Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2009 #401 Skrevet 1. desember 2009 Hei. Jo jeg har lest mye om nesekirurgi før operasjonen, lest på forum om andres erfaringer og sett på det jeg kunne finne av før og etterbilder på nettet. Denne operasjonen var ikke noe jeg bestemte meg å ta på en dårlig dag. Jeg har vurdert dette i flere år. Jeg har ikke lest at hevelsen kommer etter man har tatt av gipsen. Men det sier seg kanskje selv? Kirurgen sa jeg var litt hoven da han tok av gipsen, men sa det kom til å gå ned etter en uke eller to. Vi var enige om å ta kulen på neseryggen før operasjonen. Jeg var tre plasser på konsultasjoner og gikk etter det jeg oppfattet som tryggest og hvor jeg vet flere som har fått gode resultater. Jeg gikk ikke etter en 2. operasjon da jeg har lest at det kan være vanskeligere å gjøre ny operasjon. Jeg ville heller gå til en klinikk der jeg trodde det var minst sjanse for å måtte ta 2. operasjon. Jeg gikk heller ikke etter pris. Min erfaring er at jeg ser på operasjonen helt annerledes enn hva jeg hadde forutsett før jeg opererte meg. Du vet ikke hvordan resultatet blir for deg og hvordan du reagerer før du faktisk har gjort det, uansett hvor mye du leser. Jeg skjønner at mange sier nesen er hoven og at det blir bedre. Men nå har ikke disse sett min nese før og nå... Men klart jeg håper jo at det skal være tilfelle.
Gjest Gjest_GJEST_* Skrevet 1. desember 2009 #402 Skrevet 1. desember 2009 siterer: Gjest_Gjesten_* 28.11.2009 (20:21) Innlegg #398 "Hvorfor tror du egentlig at så mange er negative til ham? Du kommer med ganske så mange positive påstander og ytringer om ham som ikke virker helt naturlig, spør du meg, nesten som forsvar-/ salgstale..? Jobber du hos ham/ er i nær familie eller noe i den duren? Noen vanlig kunde av ham tror jeg ikke du er.. Hvorfor så opptatt av om folk misforstår ham?" Nei, jeg jobber ikke for han, ikke er jeg i nær familie eller noe i den duren, hehe Jeg er bare en veldig fornøyd pasient, og har faktisk bare gode ting å si om han. Det du må forstå er at bare fordi jeg skriver det innlegget,så betyr ikke det at jeg jobber for han. Du må bare akseptere at folk sitter igjen med gode resultatet etter å ha operert hos han. og om du ikke klarer å la andre komme med sine meninger uten å komme med fornuftige argumenter, så er det kanskje dumt at du sitter og skriver i et diskusjonsforum som dette. Her kan jo jeg beskylde deg for å jobbe for en klinikk, som prøver å sabotere for Bunæs. Men jeg er mer fornuftig enn det. Du skal få ha din mening. Men jeg må få lov til å dele min og. Som sagt tidligere, så anbefaler jeg Bunæs på det sterkeste.
Gjest GJEST SM Skrevet 1. desember 2009 #403 Skrevet 1. desember 2009 siterer: Gjest_Gjesten_ 28.11.2009 (20:21) Innlegg #398 "Hvorfor tror du egentlig at så mange er negative til ham? Du kommer med ganske så mange positive påstander og ytringer om ham som ikke virker helt naturlig, spør du meg, nesten som forsvar-/ salgstale..? Jobber du hos ham/ er i nær familie eller noe i den duren? Noen vanlig kunde av ham tror jeg ikke du er.. Hvorfor så opptatt av om folk misforstår ham?" Nei, jeg jobber ikke for han, ikke er jeg i nær familie eller noe i den duren, hehe Jeg er bare en veldig fornøyd pasient, og har faktisk bare gode ting å si om han. Det du må forstå er at bare fordi jeg skriver det innlegget,så betyr ikke det at jeg jobber for han. Du må bare akseptere at folk sitter igjen med gode resultatet etter å ha operert hos han. og om du ikke klarer å la andre komme med sine meninger uten å komme med fornuftige argumenter, så er det kanskje dumt at du sitter og skriver i et diskusjonsforum som dette. Her kan jo jeg beskylde deg for å jobbe for en klinikk, som prøver å sabotere for Bunæs. Men jeg er mer fornuftig enn det. Du skal få ha din mening. Men jeg må få lov til å dele min og. Som sagt tidligere, så anbefaler jeg Bunæs på det sterkeste. HILSEN GJEST SM
Gjest Gjest_annette_* Skrevet 8. desember 2009 #404 Skrevet 8. desember 2009 hei jeg har litt stor, som i litt vid,nese og store nesebor... er det noen som har operert noe liknende liten/mindre eller har noen erfaring generelt...? er jeg kansje en kandidat som ikke fikses?
Gjest Gjest_christine_* Skrevet 9. desember 2009 #405 Skrevet 9. desember 2009 hei jeg har litt stor, som i litt vid,nese og store nesebor... er det noen som har operert noe liknende liten/mindre eller har noen erfaring generelt...? er jeg kansje en kandidat som ikke fikses? alt kan fikses på nå i dag;) jeg opererte min i dag..hadde spesilet bred og litt klumpete nese nederst. kirurgen gjorde ikke noe med bredden, men nesetippen har blitt spissere. ser for meg at siden ikke selve nese har blitt smalere så kommer det til å se dumt ut..men satser på at kirurgen på nobel vet hva han driver med...? ellers er jeg hvertfall kjempe fornøyd så langt. har nesten ikke hatt behov for smertestillende heller
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2009 #406 Skrevet 9. desember 2009 alt kan fikses på nå i dag;) jeg opererte min i dag..hadde spesilet bred og litt klumpete nese nederst. kirurgen gjorde ikke noe med bredden, men nesetippen har blitt spissere. ser for meg at siden ikke selve nese har blitt smalere så kommer det til å se dumt ut..men satser på at kirurgen på nobel vet hva han driver med...? ellers er jeg hvertfall kjempe fornøyd så langt. har nesten ikke hatt behov for smertestillende heller Fikk du komme med foslag til hva slags type nese du ønsket deg, eller bestemte bare kirurgen?
Gjest Gjest_Christine_* Skrevet 9. desember 2009 #407 Skrevet 9. desember 2009 Fikk du komme med foslag til hva slags type nese du ønsket deg, eller bestemte bare kirurgen? var vel igrunn jeg som mente på at klumpen på nesa var hovedproblemet..så kan ikke si at jeg følte at han gjorde noen egen beslutning på operasjonen nei
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2009 #408 Skrevet 9. desember 2009 var vel igrunn jeg som mente på at klumpen på nesa var hovedproblemet..så kan ikke si at jeg følte at han gjorde noen egen beslutning på operasjonen nei Åh, så bra! De jeg har kommet i kontakt med (andre klinikker) vil helst gi meg sånn nese de synes er fin. Godt du er fornøyd
Gjest Sølvrev Skrevet 10. desember 2009 #409 Skrevet 10. desember 2009 Skal under kniven på Nobel Clinic i begynnelsen av januar for å fikse på den altfor firkantede nesa mi (tipplastikk) som har plaget meg i alle år - gleder meg! Føler meg svært trygg på klinikken og kirurgen, men grugleder meg noe innmari til resultatet; det er så vanskelig å få et godt bilde om hvordan det blir! Har prøvd å manipulere i Photoshop mang en gang, men det er jo ikke akkurat en nøyaktig metode Av dere som har tatt neseplastikk på Nobel, hvordan syns dere operasjonsdagen var? Den siste halvtimen før operasjonen, hva gjorde dere, hva snakket dere om? Tusjet han opp hvor mye han skulle ta bort? Det er dette jeg er nervøs på - ikke at han skal ta for mye, men at han skal ta for lite! Muligheten for en ny operasjon dersom jeg skulle føle at det er for lite foreligger jo, men det er jo ikke bare bare å skulle ta en ny operasjon for noe som skulle vært perfekt i utgangspunktet...
Gjest Gjest_christine_* Skrevet 10. desember 2009 #410 Skrevet 10. desember 2009 Skal under kniven på Nobel Clinic i begynnelsen av januar for å fikse på den altfor firkantede nesa mi (tipplastikk) som har plaget meg i alle år - gleder meg! Føler meg svært trygg på klinikken og kirurgen, men grugleder meg noe innmari til resultatet; det er så vanskelig å få et godt bilde om hvordan det blir! Har prøvd å manipulere i Photoshop mang en gang, men det er jo ikke akkurat en nøyaktig metode Av dere som har tatt neseplastikk på Nobel, hvordan syns dere operasjonsdagen var? Den siste halvtimen før operasjonen, hva gjorde dere, hva snakket dere om? Tusjet han opp hvor mye han skulle ta bort? Det er dette jeg er nervøs på - ikke at han skal ta for mye, men at han skal ta for lite! Muligheten for en ny operasjon dersom jeg skulle føle at det er for lite foreligger jo, men det er jo ikke bare bare å skulle ta en ny operasjon for noe som skulle vært perfekt i utgangspunktet... Jeg var veldig spent, men hadde hatt muntlig eksamen dagen før så hadde liksom ikke hatt tid til å grue meg til operasjonen. han snakka med meg på nytt rett før jeg skulle inn sånn at vi fortsatt var enige om hva som skulle gjøres. min nese var også ganske firkantet, så vi ble rett og slett enig om at han skulle gjøre nesa mer nøytral. jeg har også et ganske firkantet ansikt, så tror ikke en smal nese hadde sett naturlig ut på meg. men jeg stoler på kirurgen og tror at resultatet blir bra. gleder meg til å dra tilbake å ta av bandasjen om en uke:) å lykke til med din operasjon:)
Gjest Gjest_B._* Skrevet 12. desember 2009 #411 Skrevet 12. desember 2009 Jeg har fått utført kirurgi i ansiktet hos Bunæs. Kirurgi, ikke hudpleie altså. Og jeg må si meg strålende fornøyd! Etter å ha lest gjennom dette her, vil jeg sjekke i utlandet før jeg bestemmer meg for å fikse på nesen her i Norge. Men når det er sagt, blir det Norge, er B. førstevalget! Det som forbauser meg er mangelen på kunnskap i denne tråden. Det virker mer som mobbing av B. Og syting fra folk som nettopp har kommet hjem fra operasjonsbordet. Når det er sagt, de bildene det vises til av hun blonde Svenske jenta ved den klinikken dere henviser til i link rundt side 15.. Jaja.. De andre bildene fra samme kirurg ser jo helt forferdelige ut. Alle nesene er rette som hoppbakker uten å ha tatt høyde for ansiktsform og etnisitet forøvrig. Man skal ha god estetisk sans for å bli kosmetisk kirurg. Hva slags utdannelse B har, om han er utdannet plastisk kirurg eller ikke, har LITE å si. ERFARING har alt å si. Samt estetisk sans. I tillegg er det viktig at han lytter til dine ønsker. Det jeg tror gjør at så mange er misfornøyd, (i alle fall mange, i denne tråden, samlet sett har jeg ingen tall), har nok mer med at B er rett fram og stoler på sine beslutninger, og han bruker ikke tid på å smiske med pasientene. Det har man psykologer til. Da jeg var hos B, eller la oss i respekt omtale han med navn da! Var han like rask og ´overflatisk´ men han gjorde en helsikes god jobb, og han ga meg komplimenter for utseendet da det hele var over. Jeg satt ikke på noe forum og grein det året (ja, min operasjon tok to år på å ´sette´ seg) da jeg gikk med bandasje og mens jeg lot kroppen få ordne opp. Jeg ventet, og nå er jeg fornøyd!!! Så til dere som skal ta operasjon: les utenlandske sider, se hvilke Norske leger The American Association of Plastic Surgery har på lista si (husker i alle fall en, og hverken Nobel eller Bunæs var nevnt der tror jeg). Les om The Aging Nose, hudtyper, etnisitet. Alt har innvirkning på resultat. Og oss Kaukasiske er noen av de vanskeligste å operere, pga vår tynne hud! Man skal være dyktig. Lykke til!!!
Gjest kjärleik* Skrevet 13. desember 2009 #412 Skrevet 13. desember 2009 Ville operert meg her uten tvil om jeg skulle gått igjennom det. Helt imponerende!
Gjest kjärleik* Skrevet 13. desember 2009 #413 Skrevet 13. desember 2009 Edit; her er en link som funker.
Gjest kjärleik* Skrevet 13. desember 2009 #414 Skrevet 13. desember 2009 Går av en eller annen grunn ikke ann å linke til video fra YT. klipp & lim, Dette er nær en perfekt neseoperasjon. Dr. David Kim fra Beverly Hills Plastic Surgery er utrolig dyktig.
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #415 Skrevet 13. desember 2009 Jeg har fått utført kirurgi i ansiktet hos Bunæs. Kirurgi, ikke hudpleie altså. Og jeg må si meg strålende fornøyd! Etter å ha lest gjennom dette her, vil jeg sjekke i utlandet før jeg bestemmer meg for å fikse på nesen her i Norge. Men når det er sagt, blir det Norge, er B. førstevalget! Det som forbauser meg er mangelen på kunnskap i denne tråden. Det virker mer som mobbing av B. Og syting fra folk som nettopp har kommet hjem fra operasjonsbordet. Når det er sagt, de bildene det vises til av hun blonde Svenske jenta ved den klinikken dere henviser til i link rundt side 15.. Jaja.. De andre bildene fra samme kirurg ser jo helt forferdelige ut. Alle nesene er rette som hoppbakker uten å ha tatt høyde for ansiktsform og etnisitet forøvrig. Man skal ha god estetisk sans for å bli kosmetisk kirurg. Hva slags utdannelse B har, om han er utdannet plastisk kirurg eller ikke, har LITE å si. ERFARING har alt å si. Samt estetisk sans. I tillegg er det viktig at han lytter til dine ønsker. Det jeg tror gjør at så mange er misfornøyd, (i alle fall mange, i denne tråden, samlet sett har jeg ingen tall), har nok mer med at B er rett fram og stoler på sine beslutninger, og han bruker ikke tid på å smiske med pasientene. Det har man psykologer til. Da jeg var hos B, eller la oss i respekt omtale han med navn da! Var han like rask og ´overflatisk´ men han gjorde en helsikes god jobb, og han ga meg komplimenter for utseendet da det hele var over. Jeg satt ikke på noe forum og grein det året (ja, min operasjon tok to år på å ´sette´ seg) da jeg gikk med bandasje og mens jeg lot kroppen få ordne opp. Jeg ventet, og nå er jeg fornøyd!!! Så til dere som skal ta operasjon: les utenlandske sider, se hvilke Norske leger The American Association of Plastic Surgery har på lista si (husker i alle fall en, og hverken Nobel eller Bunæs var nevnt der tror jeg). Les om The Aging Nose, hudtyper, etnisitet. Alt har innvirkning på resultat. Og oss Kaukasiske er noen av de vanskeligste å operere, pga vår tynne hud! Man skal være dyktig. Lykke til!!!
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 13. desember 2009 #416 Skrevet 13. desember 2009 ... Mobbing av Bunæs og syting,,,skriver du. Vel, den som har fått ødelagt noe så synlig og sentralt i ansiktet som en nese, skal ikke syte, mener du. Jeg har slitt med det psykiske på grunn av nesen siden jeg har tok operasjon av nesen for litt over 2 år siden hos B. Ok, man risikerer at en neseoperasjon blir mislykket, det skriver man under på. Men i etterkant av en sådan mislykket operasjon bør det være litt forståelse og finfølelse hos kirurgen , og man burde få refundert penger for at B. ikke utførte det han lovte muntlig. På etterkontrollen oppfører B. seg istedet som om at operasjonen ble vellykket, han vil ikke innrømme at resultatet ble dårlig. Slikt gjør ondt mer enn noen aner. Hvorfor oppfører han seg slik??Jeg ser ingen annen grunn enn penger, penger og karriere. Han spiller russisk rullett med sine pasienters utseende, og tjener jo penger på det. Slike som du har vært heldig. Det at han ødelegger et annet ansikt, har det noe å si for deg eller han? Det virker ikke slik.
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2009 #417 Skrevet 14. desember 2009 Jeg var veldig spent, men hadde hatt muntlig eksamen dagen før så hadde liksom ikke hatt tid til å grue meg til operasjonen. han snakka med meg på nytt rett før jeg skulle inn sånn at vi fortsatt var enige om hva som skulle gjøres. min nese var også ganske firkantet, så vi ble rett og slett enig om at han skulle gjøre nesa mer nøytral. jeg har også et ganske firkantet ansikt, så tror ikke en smal nese hadde sett naturlig ut på meg. men jeg stoler på kirurgen og tror at resultatet blir bra. gleder meg til å dra tilbake å ta av bandasjen om en uke:) å lykke til med din operasjon:) Håper det ble bra!
Gjest Gjest_Christine_* Skrevet 14. desember 2009 #418 Skrevet 14. desember 2009 noen som har tatt neseplastikk som kan fortelle litt om hvordan det var å dra tilbake til klinikken en uke etter for å ta av bandasjen og sånn? gjorde det vondt?
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2009 #419 Skrevet 14. desember 2009 noen som har tatt neseplastikk som kan fortelle litt om hvordan det var å dra tilbake til klinikken en uke etter for å ta av bandasjen og sånn? gjorde det vondt? å ta av bandasje nei
Gjest Gjest_Christine_* Skrevet 14. desember 2009 #420 Skrevet 14. desember 2009 å ta av bandasje nei mener å ha sett på extreme makeover eller no for en tid tilbake at de som kom for å fjerne badasje omtrent begynnte å grine:P hva med de røra man har fått oppi nesa da? mine må de ha putta langt opp for jeg kan ikke se noe til de xP
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå