Gå til innhold

"dårlig" i senga


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

det er jo forskjell på hvem vi synes er "dårlige" i senga da vi liker ulike ting, men hva vil dere si avgjør om en jente eller gutt er dårlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er jo forskjell på hvem vi synes er "dårlige" i senga da vi liker ulike ting, men hva vil dere si avgjør om en jente eller gutt er dårlig?

Gutt her.

Jenter som bare ligger der å tar imot.

Jenter med 0 fantasi

Jenter som klager/nekter på enkelte stillinger

Jenter med dårlig selvtilit

Jenter uten initsiativ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort og greit, noen som ikke leser kroppspråket mitt, og/eller som er vanskelig å lese selv.

(Negler, dårlig hygiene, dårlig kroppslukt osv havner inn under en litt annen kategori, men det er ingen høydare)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som er dårlig i senga avviker gjerne fra den aktuelles partner ønsker og signaler. Men den som er dårlig i senga med DEN partneren, kan være god i senga med en annen.

Det som irriterer meg i senga er når partner er tiltaksløs, kjedelig, og bare ligger der. Hun forventer å bli betjent, og gir ingenting eller lite tilbake. Etter å ha fått full tungebehandling i en halv evighet, avspiser hun meg oralsexen med et halvt minutt og klager på kjevevondt. Egoisme i senga er like lite sjarmerende som egoisme ellers i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...