Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Søker du opp videoen «botched to beautiful» på youtube ser du en som hadde en totalt ødelagt nese etter 4 uheldige operasjoner. Ingen ville operere på henne og tilslutt reddet Tastan nesen hennes.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
kn96 skrev (Akkurat nå):

Søker du opp videoen «botched to beautiful» på youtube ser du en som hadde en totalt ødelagt nese etter 4 uheldige operasjoner. Ingen ville operere på henne og tilslutt reddet Tastan nesen hennes.

Ja, den videoen så jeg. Det var helt skremmende hvor ille det kan gå. Utrolig at han klarte å rette opp i det tilfellet der, for det var ille! Fikk stor respekt for Tastan etter å ha sett denne videoen. Blir nok en konsultasjon med han. 

Anonymkode: 3ceb1...19b

Skrevet
kn96 skrev (3 minutter siden):

Tastan regnes som en av verdens beste og er «masteren» alle de tyrkiske legene respekterer. Han har oppfunnet oblique split method(ribbebein) og gjør mange rekonstruksjoner av totalt ødelagte neser. Han er ikke en instagramlege som for eksempel Balikci. Han er en seniorlege som har holdt på en god stund.

Jeg har hatt konsultasjon med han, noe som var nesten umulig å få til. Han har virkelig en god portefølje av «caser», men ingen grunn til å betale nesten en halv million med mindre du har en ødelagt nese.

Konsultasjon med han var gratis.

Jeg har også bildet/en liste over leger som han anbefalte til de som ikke har råd til han. 

Han hørtes veldig god ut, jeg har ikke noe ødelagt eller feil med nesen min. Ønsker bare en litt mer unaturlig nese, typisk lavere neserygg og en ganske buet nese. Den typiske cindy/barbie nesen.Så da blir nok han litt i dyreste laget, men han virkelig veldig dyktig og er nok gull verdt for de som har fått ødelagt nesene sine. Bra det finnes sånne, skal se videoen, men kunne du sendt meg den listen på melding her for eksempel?. Er greit å ha hvis jeg bestemmer meg for å ta sekundær en dag 

Skrevet
nose99 skrev (Akkurat nå):

Han hørtes veldig god ut, jeg har ikke noe ødelagt eller feil med nesen min. Ønsker bare en litt mer unaturlig nese, typisk lavere neserygg og en ganske buet nese. Den typiske cindy/barbie nesen.Så da blir nok han litt i dyreste laget, men han virkelig veldig dyktig og er nok gull verdt for de som har fått ødelagt nesene sine. Bra det finnes sånne, skal se videoen, men kunne du sendt meg den listen på melding her for eksempel?. Er greit å ha hvis jeg bestemmer meg for å ta sekundær en dag 

Da ville jeg sjekket ut Balikci og Celebi. Er en som er fra Norge som hadde revision med Celebi for å få en barbienese.

Skrevet

Ryddet for spekulasjoner, ryktespredning, brukerdebatt og latterliggjøring, og svar til dette. 

_popcorn_, adm

Skrevet

Kan en av dere som har operert hos Håvar Løseth sende meg en privat melding? 😊 får ikke sendt dere melding selv, tror jeg. 

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Hei! Noen som har operert hos Håvar Løseth og har erfaring som de kunne vært så snill å dele? Virker ut som han har veldig gode tilbakemeldinger på legelisten. Den beste i Norge nå som Tvedt og Westvik ikke opererer?

Anonymkode: f78ea...faa

• Liker 1
Skrevet (endret)

..

Endret av elskermenn
  • 2 uker senere...
Skrevet

Hei. Vil også gjerne sett bilder av de som er operert hos Håvar Løseth. Gjerne før og etter, men vil være uansett taknemlig for alt informasjon.

Skrevet

Hei, jeg er mann og vurderer sterkt å operere nesen. Kenneth Chiu står høyt oppe på listen. Er det noen som har erfaring med å operere neseborene mindre? Altså ikke nødvendigvis smalere, men kortere. Lar dette seg gjøre med et naturlig resultat? 

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
kn96 skrev (På 28.12.2022 den 23.14):

Noen som har operert hos Tormod Westvik?

Ta gjerne kontakt

Han har vel sluttet og flyttet til Australia?

AnonymBruker
Skrevet
anonym879 skrev (På 12.12.2022 den 18.21):

Hei, jeg er mann og vurderer sterkt å operere nesen. Kenneth Chiu står høyt oppe på listen. Er det noen som har erfaring med å operere neseborene mindre? Altså ikke nødvendigvis smalere, men kortere. Lar dette seg gjøre med et naturlig resultat? 

Er mann og opererte hos han, han gir deg realistiske forventninger, sier hva han kan gjøre og ikke gjøre. Hadde selv lange nesebor som han fikset. 

Anonymkode: 65650...967

AnonymBruker
Skrevet

Har operert hos håvar løseth, stiller meg kritisk til hvor erfaren han egentlig er. Ser bokstavelig talt ingen endring på nesetippen og humpen ble ikke helt borte heller, hevelsen skal være borte nå og nesen er fortsatt stor, ser faktisk bredere ut i fronten. Den piezotome metoden er heller ikke så fantastisk som han fremstiller det. Enkelte kaller det bare en elektirsk verktøy. Du kan fint utføre skånsom kirurgi med tradisjonell metode. Føler jeg falt litt for reklamen.  Vurderer nå Bjørn Tvedt, han har starta på fornebuklinikken, men ser Jørgen Utvoll jobber der også, han er ganske erfaren i tillegg. Synes ikke Norge har så mange dyktige kirurger egentlig. Utenlandske har så mye mer erfaring med revisions og kompliserte operasjoner.

Noen som kan anbefale en sekundær neseoperasjon kirurg som ikke koster 150k, gjerne rundt 60-100k

Anonymkode: 65650...967

• Hjerte 1
Skrevet
Gjest Gjest M skrev (På 14.9.2008 den 14.27):

Hei.

Jo jeg har lest mye om nesekirurgi før operasjonen, lest på forum om andres erfaringer og sett på det jeg kunne finne av før og etterbilder på nettet. Denne operasjonen var ikke noe jeg bestemte meg å ta på en dårlig dag. Jeg har vurdert dette i flere år.

Jeg har ikke lest at hevelsen kommer etter man har tatt av gipsen. Men det sier seg kanskje selv? Kirurgen sa jeg var litt hoven da han tok av gipsen, men sa det kom til å gå ned etter en uke eller to.

Vi var enige om å ta kulen på neseryggen før operasjonen.

Jeg var tre plasser på konsultasjoner og gikk etter det jeg oppfattet som tryggest og hvor jeg vet flere som har fått gode resultater. Jeg gikk ikke etter en 2. operasjon da jeg har lest at det kan være vanskeligere å gjøre ny operasjon. Jeg ville heller gå til en klinikk der jeg trodde det var minst sjanse for å måtte ta 2. operasjon. Jeg gikk heller ikke etter pris.

Min erfaring er at jeg ser på operasjonen helt annerledes enn hva jeg hadde forutsett før jeg opererte meg. Du vet ikke hvordan resultatet blir for deg og hvordan du reagerer før du faktisk har gjort det, uansett hvor mye du leser.

Jeg skjønner at mange sier nesen er hoven og at det blir bedre. Men nå har ikke disse sett min nese før og nå... Men klart jeg håper jo at det skal være tilfelle.

Hvis du sender meg en privat melding her kan jeg legge deg til i en lukket revision gruppe for norske pasienter. Vi er nå 15 medlemmer.

Skrevet (endret)

Er det noen her som har operert nesa hos Bjørn Tvedt og som kan dele sin erfaring?

Endret av anonym 998
Skrevet

To tråder om samme tema er slått sammen. 

_popcorn_, adm

Skrevet
anonym 998 skrev (På 10.1.2023 den 18.01):

Er det noen her som har operert nesa hos Bjørn Tvedt og som kan dele sin erfaring?

Vil også gjerne høre om dette! Står mellom Bjørn Tvedt og Håvar Løseth nå. Føler flere og flere er misfornøyde? Med Kenneth Chiu etter hvert som flere opererer nese hos han… hører gjerne også evt om noen har erfaring med han

• Liker 1
Skrevet

Opererte hos Kenneth Chiu i November, det er nå omtrent 2.5 måneder siden og jeg er storfornøyd. 
Nesen er jo selvsagt ikke "ferdig" før 6-12 måneder etter operasjonen, men når jeg allerede er såpass fornøyd, tenker jeg det bare blir bedre og bedre med tid. 

Sto mellom Kenneth Chiu og Håvar Løseth, og etter alt jeg har lest om Håvar her i etterkant er jeg ekstremt lettet at jeg gikk for Kenneth. Han anbefales på det høyeste!

• Liker 2
Skrevet
anonym 998 skrev (På 10.1.2023 den 18.01):

Ja, for snart tre år siden. Ble veldig fint, bedre resultat enn jeg trodde det skulle bli. Varm og hyggelig kirurg.

Anonymkode: 279c9...c8e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...