet*. Humpen plaget meg bare mer og mer etter hvert som årene gikk...så, etter mange års tenking på dette så hoppet jeg i det. Og håper jeg blir fornøyd. Det kan vel umulig bli verre enn det var. Men, nå må jeg først gi det litt tid etter at jeg har fått av bandasjen slik at hevelsen og slikt kan gå ned. Lykke til hvis du bestemmer deg for å ta operasjonen!
Gjest Ektemann Skrevet 11. oktober 2011 #628 Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Min kone ønsket seg en oppstrammming av bysten etter å ha ammet våre to barn. Jeg reagerte litt på at prisen ikke var nøyaktig, han SA 20 000 til oss første gangen, og ville ha kontanter, men prisen inkl alt viste seg å være 22 500. Dette fikk vi vite på oppmøtedagen, så det var bare å sette seg i bilen og kjøre til minibanken. Allerede da skulle vi ha bakket ut, men kona ØNSKET SEG dette så veldig, at vi nok var litt for ukritiske. Hun fikk 3 Vival i venterommet (åpent) og beskjed om å vente til de virket. Hun satt da og var temmelig fjern i påsyn av dem som kom og gikk, og dette var også uprofft. (kona var da helt "vekk", og husker det ikke.) Jobben han gjorde var fæl. Puppene er ulike (mer enn fra før). Brystvorten på den ene siden er slakk, og begge to er 100% uten følelse. Nå, en stund etter har det vist seg at de riktignok har beholdt fasongen ganske bra, men de er HELT uten følelse...trist for oss begge. Vi forsøkte å påpeke at formen og ulikheten ikke var sånn kona ønsket de, men han var totalt uvillig til å diskutere dette. Innlegget er ryddet for injuriende svar. ninuska_, mod Endret 18. november 2011 av ninuska_
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #629 Skrevet 20. oktober 2011 Lol. Dumme damer :D Dere får som dere fortjener! 2
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2011 #630 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg skulle gjerne operert nesen min. Men, samtidig er jeg glad for at jeg er såpass pysete at jeg aldri hadde turt å gjennomføre det. Det virker altfor risikofylt, og siden nesen sitter midt i ansiktet så blir er det vanskelig å skjule den for omverdenen om resultatet ikke ble som det skulle... Jeg har en veldig rar nese, den er lang, har en hump midt på neseryggen og er spiss foran. Pluss at den er litt oppstopper-nese. Ble kalt pinokkio som liten. Den er ikke noe stor, den har bare 'kraftige' trekk. Men jeg har lært meg å leve med den. Heldigvis.
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2011 #631 Skrevet 5. november 2011 Hei, Nå har det gått et par måneder siden jeg opererte nesen og må si jeg er suuuperfornøyd! :D Nesen ser kjempefin ut, og jeg har fått bort noe som har plaget meg ekstremt mye, spesielt de siste årene, det ble bare verre og verre. Hadde trodd det skulle ta lang tid før jeg selv klarte å vende meg til denne nye nesen, men det gjorde det ikke, var fornøyd med en gang bandasjen var av, selv om det var veldig hovent. Jeg var bare glad for at humpen var borte!! Tror det må være pga jeg var såpass forberedt og innstilt på hvordan en kunne oppleve ting underveis at jeg har taklet det så bra, jeg leste mye før operasjonen slik at jeg ikke skulle få noen uhyggelige overraskelser underveis. I tillegg så var ikke dette bare var en liten finpuss for å få den "perfekte nesen". Jeg hadde faktisk en VELDIG markert hump på neseryggen, eneste innstillingen jeg gikk med før operasjonen var at jeg ville ha bort humpen. Grunnen til at jeg skriver dette er pga jeg savnet å høre mer om de gode opplevelsene/resultatene etter en neseoperasjon når jeg i forkant av operasjonen prøvde å finne dette, i starten av denne tråden fikk jeg nesten sjokk over hvor mange som var missfornøyde. Men, jeg fulgte magefølelsen og utførte operasjonen + jeg fant ikke noe negativt om klinikken jeg skulle til. Så, jeg kan virkelig anbefale Knut Kvinnesland på Colosseumklinikken i Stavanger hvis noen vurderer neseoperasjon.
Gjest K Skrevet 10. november 2011 #632 Skrevet 10. november 2011 Har noen her operert nesen hos Plastikkirugisk institutt i Bergen? Jeg har letet over alt etter info, men finner ingen pasient-erfaringer på nettet om denne klinikken og om plastikkirugen der (Stefan Emmes).
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #633 Skrevet 10. november 2011 Hva feiler det dere egentlig? Det er NESEN deres, deres identitet? For en verden vi lever i, håper barna deres er stolte!!
