AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #2541 Skrevet 3. mai 2020 Hva sa den negative omtalen om Tormod? Planlegger å operere meg hos han! Anonymkode: d3878...3be 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #2542 Skrevet 3. mai 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva sa den negative omtalen om Tormod? Planlegger å operere meg hos han! Anonymkode: d3878...3be Jeg finner ikke igjen omtalen, men den var fra 2016 tror jeg og handlet om ei jente som sier hun går til psykolog nå og har mistet selvtilliten pga resultatet av neseoperasjon hos Westvik. Den ble visst mye mindre enn hva hun ville. Om dette er sånn pga dårlig kommunikasjon eller feil hos kirurgen vet man jo ikke... likevel velger jeg å stole på de positive omtalene av han, som det er mange flere av. Jeg har også funnet negative omtaler om andre norske kirurger så det virker som at det skal godt gjøres å ha en 100% fornøyd pasientomtale uansett. Jeg skal opereres av han denne uken, kan oppdatere her underveis om det er til hjelp Anonymkode: ce1b2...922
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #2543 Skrevet 4. mai 2020 På 3.5.2020 den 13.02, helo18 skrev: Nesen er da langt i fra fri for hevelse etter 6 mnd...Den er ikke engang skikkelig healed. Tror du skal vente til det har gått et år før du drar på etterkontroll og sier at du ikke er fornøyd 😊 Da får kirurgen vurdere sammen med deg hva som eventuelt må fikses på. Det er ikke sikkert kirurgen mener det er noe som kan fikses på heller. Det kommer helt an på utgangspunktet og hva han sa angående hvilket resultat som er mulig å oppnå før du opererte. Det er sant det da.. Men nå har jeg bare etterkontroll på 6mnd såvidt jeg vet. Og kommer vel an på hva han sier også. Takk for svar! 🥰 Anonymkode: 9f68b...01a 2
Andrea87 Skrevet 4. mai 2020 #2544 Skrevet 4. mai 2020 På 3.5.2020 den 13.02, helo18 skrev: Nesen er da langt i fra fri for hevelse etter 6 mnd...Den er ikke engang skikkelig healed. Tror du skal vente til det har gått et år før du drar på etterkontroll og sier at du ikke er fornøyd 😊 Da får kirurgen vurdere sammen med deg hva som eventuelt må fikses på. Det er ikke sikkert kirurgen mener det er noe som kan fikses på heller. Det kommer helt an på utgangspunktet og hva han sa angående hvilket resultat som er mulig å oppnå før du opererte. Dere som har operert nesetippen; hvor lenge var dere synlig hovne? Sånn at det var godt synlig for andre? Skjønner at dette er forskjellig, men vil gjerne ha andres erfaring ift. dette. Håpet mitt er å kunne gå på jobb etter 8-9 uker uten at jeg skal se sinnsykt hoven ut/synlig at noe har skjedd i fjeset (planen er å operere i august).
Spoonejentaa Skrevet 4. mai 2020 #2545 Skrevet 4. mai 2020 19 minutter siden, Andrea87 skrev: Dere som har operert nesetippen; hvor lenge var dere synlig hovne? Sånn at det var godt synlig for andre? Skjønner at dette er forskjellig, men vil gjerne ha andres erfaring ift. dette. Håpet mitt er å kunne gå på jobb etter 8-9 uker uten at jeg skal se sinnsykt hoven ut/synlig at noe har skjedd i fjeset (planen er å operere i august). For min del var jeg tilbake på jobb etter 14 dager, ingen som kommenterte noe og jeg merket at ingen merket noe forskjell. Nesetippen var hard veldig lenge og hoven, men tror bare det var jeg som så det selv.
Andrea87 Skrevet 4. mai 2020 #2546 Skrevet 4. mai 2020 21 minutter siden, Spoonejentaa skrev: For min del var jeg tilbake på jobb etter 14 dager, ingen som kommenterte noe og jeg merket at ingen merket noe forskjell. Nesetippen var hard veldig lenge og hoven, men tror bare det var jeg som så det selv. Takk for svar. Hvem opererte deg? Og gjorde du mye med nesetippen?
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #2547 Skrevet 4. mai 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg finner ikke igjen omtalen, men den var fra 2016 tror jeg og handlet om ei jente som sier hun går til psykolog nå og har mistet selvtilliten pga resultatet av neseoperasjon hos Westvik. Den ble visst mye mindre enn hva hun ville. Om dette er sånn pga dårlig kommunikasjon eller feil hos kirurgen vet man jo ikke... likevel velger jeg å stole på de positive omtalene av han, som det er mange flere av. Jeg har også funnet negative omtaler om andre norske kirurger så det virker som at det skal godt gjøres å ha en 100% fornøyd pasientomtale uansett. Jeg skal opereres av han denne uken, kan oppdatere her underveis om det er til hjelp Anonymkode: ce1b2...922 Ja, oppdater gjerne! Anonymkode: d3878...3be 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #2548 Skrevet 4. mai 2020 2 timer siden, Andrea87 skrev: Dere som har operert nesetippen; hvor lenge var dere synlig hovne? Sånn at det var godt synlig for andre? Skjønner at dette er forskjellig, men vil gjerne ha andres erfaring ift. dette. Håpet mitt er å kunne gå på jobb etter 8-9 uker uten at jeg skal se sinnsykt hoven ut/synlig at noe har skjedd i fjeset (planen er å operere i august). Mora mi merka ingenting etter 6 dager. Hun vet ikke om operasjonen engang. Anonymkode: eaf24...a3e
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #2549 Skrevet 7. mai 2020 Hei! Noen som vet hvor langt tid det pleier å være mellom konsultasjon og operasjon? Anonymkode: 44309...a4a
helo18 Skrevet 7. mai 2020 #2550 Skrevet 7. mai 2020 Kommer an på når du kontakter dem igjen for å sette opp time ☺️
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #2551 Skrevet 7. mai 2020 Dere som har operert i en annen by enn dere bor i: Hvordan gjorde dere det praktisk? Overnattet du på hotell, eller dro du hjem? Tok du fly? Var det flaut med bandasje over nesa på flyet? Jeg skal operere i en annen by, og er usikker på hvordan jeg skal gjøre det. Anonymkode: 3793d...791
helo18 Skrevet 7. mai 2020 #2552 Skrevet 7. mai 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Noen som vet hvor langt tid det pleier å være mellom konsultasjon og operasjon? Anonymkode: 44309...a4a Kommer an på når du kontakter dem igjen for å sette opp time ☺️
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #2553 Skrevet 7. mai 2020 10 minutter siden, helo18 said: Kommer an på når du kontakter dem igjen for å sette opp time ☺️ Takk for svar! Vet du om man kan ha begge i løpet av 1-2 uker f.eks? Anonymkode: 44309...a4a
helo18 Skrevet 7. mai 2020 #2554 Skrevet 7. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Vet du om man kan ha begge i løpet av 1-2 uker f.eks? Anonymkode: 44309...a4a Det tror jeg 😊 De pleier å være ganske fleksible.
helo18 Skrevet 7. mai 2020 #2555 Skrevet 7. mai 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere som har operert i en annen by enn dere bor i: Hvordan gjorde dere det praktisk? Overnattet du på hotell, eller dro du hjem? Tok du fly? Var det flaut med bandasje over nesa på flyet? Jeg skal operere i en annen by, og er usikker på hvordan jeg skal gjøre det. Anonymkode: 3793d...791 Opererte i Bergen. Tar rundt 1 time med fly derfra til der jeg bor. Dro hjem med fly dag 6 post-op og hadde hotellopphold i 7 netter. Var for meg uaktuelt å reise samme dag eller dagen etter. På operasjonsdagen og dag 1 post-op var blåmerkene helt klart verst og jeg var veldig hoven, særlig innerst i øyekroken og øyelokkene. Tross dette, var jeg veldig heldig i forhold til mange andre med mine blåmerker og hevelser! Hadde ikke klart å dratt i store folkemengder slik jeg så ut. Og ikke sitte i et lite fly der folk kunne glo mer. Det er heller ikke bra å reise de første dagene, da man trenger hvile. Man er kanskje enda mer dårlig hvis man hadde narkose (jeg hadde lokalbedøvelse kombinert med likegladsprøyte). Fikk også abstinenser av Pinex Forte, så det var forferdelig! Kan ikke forestille meg å få det på flyplass/fly. Tok to piller, men hadde aldri smerter, så droppa det helt. Samtidig sier kirurgen at han helst ønsker at reisende er der til gipsen skal av, slik han får sjekket grundig. Han har også sagt at det har hendt at de som skulle fjerne gipsen selv hjemme, har gjort det feil og revet opp innvendig, som resulterte i reoperasjon. I tilfelle man skulle få store blødninger eller andre ting, så er det tryggere for både deg og kirurgen at du er i nærheten. Det koster noen tusen ekstra for hotell, men jeg ANBEFALER PÅ DET STERKESTE å gjøre det slik som meg😊 1
helo18 Skrevet 7. mai 2020 #2556 Skrevet 7. mai 2020 På 4.5.2020 den 22.10, Spoonejentaa skrev: For min del var jeg tilbake på jobb etter 14 dager, ingen som kommenterte noe og jeg merket at ingen merket noe forskjell. Nesetippen var hard veldig lenge og hoven, men tror bare det var jeg som så det selv. Opererte like etter nyttår. Ca. hvor lenge var nesetippen din hard og nummen? Min er det enda, så lurer på når det vil bli normalt igjen😅 Er mye mindre nummen enn for 1 mnd siden, men fortsatt veldig hard og lite bevegelig.
Maeva Skrevet 8. mai 2020 #2557 Skrevet 8. mai 2020 Noen som har operert på Nordesthetics klinikk i Litauen? Tok kontakt med de og sendte bilder av nesa mi, sa jeg ville gjøre nesa muligens noe kortere å smalere samt fjerne dump på nesen. Fikk tilbakemelding om at de ville ikke gjøre den kortere eller smalere pga de mente den da ville bli for liten for ansiktet mitt, men de kunne hjelpe meg med å fjerne hump på nese ryggen. de sendte meg noen bilder om hvordan ca resultat ville blitt.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #2558 Skrevet 8. mai 2020 På 19.2.2020 den 10.27, AnonymBruker skrev: Opererte meg i Bergen på Plastikkirugisk institutt og er ikke særlig fornøyd. Nesen min er blitt skjev og dette er godt synlig. Jeg påpekte det ovenfor kirurgen på etterkontrollen, men han mente det hadde ingenting å si for jeg skulle da ikke jobbe som modell sa han...Synes det var en veldig ufin og unødvendig kommentar fra ham. Nå er det gått så lang tid at nesen har fått sin endelige form og skjevheten er der fortsatt. Anonymkode: 9435a...87e Var dette stefan emmes? Jeg skal til han i neste uke på konsultasjon. Vet om flere som har blitt fornøyd hos han. Kan du forteller mer om din opplevelse? Anonymkode: 8dabe...6c5
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #2559 Skrevet 8. mai 2020 På 8.5.2020 den 0.16, helo18 skrev: Opererte like etter nyttår. Ca. hvor lenge var nesetippen din hard og nummen? Min er det enda, så lurer på når det vil bli normalt igjen😅 Er mye mindre nummen enn for 1 mnd siden, men fortsatt veldig hard og lite bevegelig. Helo18 lest at du var hos stefan emmes. Jeg skal til han på mandag og er veldig Interessert i andres erfaringer. Ville du anbefale han? Anonymkode: 8dabe...6c5
helo18 Skrevet 9. mai 2020 #2560 Skrevet 9. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Var dette stefan emmes? Jeg skal til han i neste uke på konsultasjon. Vet om flere som har blitt fornøyd hos han. Kan du forteller mer om din opplevelse? Anonymkode: 8dabe...6c5 Jeg derimot, er kjempe fornøyd etter de månedene som er gått fra jeg opererte meg hos han i januar! Hadde skjevhet i nesen og hump på neseryggen, samt. litt bred nesetipp. Han er opptatt av å være realistisk og prøver å få frem at det er umulig å få en såkalt «perfekt» nese, uten å operere ørti ganger slik som flere kjendiser har gjort. Han ga meg tydelig og klar informasjon om at neseoperasjoner er veldig kompleks, og at man ikke kan vite på forhånd hvordan en nese vil gro. Det er den operasjonen som det er flest reoperasjoner på også. Tror ikke han mente noe vondt med den kommentaren han kom med til anonym heller. Han snakker ikke så veldig godt norsk, så ting kan kanskje føles litt direkte for oss, selv om han ikke mener det frekt. Om jeg ikke husker feil, så nevnte han noe om dette til meg også før operasjonen. At det ikke har noen ting å si at ikke skjevheten i nesen min blir 100% borte, da jeg ikke skal jobbe som modell og ingen er perfekte. Forresten, så unngikk jeg å lese så mye av de såkalte dårlige anmeldelsene fra folk her inne. Man kan ALDRI vite hvilket utgangspunkt personen hadde og heller ikke hva slags info kirurgen kom med før operasjon om hva som er realistisk å kunne oppnå. Alt er individuelt! Ikke misforstå meg, folk kan ende opp med en dårlig opplevelse, men det er viktig å følge magefølelsen når du prater med kirurgen fremfor å lese for mye her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå