Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_christine_*
Skrevet
Jeg hadde en klump på neseryggen som jeg ville ha bort, så foreslo kirurgen å gjøre øverste del av neseryggen min smalere. Nå ligger jeg bare å slapper av og jeg har stoppet med å ta regelmessig smertestillende ; )

hvordan er det om natten de første dagene? får du puste ordentlig? jeg veit jeg ikke klarer å sovne om jeg er tett i nesa:P når skal man tilbake til klinikken etter operasjonen, 1 uke? håper du blir fornøyd da:)

Skrevet
hvordan er det om natten de første dagene? får du puste ordentlig? jeg veit jeg ikke klarer å sovne om jeg er tett i nesa:P når skal man tilbake til klinikken etter operasjonen, 1 uke? håper du blir fornøyd da:)

Den første natta var verst, men det var p.g.a at medesinene gjorde meg rastløs. Det er ikke mye smerter og jeg hadde pusterør i nesa som gjorde det mulig å puste.

Ja etter 1 uke var jeg tilbake til klinikken og tok av bandasjen. Jeg ble kjempefornøyd :D

Skrevet
Den første natta var verst, men det var p.g.a at medesinene gjorde meg rastløs. Det er ikke mye smerter og jeg hadde pusterør i nesa som gjorde det mulig å puste.

Ja etter 1 uke var jeg tilbake til klinikken og tok av bandasjen. Jeg ble kjempefornøyd :D

så bra at du ble fornøyd! hvordan ser den ut nå? og hvor lenge hadde du blåmerker i ansiktet?

Skrevet

Noen som vet om klinikker som er flinke på nesevinger?

Skrevet
Noen som vet om klinikker som er flinke på nesevinger?
Skrevet

Hei. Jeg er ny her. Kjæresten hadde selv tenkt å ta nese operasjon, men lest mye neg om Dr Bunæs(hadde egentlig vurdert å dra til ham), men tar ikke sjansen på det nå.

Hvem vil dere helst anbefale?

Han har veldig dårlig selvtillit når det gjelder nesen, den er liten i forhold til ansiktet. Så ønsker å få den litt større(altså høyere neserygg), Og fjerne kulene på nesen, og få rettet opp nesen litt.

Håper på svar.

Takk til alle dere som er modige og ærlige ang operasjonene deres, det har nok hjulpet mange.

Skrevet
Hei. Jeg er ny her. Kjæresten hadde selv tenkt å ta nese operasjon, men lest mye neg om Dr Bunæs(hadde egentlig vurdert å dra til ham), men tar ikke sjansen på det nå.

Han har veldig dårlig selvtillit når det gjelder nesen, den er liten i forhold til ansiktet. Så ønsker å få den litt større(altså høyere neserygg), Og fjerne kulene på nesen, og få rettet opp nesen litt.

Håper på svar.

Takk til alle dere som er modige og ærlige ang operasjonene deres, det har nok hjulpet mange.

Jeg har ikke dratt noe sted enda men av hva jeg har lest her virker nobel klinikken som en vinner.. eller et sted der kirurgen generelt er spesialisert i plastisk kirurgi...

Gjest Gjest_christine_*
Skrevet

gå for nobel. tror jeg har lest alt på nettet om neseplastikk og har ikke funnet en eneste negativ kommentar om dem. også er de en spesialistklinikk i tillegg, litt dyrere men er nok verdt det

Skrevet

Ikke gjør det på Bunes Klinikken. Har snakket med flere andre plastiske kirurger og selv møtt han og han er ikke helt god. Han ser etter ting å fikse på som egentlig ikke "må" fikses får å tjene penger.

Når du har fikset nesen er det noe annet han vil du skal gjøre...

Jeg respekterer at du vil gjøre noe med nesen ,men gjør det et annet sted enn der...

Det finns nok av andre flinke og mer seriøse leger.

Skrevet
så bra at du ble fornøyd! hvordan ser den ut nå? og hvor lenge hadde du blåmerker i ansiktet?

Nesa har sett bra ut helt siden jeg tok av bandasjen, den har ikke vært noe spesielt hoven. Jeg hadde blåmerker i bare en uke :)

Skrevet

Håper på svar.

Jeg vil anbefale Nobel klinikken. Der er det plastisk kirurg Morten Haug som er spesialist på neser og han vet hva han holder på med! :)

Jeg opererte nesen der og er veldig fornøyd!

Dere kan jo dra på konsultasjoner på flere klinikker å se hvem av kirurgene som har den beste løsningen på hvordan han kan få den nesa han vil ha.

:)

Skrevet

Takker alle dere som har satt av tid og svar på mine spm. Føler meg litt mer tryggere på nobel klinikken. Og vil nok gå for den. Skal holde dere oppdatert og fortelle hvordan operasjonen gikk, når vi endelig bestemmer oss for å ta den avgjørelsen. Nesen skal nok fikses uansett. Men ca hvor lang tid vil det ta før man vil se endelig resultat?

Skrevet
Takker alle dere som har satt av tid og svar på mine spm. Føler meg litt mer tryggere på nobel klinikken. Og vil nok gå for den. Skal holde dere oppdatert og fortelle hvordan operasjonen gikk, når vi endelig bestemmer oss for å ta den avgjørelsen. Nesen skal nok fikses uansett. Men ca hvor lang tid vil det ta før man vil se endelig resultat?

Hei, jeg skal til nobel n uka, virker mye 42 tusen for en neseoperasjon,pluss hotel, fly.. er det noen andre som måtte betale så mye >>>>>>>>>>>>>>>>?

Uansett så det er resultatet som telle.

Skrevet
Hei, jeg skal til nobel n uka, virker mye 42 tusen for en neseoperasjon,pluss hotel, fly.. er det noen andre som måtte betale så mye >>>>>>>>>>>>>>>>?

Uansett så det er resultatet som telle.

Bare litt nyskjerrig på hva du skal gjøre med nesen!.. Ja synes det var litt dyrt men kansje du har en større oprasjon? lykke til :)

Gjest GJEST SM
Skrevet

Hei hei

Jeg har operert hos dr. Bunæs, på klinikk Bunæs. Må si det er han jeg anbefaler over alle kirurger i oslo

Jeg opererte meg da jeg var 16 år på rikshospitalet, fordi jeg hadde pusteproblemer p.g.a en tidligere skade. Resultatet av det ble en totalt deformert nese. Nesen min så ikke ut.

Jeg tok saken videre til pasientskadeerstatningen, og fikk avslag.

En god venninne av meg, anbefalte meg å dra til Bunæs ( hun hadde tidligere operert seg hos han, og var STOR fornøyd)

Begrunnelsen for avslaget var blant annet at slikt kan skje i 1-2% av tilfellene når man utfører en neseoperasjon, og jeg var visstnok en av de som falt innenfor den satte rammen.

Da jeg dro til Dr Bunæs, dro jeg dit for å fortelle han om saken, og kanskje få en bedre pris. Da han leste klagen min, og så hvordan nesen min så ut, kunne han ikke helt forstå hvorfor jeg hadde fått avslag. Han hjalp meg med klagen, ringte min saksbehandler og tok seg av saken.

Tilslutt satte han opp en dato slik at vi fikk korrigert nesen, så den faktisk kunne se ut som en nese igjen. Tro det eller ei, men den operasjonen fikk jeg helt GRATIS av Dr Bunæs.( Derfor uenig med en kommentar nedenfor hvor det står av Dr. bunæs fikser på ting som ikke trengs å fikses på, bare for penger)

Og jeg må si jeg ikke har ord til å beskrive hvor fornøyd jeg er. Han har virkelig gjort sitt beste, og jeg hadde nok en av de vanskeligste nesene han har operert. Jeg hadde mange arr fra tidligere operasjon (innsiden av nesen, som gjør den enda vanskeligere å få til store forandringer på).

Idag er jeg storfornøyd med nesen, og den ligner faktisk den nesen jeg hadde før jeg opererte meg da jeg var 16 år.

Det dere må huske med Dr. Bunæs, som jeg føler mange misforstår han på, er at han er veldig ærlig når det kommer til hva han faktisk kan få til, og vil ikke love for mye.

Hver eneste nese er forskjellig og krever en individuell behandling som han sier. Dr Bunæs er den kirurgen som faktisk SER hva som må gjøres.

Da jeg kom til han, visste han akkurat hva som måtte gjøres, og resultatet av det har blitt fantastisk:)

Anbefaler Dr. Bunæs på det sterkeste!

Det er bare å spørre om dere lurer på noe.

Skrevet

Jeg vil på det varmeste anbefale Oslo Plastikkirurgi til alle som vurderer å operere seg. :)

Selv har jeg operert øyelokk og nesen samt tatt restylane i leppene der, og er kjempefornøyd!

Kirurgen der er ikke bare veldig dyktig, han er også imøtekommende, forståelsesfull, respektfull, og opptatt av at resultatet skal bli naturlig og at pasienten skal bli fornøyd.

Eventuelle korrigeringsoperasjoner er gratis (det er vanlig at neser må opereres minst to ganger for å få den ønskede fasongen - min egen ble ble nettopp operert for andre gang). Prisene der er dessuten ganske lave sammenlignet med andre osloklinikker. Selv betalte jeg 30 000 for min neseoperasjon, som innebærte ganske store justeringer. For en som bare vil fikse på nesetippen eller noe slikt er det noen tusenlapper billigere. Jeg undersøkte en del andre klinikker i Osloområdet før jeg bestemte meg, og flere av dem skulle ha opp til 60 000 for det samme inngrepet (og nei, kvaliteten er ikke proposjonal med prisen når det gjelder norske klinikker, det har jeg sett mange eksempler på)!

Skrevet
Jeg vil på det varmeste anbefale Oslo Plastikkirurgi til alle som vurderer å operere seg. :)

Selv har jeg operert øyelokk og nesen samt tatt restylane i leppene der, og er kjempefornøyd!

Kirurgen der er ikke bare veldig dyktig, han er også imøtekommende, forståelsesfull, respektfull, og opptatt av at resultatet skal bli naturlig og at pasienten skal bli fornøyd.

Eventuelle korrigeringsoperasjoner er gratis (det er vanlig at neser må opereres minst to ganger for å få den ønskede fasongen - min egen ble ble nettopp operert for andre gang). Prisene der er dessuten ganske lave sammenlignet med andre osloklinikker. Selv betalte jeg 30 000 for min neseoperasjon, som innebærte ganske store justeringer. For en som bare vil fikse på nesetippen eller noe slikt er det noen tusenlapper billigere. Jeg undersøkte en del andre klinikker i Osloområdet før jeg bestemte meg, og flere av dem skulle ha opp til 60 000 for det samme inngrepet (og nei, kvaliteten er ikke proposjonal med prisen når det gjelder norske klinikker, det har jeg sett mange eksempler på)!

er du blitt fornøyd med resultatet på oslo plastikkkurgi da etter andre gang? Hvorfor måtte du ta en operasjon til? Var du kjempemisfornøyd med den første?

Gjest Gjest_Gjesten_*
Skrevet
Hei hei

Jeg har operert hos dr. Bunæs, på klinikk Bunæs. Må si det er han jeg anbefaler over alle kirurger i oslo

Tilslutt satte han opp en dato slik at vi fikk korrigert nesen, så den faktisk kunne se ut som en nese igjen. Tro det eller ei, men den operasjonen fikk jeg helt GRATIS av Dr Bunæs.( Derfor uenig med en kommentar nedenfor hvor det står av Dr. bunæs fikser på ting som ikke trengs å fikses på, bare for penger)

Det dere må huske med Dr. Bunæs, som jeg føler mange misforstår han på, er at han er veldig ærlig når det kommer til hva han faktisk kan få til, og vil ikke love for mye.

Hver eneste nese er forskjellig og krever en individuell behandling som han sier. Dr Bunæs er den kirurgen som faktisk SER hva som må gjøres.

Da jeg kom til han, visste han akkurat hva som måtte gjøres, og resultatet av det har blitt fantastisk:)

Anbefaler Dr. Bunæs på det sterkeste!

Det er bare å spørre om dere lurer på noe.

Hvorfor tror du egentlig at så mange er negative til ham?

Du kommer med ganske så mange positive påstander og ytringer om ham som ikke virker helt naturlig, spør du meg, nesten som forsvar-/ salgstale..?

Jobber du hos ham/ er i nær familie eller noe i den duren?

Noen vanlig kunde av ham tror jeg ikke du er..

Hvorfor så opptatt av om folk misforstår ham?

• Liker 2
Skrevet
Hvorfor tror du egentlig at så mange er negative til ham?

Du kommer med ganske så mange positive påstander og ytringer om ham som ikke virker helt naturlig, spør du meg, nesten som forsvar-/ salgstale..?

Jobber du hos ham/ er i nær familie eller noe i den duren?

Noen vanlig kunde av ham tror jeg ikke du er..

Hvorfor så opptatt av om folk misforstår ham?

altså, ærlig talt. det er klart at noen blir fornøyde hos han, ellers hadde han vel ikke kunnet holde på som plastisk kirurg! unødvendig å komme med sånt angrep.

Skrevet

Hei.

Jeg har knukket nesen min 2 ganger, siste gang etter fyllte 20, og har fått en liten klump på siden og oppå neseryggen. Dette plager meg en del, selv om den ikke er så stor at jeg tror folk tenker over det på meg. Tror neppe folk tenker at jeg har sjev nese f.eks..

Det som det eventuellt er snakk om er å fjerne den lille klumpen på siden og oppå neseryggen, ingenting annet. Jeg vil ikke forandre nesen min, da jeg var fornøyd med nesen før dette skjedde.

Men er det realistisk å få en nese som er tilnermet lik slik min uskadete nese var? Kan jeg ta med bilde av slik den så ut før dette skjeddde? Det beste er vel å gå til en plastisk kirurg og spørre, men det er alltid greit å spørre private også.

Dessuten blir det lenge til jeg eventuellt får fikset det, for det er jo svindyrt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...