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2011 #634 Skrevet 12. november 2011 Hva feiler det dere egentlig? Det er NESEN deres, deres identitet? For en verden vi lever i, håper barna deres er stolte!! I denne forvrengte "perfekte" verden så er jeg GLAD for at det går an å få fikse på det man eventuelt måtte ha som en blir mer og mer plaget med pga det er uvanlig, da mener jeg skavanker som virkelig skiller seg ut. Spesielt når det er snakk om noe som er synlig for alle og som det ikke går an å skjule, f.eks nesen som det handler om i denne tråden. Du vet nok like gått som alle andre her i verden at å bli mobbet ikke er noe gøy - med mindre du er en av de da............... Siden du først nevner barn, hva hvis du hadde hatt et barn som hadde f.eks en enorm hump på nesen. Du så det var noe som plaget barnet ditt veldig i tillegg til at barnet ofte fikk rare blikk og spydige kommentarer og du visste at barnet ditt ville ta operasjon for å bli kvitt plagene, hva hadde du da sagt?? 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #635 Skrevet 12. november 2011 Prevalensen for psykiske lidelser ved nosejobs er over 90 %, nesten 90 % ved boobjobs. Så, om barna deres blir mobbet vil jeg tro det har mer med adferden dems (dårlige gener fra mor vil jeg si..) enn en spesiell nese. Vi er skapt til å være unike, dere er svake mennesker og jeg fatter ikke hvordan dere kan tro at et barn får trygghet ved å se at "mor syntes ikke hun var fin nok - så hun måtte fikse på seg selv!" Hva tror du et barn tenker, det er deg de får genene fra? jeg spyr!
Mamma1 Skrevet 13. november 2011 #636 Skrevet 13. november 2011 Har noen her operert nesen hos Plastikkirugisk institutt i Bergen? Jeg har letet over alt etter info, men finner ingen pasient-erfaringer på nettet om denne klinikken og om plastikkirugen der (Stefan Emmes). Jeg opererte nesen min der for noen år siden, men det var hos dr nordgaard. Er utrolig fornøyd, fra start til slutt var alt profesjonelt, god oppfølging og ikke minst rimelig. Betalte 17000 kr, noe som var veldig billig. Er veldig fornøyd, men er oftere tett i nesen enn før. Vet ikke om det har noe med operasjonen å gjøre.
Gjest K Skrevet 14. november 2011 #637 Skrevet 14. november 2011 Jeg opererte nesen min der for noen år siden, men det var hos dr nordgaard. Er utrolig fornøyd, fra start til slutt var alt profesjonelt, god oppfølging og ikke minst rimelig. Betalte 17000 kr, noe som var veldig billig. Er veldig fornøyd, men er oftere tett i nesen enn før. Vet ikke om det har noe med operasjonen å gjøre. Takk for svar
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2011 #638 Skrevet 14. november 2011 Prevalensen for psykiske lidelser ved nosejobs er over 90 %, nesten 90 % ved boobjobs. Så, om barna deres blir mobbet vil jeg tro det har mer med adferden dems (dårlige gener fra mor vil jeg si..) enn en spesiell nese. Vi er skapt til å være unike, dere er svake mennesker og jeg fatter ikke hvordan dere kan tro at et barn får trygghet ved å se at "mor syntes ikke hun var fin nok - så hun måtte fikse på seg selv!" Hva tror du et barn tenker, det er deg de får genene fra? jeg spyr! Du svarte nå ikke på det som faktisk var spørsmålet. Og hvis du mener at når et barn som blir mobbet så er det pga det barnet sin atferd å gjøre så vet ikke jeg hvor du har det fra, det er jo de som mobber og rakker ned på det barnet det er noe galt med. Og for info, det er ikke bare damer som fikser på ting og tang her. Mennene kan det de også, og det blir bare mer og mer av de også. Å fikse på en liten skavank som kun du selv ser eller legger merke til er jeg enig i at er tullete å fikse på. Men er det en skavank som du blir mer og mer plaget med og du ser at folk "peker og ler" AV deg så er ikke det noe kjekt å leve med. Men, bra du er fornøyd med de gaver du har fått! 1
Gjest althea Skrevet 21. november 2011 #639 Skrevet 21. november 2011 Noen som har erfaring med neseplastikk i trheim?Nesen min er knekt å skal til aleris å fikse den innvendig men har lyst å spytte ut litt spare penger å få den jevnet ut...Den er veldig skjev,humpete å ja vises att jeg har vært preget av ett voldelig forhold..
CaspertheGh0st Skrevet 16. desember 2011 #640 Skrevet 16. desember 2011 (endret) dobbelpost Endret 11. november 2012 av soffapute
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå