Gjest Brunette89 Skrevet 11. mars 2020 #2501 Skrevet 11. mars 2020 21 timer siden, ikkevoksen skrev: Fyfaen så frekt og uprofesjonelt. Håper du sender inn en klage på han. Jeg skal til konsultasjon til Tormod Westvik, høres ut som at han skal være Norges beste om man skal tro det som er skrevet om han. Men man vet jo aldri, når det er så begrenset informasjon tilgjengelig. Vurderer å dra på konsultasjon til flere kirurger, eneste problemet er at det koster penger med reising og overnatting når man ikke bor i Oslo... har noen erfaring med Westvik så gjerne send meg melding. Hadde hjulpet mye. Sendt deg pm 😋
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #2502 Skrevet 12. mars 2020 Er det noen andre her som har blitt nektet neseoperasjon? Var på konsultasjon hos Kenneth chiu og han sa bare at han ikke kunne operere meg fordi han opererte ikke perfekte neser. Men nesa mi er ikke perfekt, vet ikke nå om jeg skal ta sjansen på å gå til enda en konsultasjon hos en annen.. Anonymkode: 5cf77...0c7
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #2503 Skrevet 12. mars 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noen andre her som har blitt nektet neseoperasjon? Var på konsultasjon hos Kenneth chiu og han sa bare at han ikke kunne operere meg fordi han opererte ikke perfekte neser. Men nesa mi er ikke perfekt, vet ikke nå om jeg skal ta sjansen på å gå til enda en konsultasjon hos en annen.. Anonymkode: 5cf77...0c7 Gå til en annen som forstår deg. Anonymkode: 7f57b...2f8
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #2504 Skrevet 22. mars 2020 Noen som har erfaring med Bjørn E Rosenberg i Bergen? Anonymkode: 203d1...f8b
Aurorasven Skrevet 24. mars 2020 #2505 Skrevet 24. mars 2020 (endret) På 12.3.2020 den 15.51, AnonymBruker skrev: Er det noen andre her som har blitt nektet neseoperasjon? Var på konsultasjon hos Kenneth chiu og han sa bare at han ikke kunne operere meg fordi han opererte ikke perfekte neser. Men nesa mi er ikke perfekt, vet ikke nå om jeg skal ta sjansen på å gå til enda en konsultasjon hos en annen.. Anonymkode: 5cf77...0c7 Akkurat, er ikke så mye man kan gjøre når legen har nektet for å utføre operasjonen. Må nesten prøve hos noen andre. Jeg hadde i alle fall nylig en nese operasjon hos ham. Jeg kan faktisk ikke forklare hvor fornøyd jeg er. Synes han er utrolig dyktig! Jeg ville anbefalt alle å gå på konsultasjon hos Kenneth Chiu. Han ønsker å gi deg et så naturlig resultat som mulig, men samtidig så ivaretar han dine interesser. Jeg føler på en måte at man har en garanti på at han ikke vil ødelegge nesen! Endret 24. mars 2020 av Aurorasven
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #2506 Skrevet 24. mars 2020 3 timer siden, Aurorasven skrev: Akkurat, er ikke så mye man kan gjøre når legen har nektet for å utføre operasjonen. Må nesten prøve hos noen andre. Jeg hadde i alle fall nylig en nese operasjon hos ham. Jeg kan faktisk ikke forklare hvor fornøyd jeg er. Synes han er utrolig dyktig! Jeg ville anbefalt alle å gå på konsultasjon hos Kenneth Chiu. Han ønsker å gi deg et så naturlig resultat som mulig, men samtidig så ivaretar han dine interesser. Jeg føler på en måte at man har en garanti på at han ikke vil ødelegge nesen! Hva gjorde du med nesen?:) Anonymkode: 203d1...f8b
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #2507 Skrevet 26. mars 2020 På 12.3.2020 den 15.51, AnonymBruker skrev: Er det noen andre her som har blitt nektet neseoperasjon? Var på konsultasjon hos Kenneth chiu og han sa bare at han ikke kunne operere meg fordi han opererte ikke perfekte neser. Men nesa mi er ikke perfekt, vet ikke nå om jeg skal ta sjansen på å gå til enda en konsultasjon hos en annen.. Anonymkode: 5cf77...0c7 Hvor stort kompliment er ikke det? De færreste her inne har vel fått en slik beskjed av en plastikkirurg. Anonymkode: 82444...0eb 8
helo18 Skrevet 27. mars 2020 #2508 Skrevet 27. mars 2020 Opererte nesen like etter nyttår og har et spørsmål til dere som har operert nesen. Lurer på hvor lang tid det tar før nesetippen blir mer «bevegelig» og ikke er så hard og nummen? 😊
Andrea87 Skrevet 27. mars 2020 #2509 Skrevet 27. mars 2020 3 timer siden, helo18 skrev: Opererte nesen like etter nyttår og har et spørsmål til dere som har operert nesen. Lurer på hvor lang tid det tar før nesetippen blir mer «bevegelig» og ikke er så hard og nummen? 😊 Hvor opererte du? Og hvor lenge var du veldig synlig hoven?
helo18 Skrevet 27. mars 2020 #2510 Skrevet 27. mars 2020 Akkurat nå, Andrea87 skrev: Hvor opererte du? Og hvor lenge var du veldig synlig hoven? Tror jeg har pratet med deg før her inne 😊 Opererte i Bergen hos Plastikkirurgisk Institutt. Var synlig hoven inntil første to ukene, etter det var det gått ned drastisk. Er fortsatt hoven i tippen, men ikke noe som er synlig for andre enn meg selv. Fortsatt veldig fornøyd med resultatet 😊
Merksi Skrevet 27. mars 2020 #2511 Skrevet 27. mars 2020 Ååh syns det er så vanskelig å velge kirurg! Virker som Morten haug, Tormod westvik, stefan emmes eller bjørn Tvedt er de beste? Noen som har operert hos en av disse som vil dele før og etter bilde? Samt erfaring fra hele prosessen.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #2512 Skrevet 28. mars 2020 På 12.3.2020 den 15.51, AnonymBruker skrev: Er det noen andre her som har blitt nektet neseoperasjon? Var på konsultasjon hos Kenneth chiu og han sa bare at han ikke kunne operere meg fordi han opererte ikke perfekte neser. Men nesa mi er ikke perfekt, vet ikke nå om jeg skal ta sjansen på å gå til enda en konsultasjon hos en annen.. Anonymkode: 5cf77...0c7 Jeg hadde tatt denne kommentaren til meg og ikke operert nesen, for å være ærlig. Anonymkode: 203d1...f8b 3
Maeva Skrevet 16. april 2020 #2513 Skrevet 16. april 2020 Kan dere som har operert sende meg før/etterbilde? Samt fortelle litt om opplevelsen?
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #2514 Skrevet 17. april 2020 Opererte hos Kenneth Chiu for straks et år siden. Fjernet kul på neseryggen og gjorde den smalere, pluss fikset litt på tippen. Men jeg er ikke helt fornøyd, nesen er for bred akkurat der kulen var. I noen vinkler ser det faktisk ut som jeg fortsatt har kul på neseryggen. Må jeg betale for å få reoperasjon for dette? Skal såklart spørre kirurgen også, men vil gjerne vite på forhånd hva som er vanlig i tilfelle han prøver å si at han synes nesen er helt fin og ikke trenger ny operasjon... Anonymkode: 17c8a...d84
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #2515 Skrevet 18. april 2020 På 27.3.2020 den 23.50, Merksi skrev: Ååh syns det er så vanskelig å velge kirurg! Virker som Morten haug, Tormod westvik, stefan emmes eller bjørn Tvedt er de beste? Noen som har operert hos en av disse som vil dele før og etter bilde? Samt erfaring fra hele prosessen. Det er bare å lese denne tråden, det er flere som har delt erfaringene sine med de nevnte kirurgene. Jeg har også delt min erfaring og skrev flere innlegg i denne tråden etter operasjonen. Jeg opererte meg hos M. Haug og har gode erfaringer med ham. Han lytter og tar seg god til til å forklare. Jeg har vært på kontroll hos ham og inntrykket har ikke endret seg. Anonymkode: 3981d...02b
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #2516 Skrevet 18. april 2020 På 10.2.2020 den 20.18, AnonymBruker skrev: Vurderer neseoperasjon nr 2. Nesen min ble operert hos morten, synes den var så fin de første ukene men ser den ligner mer gamle min, nesen gror seg sammen igjen etterhvert sp regner med det er derfor. Men ønsker litt mer markert og fjerne bittelitt bare. Noen som vet hvordan tvedt er? Noen som har før etter bilder? Anonymkode: 2f1a8...f78 Men er det lurt å fjerne "bittelitt" bare? Nesen skal jo fungere etter operasjonen også. Det er litt skummelt dersom en får pusteproblemer i etterkant. Når du bare vil gjøre bittelitte endringer, er det verdt det da? Anonymkode: 3981d...02b
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #2517 Skrevet 18. april 2020 Jeg ble nektet å operere nesen. Jeg fortalte hva jeg ønsket å gjøre og han så på nesen min i 30 sekunder før han sa at han ikke opererte perfekte neser. Er det mulig? Nesen min er så lang at den når midt mellom 1. Og 2. Ledd på pekefingeren når jeg måler under nesen. Og jeg er kvinne. Anonymkode: 2ebbb...bd9
Andrea87 Skrevet 18. april 2020 #2518 Skrevet 18. april 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er bare å lese denne tråden, det er flere som har delt erfaringene sine med de nevnte kirurgene. Jeg har også delt min erfaring og skrev flere innlegg i denne tråden etter operasjonen. Jeg opererte meg hos M. Haug og har gode erfaringer med ham. Han lytter og tar seg god til til å forklare. Jeg har vært på kontroll hos ham og inntrykket har ikke endret seg. Anonymkode: 3981d...02b Når opererte du hos Morten, og hva gjorde du med nesen? Er det kanskje deg jeg har snakket med før her inne..?
Andrea87 Skrevet 18. april 2020 #2519 Skrevet 18. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble nektet å operere nesen. Jeg fortalte hva jeg ønsket å gjøre og han så på nesen min i 30 sekunder før han sa at han ikke opererte perfekte neser. Er det mulig? Nesen min er så lang at den når midt mellom 1. Og 2. Ledd på pekefingeren når jeg måler under nesen. Og jeg er kvinne. Anonymkode: 2ebbb...bd9 Hvem var du hos? Jeg har også en lang nese med en ganske rund nesetipp. Hater den over alt. Har vært hos Morten, han mener det er begrenset hvor mye kortere han kan gjøre den, men han kan forme den slik at den blir mer feminin og virker kortere. Vanskelig å forklare, men har tro på at han skal få til å gjøre den finere. Men jeg er likevel så redd, mest redd for at jeg skal se ut som en helt annen person og at man med en gang kan se at jeg har operert nesen. Samtidig ønsker jeg ikke å ha det så dårlig med meg selv pga. den nesen. Det høres overfladisk ut, men det er helt utrolig hvor mye et sånt kompleks kan ødelegge.
Maeva Skrevet 18. april 2020 #2520 Skrevet 18. april 2020 Skjønner deg godt, Andrea87. Har hatt det slik siden 14-15 års alderen jeg også, store komplekser for nesa, er nå 29. Det første jeg legger merke til hos folk er nesen og det kan nok være fordi jeg er så opphengt i min. Ok forfra når jeg ikke smiler, når jeg smiler blir den veldig brei og fra siden er den så stor og med en kul på... ikke gøy å ha det dårlig med seg selv pga noe som står plassert midt i ansiktet.... jeg tenker å kanskje operere neste år, om jeg har råd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå