Gjest kn96 Skrevet 1. november 2022 #4121 Skrevet 1. november 2022 nose99 skrev (2 minutter siden): Holder han til i Tyrkia og er flink med sekundær? Ja Balikci holder til i Antalya og er ekspert på revisions. Er flere som klager over at han har 2 års venteliste, men hvis du er villig til å betale over 200 000 kr kan du muligens få time innen et år. Jeg fikk det til, men avlyste fordi jeg vil ha en mer naturlig nese.
Gjest nose99 Skrevet 1. november 2022 #4122 Skrevet 1. november 2022 (endret) kn96 skrev (4 minutter siden): Husk også å sjekke på instagram om det «OP, dr eller prof.dr» Prof. Dr er det øverste du kan ha. Liker godt Soylu sine neser. Han er flink! Har snakket med han. Dårlig kommunikasjon og har sett flere klage på kommunikasjonen. Takk for tips, søkte han opp men det sto ikke noe reviews osv. Men han har mye erfaring? Ser han Dogan Pinar er populær om dagen og har mange sekundære operasjoner og. Endret 1. november 2022 av nose99
Gjest nose99 Skrevet 1. november 2022 #4123 Skrevet 1. november 2022 (endret) kn96 skrev (3 minutter siden): Ja Balikci holder til i Antalya og er ekspert på revisions. Er flere som klager over at han har 2 års venteliste, men hvis du er villig til å betale over 200 000 kr kan du muligens få time innen et år. Jeg fikk det til, men avlyste fordi jeg vil ha en mer naturlig nese. Tar han så mye betalt? Shit, da er ikke han aktuell. Men føler de fleste i Tyrkia vil lage barbie neser hvis man nevner det, vil helst ikke betale over 100 k. Endret 1. november 2022 av nose99
Gjest kn96 Skrevet 1. november 2022 #4124 Skrevet 1. november 2022 Det tror jeg han ikke er. Han er yngre, muligens «Dr». Balikci er den som er mest kjent på instagram av alle de tyrkiske legene og er spesielisert på barbieneser dvs. neser med bue og knekk i supratip.
Gjest kn96 Skrevet 1. november 2022 #4125 Skrevet 1. november 2022 Erkan Soylu tar 10k for revision, men jeg takler ikke leger som er dårlig på kommunikasjon med tanke på komplikasjoner.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #4126 Skrevet 1. november 2022 Nå er det en god stund siden jeg skrev i denne tråden. Nå er det noen år siden jeg opererte meg og jeg tenker ikke over nesen lenger, meeen kunne jeg spolt tiden tilbake ville jeg ikke tatt neseplastikk. Det er dyrt, det er alltid en risiko med operasjon, nesen er midt i ansiktet og det er folk som ikke blir fornøyde. Jeg ville prøvd å akseptere nesen min. Anonymkode: 3981d...02b 1 2
Gjest nose99 Skrevet 1. november 2022 #4127 Skrevet 1. november 2022 kn96 skrev (1 minutt siden): Erkan Soylu tar 10k for revision, men jeg takler ikke leger som er dårlig på kommunikasjon med tanke på komplikasjoner. Ja enig i det, da er det verre. Trenger ikke noe Isabel raad nese men vil ha den typiske barbie formen. Så på Mehmet nurretin kiral men så fant jeg ut mye rart om han, men de typene nesene han lager er sånn jeg ønsker
Gjest nose99 Skrevet 1. november 2022 #4129 Skrevet 1. november 2022 kn96 skrev (2 minutter siden): Jeg er helt enig i det du sier. Har du hørt noe om Murat Enoz?
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #4130 Skrevet 1. november 2022 kn96 skrev (5 minutter siden): Erkan Soylu tar 10k for revision, men jeg takler ikke leger som er dårlig på kommunikasjon med tanke på komplikasjoner. Men han Thomas Te Le synes jeg det er rart ikke flere har hørt om. Han virker å ha så mye kompetanse. Har skrevet så mange foredrag. Han er dog ikke så aktiv på sosiale medier som jeg kan se. Han bruker også omfattende tid på hver pasient både konsultasjon og operasjon. Er ekspert på revision. Holder til i Maryland/Baltimore. Anonymkode: 3ceb1...19b
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #4131 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han har jeg vært hos. Ville ikke operere nesen min siden han mente den var helt ok som den er. Leste par innlegg her nå og kjenner meg egentlig ikke igjen i kritikken. Var veldig konsekvens og nøye med risiko osv. Han mente det var unødvendig operasjon siden endringene var minimale og risikoen overveier det jeg ønsket å oppnå. Dette var på Aleris, ser han jobber nytt sted nå. Anonymkode: 913c8...cae En seriøs kirurg vil gi deg et slikt svar. Det er ikke du som bestemmer om nesen din kan opereres, endel gir dårlige omtaler pga de ikke får viljen sin på konsultasjoner. Folk må forstå at det er STOR risiko å utføre en operasjon generelt. Anonymkode: 232f0...19f 1
Gjest kn96 Skrevet 1. november 2022 #4132 Skrevet 1. november 2022 nose99 skrev (2 minutter siden): Har du hørt noe om Murat Enoz? Ikke hørt om.
Gjest kn96 Skrevet 1. november 2022 #4133 Skrevet 1. november 2022 Du kan sende meg en privat melding. Kort fortalt har jeg hatt en mislykket neseoperasjon som har ført til mer enn kun kosmetiske problemer for meg. Drømmen om perfeksjon er lagt på hyllen for lengst. Akkurat nå ønsker jeg kun en normal nese.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #4134 Skrevet 1. november 2022 kn96 skrev (6 minutter siden): Du kan sende meg en privat melding. Kort fortalt har jeg hatt en mislykket neseoperasjon som har ført til mer enn kun kosmetiske problemer for meg. Drømmen om perfeksjon er lagt på hyllen for lengst. Akkurat nå ønsker jeg kun en normal nese. Jeg sender deg en melding imorgen. Takk for all kunnskap du deler her. 🫶🏼 Anonymkode: d7178...94d
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #4135 Skrevet 2. november 2022 Er medlem i en gruppe som snakker veldig varmt om Ziad Katrib. Han skal visst være veldig flink. Bruker fett til å jevne ut på de med tynn hud dersom ribbein er inkludert i neseoperasjonen. Slik at ribbeina ikke stikker ut og synes i nesa. Noen som har hørt om han? Anonymkode: 3ceb1...19b
Gjest kn96 Skrevet 2. november 2022 #4136 Skrevet 2. november 2022 Jeg har konsultasjon med Katrib 8. Desember på Zoom
Gjest kn96 Skrevet 2. november 2022 #4137 Skrevet 2. november 2022 Har faktisk holdt av operasjonsdag med han november neste år i tilfelle jeg velger han(han har 1 års venteliste), men er ikke 100%
Gjest kn96 Skrevet 2. november 2022 #4138 Skrevet 2. november 2022 Han er i Kentucky som er langt unna. Katrib bruker både Tastan, Toriumi og Robotti sine teknikker. Han er god på kommunisere detaljert kunnskap til pasientene sine gjennom instagram. Vet om kun 1 som er misfornøyd med han fra facebookgruppen, men stort sett er alle fornøyd. Han har klart å skape et verdens kjent navn på kun 4 år.
Gjest nose99 Skrevet 2. november 2022 #4139 Skrevet 2. november 2022 kn96 skrev (1 time siden): Han er i Kentucky som er langt unna. Katrib bruker både Tastan, Toriumi og Robotti sine teknikker. Han er god på kommunisere detaljert kunnskap til pasientene sine gjennom instagram. Vet om kun 1 som er misfornøyd med han fra facebookgruppen, men stort sett er alle fornøyd. Han har klart å skape et verdens kjent navn på kun 4 år. Er Tastan god? Vurderer å se litt på han
Gjest kn96 Skrevet 2. november 2022 #4140 Skrevet 2. november 2022 (endret) nose99 skrev (3 timer siden): Er Tastan god? Vurderer å se litt på han Tastan regnes som en av verdens beste og er «masteren» alle de tyrkiske legene respekterer. Han har oppfunnet oblique split method(ribbebein) og gjør mange rekonstruksjoner av totalt ødelagte neser. Han er ikke en instagramlege som for eksempel Balikci. Han er en seniorlege som har holdt på en god stund. Jeg har hatt konsultasjon med han, noe som var nesten umulig å få til. Han har virkelig en god portefølje av «caser», men ingen grunn til å betale nesten en halv million med mindre du har en ødelagt nese. Konsultasjon med han var gratis. Jeg har også bildet/en liste over leger som han anbefalte til de som ikke har råd til han. Endret 2. november 2022 av kn96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå