Gjest Gjest Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 det er jo forskjell på hvem vi synes er "dårlige" i senga da vi liker ulike ting, men hva vil dere si avgjør om en jente eller gutt er dårlig?
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 det er jo forskjell på hvem vi synes er "dårlige" i senga da vi liker ulike ting, men hva vil dere si avgjør om en jente eller gutt er dårlig? Gutt her. Jenter som bare ligger der å tar imot. Jenter med 0 fantasi Jenter som klager/nekter på enkelte stillinger Jenter med dårlig selvtilit Jenter uten initsiativ
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 Kort og greit, noen som ikke leser kroppspråket mitt, og/eller som er vanskelig å lese selv. (Negler, dårlig hygiene, dårlig kroppslukt osv havner inn under en litt annen kategori, men det er ingen høydare)
Stefan Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 En som er dårlig i senga avviker gjerne fra den aktuelles partner ønsker og signaler. Men den som er dårlig i senga med DEN partneren, kan være god i senga med en annen. Det som irriterer meg i senga er når partner er tiltaksløs, kjedelig, og bare ligger der. Hun forventer å bli betjent, og gir ingenting eller lite tilbake. Etter å ha fått full tungebehandling i en halv evighet, avspiser hun meg oralsexen med et halvt minutt og klager på kjevevondt. Egoisme i senga er like lite sjarmerende som egoisme ellers i livet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå