Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som har gjort endringer på nesevingene? Hvordan ble resultatet og fikk du noen synlige arr i etterkant?

Anonymkode: 3981d...02b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da er operasjonsdato satt hos Tormod Westvik, kjenner jeg gruer meg siden jeg fant en svært negativ omtale av han nettopp, men resten jeg har lest har vært positivt. Er det noen som vil dele sin erfaring med han som kirurg, gjerne med før-etter bilder på mail til meg?

Anonymkode: ce1b2...922

AnonymBruker
Skrevet

😕

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er operasjonsdato satt hos Tormod Westvik, kjenner jeg gruer meg siden jeg fant en svært negativ omtale av han nettopp, men resten jeg har lest har vært positivt. Er det noen som vil dele sin erfaring med han som kirurg, gjerne med før-etter bilder på mail til meg?

Hvor fant du den? Herinne? 

Anonymkode: ddb19...263

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor fant du den? Herinne? 

Anonymkode: ddb19...263

Ja, langt tilbake i forumet et sted. 

AnonymBruker
Skrevet
På 23.4.2020 den 14.28, AnonymBruker skrev:

Er det den fra 2016 det er snakk om? Husk at alle kirurger har misfornøyde pasienter. Jeg har sett flere bilder av neser han har operert, og de er veldig naturlige og fine. Hørt mye godt om han og klinikken generelt. Men hvis du er usikker, så ville jeg utsatt operasjonen og dratt på en konsultasjon til. Det er viktig å høre på magefølelsen!

Anonymkode: 203d1...f8b

AnonymBruker
Skrevet
På 22.4.2020 den 11.17, AnonymBruker skrev:

Er det noen her som har gjort endringer på nesevingene? Hvordan ble resultatet og fikk du noen synlige arr i etterkant?

Jeg har operert nesevingene, men sitter dessverre igjen med stygge arr. Men jeg var veldig uheldig med valg av kirurg, da. Det kommer jo helt an på hvor flink kirurgen er til å sy riktig sting. Min var dessverre ikke det.

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har operert nesevingene, men sitter dessverre igjen med stygge arr. Men jeg var veldig uheldig med valg av kirurg, da. Det kommer jo helt an på hvor flink kirurgen er til å sy riktig sting. Min var dessverre ikke det.

Så kjedelig. Fikk du infeksjon før sårene hadde grodd? Opererte du deg i Norge? 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så kjedelig. Fikk du infeksjon før sårene hadde grodd? Opererte du deg i Norge? 

Ja, fikk dessverre det. Jepp.

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, fikk dessverre det. Jepp.

Jeg fikk tabl. som skulle hindre infeksjon, som jeg skulle spise i sju dager. Kan jeg spørre deg hvem du opererte deg hos?

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk tabl. som skulle hindre infeksjon, som jeg skulle spise i sju dager. Kan jeg spørre deg hvem du opererte deg hos?

Visste ikke at man skulle få det, jeg.. Jeg fikk i hvert fall ikke det. Fått utrolig dårlig oppfølging. Bjørn Tvedt.

Anonymkode: 4dbc0...dd1

AnonymBruker
Skrevet
På 17.4.2020 den 20.19, AnonymBruker skrev:

Opererte hos Kenneth Chiu for straks et år siden. Fjernet kul på neseryggen og gjorde den smalere, pluss fikset litt på tippen. Men jeg er ikke helt fornøyd, nesen er for bred akkurat der kulen var. I noen vinkler ser det faktisk ut som jeg fortsatt har kul på neseryggen. Må jeg betale for å få reoperasjon for dette? Skal såklart spørre kirurgen også, men vil gjerne vite på forhånd hva som er vanlig i tilfelle han prøver å si at han synes nesen er helt fin og ikke trenger ny operasjon...

Anonymkode: 17c8a...d84

Samme her! På bilder så ser nesen min helt lik som før, med hump! Opererte også hos Chiu. Er fornøyd med nesen min, bortsett fra at det ser ut som om det fortsatt er en hump der. Jeg opererte meg også for et år siden

Anonymkode: 4d8c0...c84

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det den fra 2016 det er snakk om? Husk at alle kirurger har misfornøyde pasienter. Jeg har sett flere bilder av neser han har operert, og de er veldig naturlige og fine. Hørt mye godt om han og klinikken generelt. Men hvis du er usikker, så ville jeg utsatt operasjonen og dratt på en konsultasjon til. Det er viktig å høre på magefølelsen!

Jeg trodde det ikke var lov å vise bilder av andre pasienter i Norge? Har du blitt operert av han selv?

Magefølelsen min sier at han er en erfaren kirurg, men klinikken i seg selv gir meg dårlige vibber. Ikke at det er så viktig, men resepsjonisten virker som tidenes største bitch. Hun avbryter meg og svarer utrolig kort og vil legge på før jeg får svar på det jeg trenger. Sånne mennesker som gjør at du føler at du er til bry... igjen, ikke så viktig, men jeg skal jo ha kontakt med de senere og.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har operert seg hos Kenneth Chiu som har spesielle anbefalinger/ting man bør si på forhånd? Har fått dato i midten av Mai og kjenner nå at jeg gruer meg (men også gleder meg), men er det noe spesielt jeg burde si på forhånd?

Jeg har en rund nesetipp, så skal senke neseveggen, gjøre den rettere, smalere og løfte tippen litt. Er redd for at den fortsatt skal være rund og henge ned når jeg smiler.. Er viktig for meg at forandringen ikke blir for drastisk, vil at den fortsatt skal være "min" men ikke så utrolig rund og hengende ned. Og hva har dere fått i pris? Mitt ble nå 60 K, føltes litt dyrt men utrolig godt inntrykk av Kenneth så..

Andre tips/ting man burde tenke på? ❤️😄 Setter pris på all hjelp og tilbakemelding

Anonymkode: 51738...ac1

AnonymBruker
Skrevet

Ja, har de lov til å vise før og etter bildene om man ikke samtykker? Kan jo være noen kjenner deg igjen! 

Anonymkode: eaf24...a3e

AnonymBruker
Skrevet
På 24.4.2020 den 17.15, AnonymBruker skrev:

Skulle du gjøre nesa smalere? Hvordan arr blir det?

Anonymkode: 2ebbb...bd9

Gjest vohnah
Skrevet
På 25.4.2020 den 2.08, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde det ikke var lov å vise bilder av andre pasienter i Norge? Har du blitt operert av han selv?

Magefølelsen min sier at han er en erfaren kirurg, men klinikken i seg selv gir meg dårlige vibber. Ikke at det er så viktig, men resepsjonisten virker som tidenes største bitch. Hun avbryter meg og svarer utrolig kort og vil legge på før jeg får svar på det jeg trenger. Sånne mennesker som gjør at du føler at du er til bry... igjen, ikke så viktig, men jeg skal jo ha kontakt med de senere og.

Slik jeg har forstått det så er det lov å vise på konsultasjon, men ulovlig å legge ut på nett. Men de bildene jeg selv har sett er fra andre her på KG som jeg har pratet med. Nei, men har vært på konsultasjoner der.

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har vært inne på etterkontroll etter 6mnd og sagt de ikke er fornøyde? 

Jeg skulle kanskje ønske min var litt mindre, har tross alt betalt MYE for dette og er litt skuffet over at den fortsatt er litt stor og kulen vises litt. Og ene siden på ryggen har en kant om man kjenner etter. 

Noen som har fått en ny operasjon for korreksjon? 😳

Anonymkode: 9f68b...01a

Skrevet

Nesen er da langt i fra fri for hevelse etter 6 mnd...Den er ikke engang skikkelig healed. Tror du skal vente til det har gått et år før du drar på etterkontroll og sier at du ikke er fornøyd 😊 Da får kirurgen vurdere sammen med deg hva som eventuelt må fikses på. Det er ikke sikkert kirurgen mener det er noe som kan fikses på heller. Det kommer helt an på utgangspunktet og hva han sa angående hvilket resultat som er mulig å oppnå før du opererte. 

AnonymBruker
Skrevet

Har noen her opererert nesa i lokalbedøvelse? Jeg skal reopereres. File ned en beinklump og kirurgen ville gjøre det i lokalbedøvelse, men kjenner jeg er veldig engstelig for det. Tipper han ville gjøre det for å holde kostnadene nede. 

Anonymkode: eaf24...a3e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...