Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er helt riktig at Gode får kritikk for prisene sine, men det gjelder jo alle de dyktige legene i Tyrkia nå for tiden. De har økt prisen 2-3 ganger så mye på ekstremt kort tid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
nose99 skrev (Akkurat nå):

Kenneth Chiu er vel en av få som kan gi deg en drastisk endring. Hørt at håvar løseth ikke klarer å fjerne humpen på neseryggen osv

Han har jeg vært hos. Ville ikke operere nesen min siden han mente den var helt ok som den er. Leste par innlegg her nå og kjenner meg egentlig ikke igjen i kritikken.  Var veldig konsekvens og nøye med risiko osv.  Han mente det var unødvendig operasjon siden endringene var minimale og risikoen overveier det jeg ønsket å oppnå. Dette var på Aleris, ser han jobber nytt sted nå. 

Anonymkode: 913c8...cae

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han har jeg vært hos. Ville ikke operere nesen min siden han mente den var helt ok som den er. Leste par innlegg her nå og kjenner meg egentlig ikke igjen i kritikken.  Var veldig konsekvens og nøye med risiko osv.  Han mente det var unødvendig operasjon siden endringene var minimale og risikoen overveier det jeg ønsket å oppnå. Dette var på Aleris, ser han jobber nytt sted nå. 

Men det betyr vel kanskje at du har en fin nese? Uten noe hump osv?. Kjenner meg ikke igjen jeg heller, men så dumt. Da er det nok ikke så mange andre igjen i Norge 

Skrevet
nose99 skrev (5 minutter siden):

Men det betyr vel kanskje at du har en fin nese? Uten noe hump osv?. Kjenner meg ikke igjen jeg heller, men så dumt. Da er det nok ikke så mange andre igjen i Norge 

jeg har en naturlig svai, men det er nesetippen som er tjukk. Ja det er leit, finner ikke akkuratt noen andre nesekirurger heller. 

Skrevet

Men hva med Litauen? Har hørt og sett på Google at det skal være en av de beste landene å utføre neseoperasjon. Noen som har erfaring derfra? 

Anonymkode: 3ceb1...19b

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

jeg har en naturlig svai, men det er nesetippen som er tjukk. Ja det er leit, finner ikke akkuratt noen andre nesekirurger heller. 

Joakim athlin blir mye nevnt, han er svensk og holder til i Sverige. Virker dyktig og lager fine neser, hadde jeg visst om han før jeg opererte så hadde jeg lett valgt han!

Skrevet

Joakim Athlin er ikke noe spesielt flink. Har snakket med han. Han gjør en del primæroperasjoner, men omtrent ingen sekundære. Chiu og Tvedt er bedre.

Skrevet (endret)
kn96 skrev (6 minutter siden):

Joakim Athlin er ikke noe spesielt flink. Har snakket med han. Han gjør en del primæroperasjoner, men omtrent ingen sekundære. Chiu og Tvedt er bedre.

Har snakket med han selv, synes nesene hans er fine. Men er primær jeg tenker på, vet han kun gjør sekundær på de han selv har operert. Men tenkte på siden anonym spurte etter en i Norge og det gjaldt primær. Vet bare at mange nevner han for tiden

Endret av nose99
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Men hva med Litauen? Har hørt og sett på Google at det skal være en av de beste landene å utføre neseoperasjon. Noen som har erfaring derfra? 

Litauen er ikke noe spesielt. Bare billig.

Tyrkia er der de dyktigste neselegene befinner seg. Leger kommer fra hele verden til å bli trent opp i Tyrkia.

Skrevet
kn96 skrev (5 minutter siden):

Litauen er ikke noe spesielt. Bare billig.

Tyrkia er der de dyktigste neselegene befinner seg. Leger kommer fra hele verden til å bli trent opp i Tyrkia.

Hvor finner du all denne informasjonen fra? 😅🙂

Skrevet

Anbefaler å starte i facebookgruppene og deretter bli kjent med folk i whatsappgruppene.

Jeg har gjort timesvis med research i flere måneder og snakket med eksperter som virkelig har peiling på faget. For eksempel Jetmira i Albania sa at ikke tro vi er bedre enn de i Tyrkia, vi reiser dit for å bli opplært…

Skrevet
kn96 skrev (Akkurat nå):

Anbefaler å starte i facebookgruppene og deretter bli kjent med folk i whatsappgruppene.

Jeg har gjort timesvis med research i flere måneder og snakket med eksperter som virkelig har peiling på faget. For eksempel Jetmira i Albania sa at ikke tro vi er bedre enn de i Tyrkia, vi reiser dit for å bli opplært…

Vet du noe om Niyazi altintoprak?

Skrevet

Har ikke hørt noe spesielt om han så antar han ikke er noe spesielt kjent i miljøet. Sjekket profilen hans og den virker bra. Personlig ville jeg ikke valgt han for sekundær, men han er sikkert godt trent for primær. Bedre enn alle norske.

I facebookgruppene er det også delt «botched» lister over kirurger du bør holde deg unna. Anbefales!

Har du sett på Gode, Celebi, Mehmet Erdil, Balikci, Seneldir?

Tastan er den flinkeste, men han er ikke en «instagram lege». 

Skrevet
kn96 skrev (9 minutter siden):

Har ikke hørt noe spesielt om han så antar han ikke er noe spesielt kjent i miljøet. Sjekket profilen hans og den virker bra. Personlig ville jeg ikke valgt han for sekundær, men han er sikkert godt trent for primær. Bedre enn alle norske.

I facebookgruppene er det også delt «botched» lister over kirurger du bør holde deg unna. Anbefales!

I "min liste" som jeg vurderer konsultasjon fra, er det: Thomas T. Le, Edward Kwak, Matthew Bridges, Dean Tourini og Charles Lee. 

Har du hørt om noen av disse? Har selv undersøkt i mange måneder, og disse har jeg sett har mye faglig kunnskap og mange positive omtaler. Men jeg har ikke drøftet dette med noen andre, for jeg kjenner ingen andre med kunnskap om dette tema. Har du noen tanker kanskje? 

Skrevet
kn96 skrev (11 minutter siden):

Nei er eventuelt sekundær, tenker hvis jeg plutselig ikke skulle være fornøyd. Ettersom det bare er 4 måneder siden jeg opererte, og kunne tenkt meg mer barbie nese. Bare hørt om Gode men han var ikke aktuell for meg. Er de andre kjent for sekundær? De jeg har vurdert er Altintoprak, selim turan, dogan pinar, Erkan soylu og Salih onur basat. Hørt om noen av de?

Skrevet

Kjenner en som jeg har blitt kjent med gjennom whatsapp som ble botched av Lee(han som er kjent på TikTok) to ganger. Deretter signerte hun en NDA så hun har egentlig ikke lov til å dele det med noen. Hun skal ha operasjon med Eren Tastan i februar. Hun advarte meg mot Lee.

Toriumi er både elsket og hatet i gruppene på facebook. Sjekk ut instagrammen rhinoplasty_nightmare. Det er Toriumi som har reddet henne. Stakkars jente…

Skrevet
nose99 skrev (1 minutt siden):

Nei er eventuelt sekundær, tenker hvis jeg plutselig ikke skulle være fornøyd. Ettersom det bare er 4 måneder siden jeg opererte, og kunne tenkt meg mer barbie nese. Bare hørt om Gode men han var ikke aktuell for meg. Er de andre kjent for sekundær? De jeg har vurdert er Altintoprak, selim turan, dogan pinar, Erkan soylu og Salih onur basat. Hørt om noen av de?

Barbienese = Balikci

Skrevet
kn96 skrev (Akkurat nå):

Barbienese = Balikci

Holder han til i Tyrkia og er flink med sekundær? 

Skrevet (endret)

Husk også å sjekke på instagram om det «OP, dr eller prof.dr»

Prof. Dr er det øverste du kan ha. Erkan har dette.

Selim Turan er «OP» så han er ikke like erfaren. 

Liker godt Soylu sine neser. Han er flink! Har snakket med han. Dårlig kommunikasjon og har sett flere klage på kommunikasjonen.

Endret av kn96

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...