AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #2521 Skrevet 22. april 2020 Er det noen her som har gjort endringer på nesevingene? Hvordan ble resultatet og fikk du noen synlige arr i etterkant? Anonymkode: 3981d...02b
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #2522 Skrevet 23. april 2020 Da er operasjonsdato satt hos Tormod Westvik, kjenner jeg gruer meg siden jeg fant en svært negativ omtale av han nettopp, men resten jeg har lest har vært positivt. Er det noen som vil dele sin erfaring med han som kirurg, gjerne med før-etter bilder på mail til meg? Anonymkode: ce1b2...922
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #2524 Skrevet 23. april 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Da er operasjonsdato satt hos Tormod Westvik, kjenner jeg gruer meg siden jeg fant en svært negativ omtale av han nettopp, men resten jeg har lest har vært positivt. Er det noen som vil dele sin erfaring med han som kirurg, gjerne med før-etter bilder på mail til meg? Anonymkode: ce1b2...922 Hvor fant du den? Herinne? Anonymkode: ddb19...263
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #2525 Skrevet 24. april 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor fant du den? Herinne? Anonymkode: ddb19...263 Ja, langt tilbake i forumet et sted. Anonymkode: ce1b2...922
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #2526 Skrevet 24. april 2020 På 23.4.2020 den 14.28, AnonymBruker skrev: Da er operasjonsdato satt hos Tormod Westvik, kjenner jeg gruer meg siden jeg fant en svært negativ omtale av han nettopp, men resten jeg har lest har vært positivt. Er det noen som vil dele sin erfaring med han som kirurg, gjerne med før-etter bilder på mail til meg? Anonymkode: ce1b2...922 Er det den fra 2016 det er snakk om? Husk at alle kirurger har misfornøyde pasienter. Jeg har sett flere bilder av neser han har operert, og de er veldig naturlige og fine. Hørt mye godt om han og klinikken generelt. Men hvis du er usikker, så ville jeg utsatt operasjonen og dratt på en konsultasjon til. Det er viktig å høre på magefølelsen! Anonymkode: 203d1...f8b
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #2527 Skrevet 24. april 2020 På 22.4.2020 den 11.17, AnonymBruker skrev: Er det noen her som har gjort endringer på nesevingene? Hvordan ble resultatet og fikk du noen synlige arr i etterkant? Anonymkode: 3981d...02b Jeg har operert nesevingene, men sitter dessverre igjen med stygge arr. Men jeg var veldig uheldig med valg av kirurg, da. Det kommer jo helt an på hvor flink kirurgen er til å sy riktig sting. Min var dessverre ikke det. Anonymkode: 203d1...f8b
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #2528 Skrevet 24. april 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har operert nesevingene, men sitter dessverre igjen med stygge arr. Men jeg var veldig uheldig med valg av kirurg, da. Det kommer jo helt an på hvor flink kirurgen er til å sy riktig sting. Min var dessverre ikke det. Anonymkode: 203d1...f8b Så kjedelig. Fikk du infeksjon før sårene hadde grodd? Opererte du deg i Norge? Anonymkode: 3981d...02b
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #2529 Skrevet 24. april 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så kjedelig. Fikk du infeksjon før sårene hadde grodd? Opererte du deg i Norge? Anonymkode: 3981d...02b Ja, fikk dessverre det. Jepp. Anonymkode: 203d1...f8b
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #2530 Skrevet 24. april 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, fikk dessverre det. Jepp. Anonymkode: 203d1...f8b Jeg fikk tabl. som skulle hindre infeksjon, som jeg skulle spise i sju dager. Kan jeg spørre deg hvem du opererte deg hos? Anonymkode: 3981d...02b
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #2531 Skrevet 24. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg fikk tabl. som skulle hindre infeksjon, som jeg skulle spise i sju dager. Kan jeg spørre deg hvem du opererte deg hos? Anonymkode: 3981d...02b Visste ikke at man skulle få det, jeg.. Jeg fikk i hvert fall ikke det. Fått utrolig dårlig oppfølging. Bjørn Tvedt. Anonymkode: 4dbc0...dd1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #2532 Skrevet 24. april 2020 På 17.4.2020 den 20.19, AnonymBruker skrev: Opererte hos Kenneth Chiu for straks et år siden. Fjernet kul på neseryggen og gjorde den smalere, pluss fikset litt på tippen. Men jeg er ikke helt fornøyd, nesen er for bred akkurat der kulen var. I noen vinkler ser det faktisk ut som jeg fortsatt har kul på neseryggen. Må jeg betale for å få reoperasjon for dette? Skal såklart spørre kirurgen også, men vil gjerne vite på forhånd hva som er vanlig i tilfelle han prøver å si at han synes nesen er helt fin og ikke trenger ny operasjon... Anonymkode: 17c8a...d84 Samme her! På bilder så ser nesen min helt lik som før, med hump! Opererte også hos Chiu. Er fornøyd med nesen min, bortsett fra at det ser ut som om det fortsatt er en hump der. Jeg opererte meg også for et år siden Anonymkode: 4d8c0...c84
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #2533 Skrevet 25. april 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det den fra 2016 det er snakk om? Husk at alle kirurger har misfornøyde pasienter. Jeg har sett flere bilder av neser han har operert, og de er veldig naturlige og fine. Hørt mye godt om han og klinikken generelt. Men hvis du er usikker, så ville jeg utsatt operasjonen og dratt på en konsultasjon til. Det er viktig å høre på magefølelsen! Anonymkode: 203d1...f8b Jeg trodde det ikke var lov å vise bilder av andre pasienter i Norge? Har du blitt operert av han selv? Magefølelsen min sier at han er en erfaren kirurg, men klinikken i seg selv gir meg dårlige vibber. Ikke at det er så viktig, men resepsjonisten virker som tidenes største bitch. Hun avbryter meg og svarer utrolig kort og vil legge på før jeg får svar på det jeg trenger. Sånne mennesker som gjør at du føler at du er til bry... igjen, ikke så viktig, men jeg skal jo ha kontakt med de senere og. Anonymkode: ce1b2...922 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #2534 Skrevet 29. april 2020 Noen som har operert seg hos Kenneth Chiu som har spesielle anbefalinger/ting man bør si på forhånd? Har fått dato i midten av Mai og kjenner nå at jeg gruer meg (men også gleder meg), men er det noe spesielt jeg burde si på forhånd? Jeg har en rund nesetipp, så skal senke neseveggen, gjøre den rettere, smalere og løfte tippen litt. Er redd for at den fortsatt skal være rund og henge ned når jeg smiler.. Er viktig for meg at forandringen ikke blir for drastisk, vil at den fortsatt skal være "min" men ikke så utrolig rund og hengende ned. Og hva har dere fått i pris? Mitt ble nå 60 K, føltes litt dyrt men utrolig godt inntrykk av Kenneth så.. Andre tips/ting man burde tenke på? ❤️😄 Setter pris på all hjelp og tilbakemelding Anonymkode: 51738...ac1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #2535 Skrevet 29. april 2020 Ja, har de lov til å vise før og etter bildene om man ikke samtykker? Kan jo være noen kjenner deg igjen! Anonymkode: eaf24...a3e
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #2536 Skrevet 29. april 2020 På 24.4.2020 den 17.15, AnonymBruker skrev: Jeg har operert nesevingene, men sitter dessverre igjen med stygge arr. Men jeg var veldig uheldig med valg av kirurg, da. Det kommer jo helt an på hvor flink kirurgen er til å sy riktig sting. Min var dessverre ikke det. Anonymkode: 203d1...f8b Skulle du gjøre nesa smalere? Hvordan arr blir det? Anonymkode: 2ebbb...bd9
Gjest vohnah Skrevet 29. april 2020 #2537 Skrevet 29. april 2020 På 25.4.2020 den 2.08, AnonymBruker skrev: Jeg trodde det ikke var lov å vise bilder av andre pasienter i Norge? Har du blitt operert av han selv? Magefølelsen min sier at han er en erfaren kirurg, men klinikken i seg selv gir meg dårlige vibber. Ikke at det er så viktig, men resepsjonisten virker som tidenes største bitch. Hun avbryter meg og svarer utrolig kort og vil legge på før jeg får svar på det jeg trenger. Sånne mennesker som gjør at du føler at du er til bry... igjen, ikke så viktig, men jeg skal jo ha kontakt med de senere og. Anonymkode: ce1b2...922 Slik jeg har forstått det så er det lov å vise på konsultasjon, men ulovlig å legge ut på nett. Men de bildene jeg selv har sett er fra andre her på KG som jeg har pratet med. Nei, men har vært på konsultasjoner der.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #2538 Skrevet 3. mai 2020 Er det noen som har vært inne på etterkontroll etter 6mnd og sagt de ikke er fornøyde? Jeg skulle kanskje ønske min var litt mindre, har tross alt betalt MYE for dette og er litt skuffet over at den fortsatt er litt stor og kulen vises litt. Og ene siden på ryggen har en kant om man kjenner etter. Noen som har fått en ny operasjon for korreksjon? 😳 Anonymkode: 9f68b...01a
helo18 Skrevet 3. mai 2020 #2539 Skrevet 3. mai 2020 Nesen er da langt i fra fri for hevelse etter 6 mnd...Den er ikke engang skikkelig healed. Tror du skal vente til det har gått et år før du drar på etterkontroll og sier at du ikke er fornøyd 😊 Da får kirurgen vurdere sammen med deg hva som eventuelt må fikses på. Det er ikke sikkert kirurgen mener det er noe som kan fikses på heller. Det kommer helt an på utgangspunktet og hva han sa angående hvilket resultat som er mulig å oppnå før du opererte.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #2540 Skrevet 3. mai 2020 Har noen her opererert nesa i lokalbedøvelse? Jeg skal reopereres. File ned en beinklump og kirurgen ville gjøre det i lokalbedøvelse, men kjenner jeg er veldig engstelig for det. Tipper han ville gjøre det for å holde kostnadene nede. Anonymkode: eaf24...a3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå