Gå til innhold

"dårlig utstyrte menn"


Gjest Gjest_hANS_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_hANS_*

Uttrykket "dårlig utrustet mann" blir ofte brukt. Går ut fra at det betyr liten pikk? Det er i hvertfall veldig negativt å få den omtalen. Og så kommer det store spørsmålet: hva er en dårlig utrustet kvinne? Finnes de, eller er det bare menn som kan være det?

Kan dere definere hva en dårlig utrustet mann er, og hva eventuelt dere tror en dårlig utrustet kvinne kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan ikke definere "dårlig utrustet", er ikke noe uttrykk jeg bruker heller. En dårlig utrustet kvinne er kanskje flatbrystet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en dårlig utrustet dåse, er etter min mening en som er slapp i fisken. roter du deg borti den slags, vil du fort merke at du ikke kjenner noen motstand i pikken mens du pumper henne. dette er et fenomen som øker med alderen etter hvert som fitta begynner og bli utpult, samtidig som at 2-3 barn kanskje har passert og sett dagens lys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp i sjeden grunnet mye puling? Det er vel snarere et problem med slapphet i sjeden når kvinner sjelden har sex. En vagina er elastisk og trekker seg sammen etter samleie. Og sjedemuskulaturen får mer trening ved sex enn uten sex. Alder har sikkert noe å si. Men ikke hvor mye sex kvinnen har hatt. Ved barnefødsler er det også mange kvinner som opplever å revne og bli sydd, og disse er gjerne trangere etter fødselen enn hva de var fra før av. Vaginakuler og stammingsøvelser gir fort effekter.

Jeg vil nok hevde at det er mye vanskeligere å gjøre noe med en liten penis enn en slapp vagina. Førstnevnte krever en operasjon som ikke akkurat er en enkel prosedyre. Vaginal kirurgi er mer vanlig fordi mange kvinner trenger dette etter fødsel. Dessuten kan som sagt vagina trenes opp uten at man trenger ty til kirurgi.

Endret av Pollenallergiker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første liker jeg dårlig uttrykket "dårlig utrustet" mann. Dette er per definisjon en mann som ikke har blitt utdelt det "verktøyet" han skal ha. Og det mener jeg blir feil. En mann som har en penis som fungerer har etter min mening fått utdelt det verktøyet han skal. Det vil finnes kvinner som har et motsvarende verktøy, slik at de klarer å gjøre jobben bra sammen. Det er kjedelig når skrutrekkeren ikke passer skruen, og skrutrekkeren ikke får plass til å begynne jobben, eller bare sklir rundt ettersom den ikke får tak. Da er det to størrelser som er kommet sammen som ikke passer hverandre. Det går uansett an å holde seg for god til drittslenging, og få den andre personen til å føle seg ille til mote. Det er ingens feil. Det er slik man er blitt født. Joda, kvinnen har evnen til å trene på seg muskler som vil få det til å bli fantastisk uansett, men mange kvinner leter da heller etter en som passer for seg. Dette er fair, så lenge det blir gjort på en ålreit måte. Allikevel synes jeg jo det er litt merkelig at man ikke kan gjøre dette for sin egen skyld, og dermed utvide det området man synes er akseptabelt.

Det verste er at jeg skjønner det. Jeg har vært med mange kvinner som nesten bare ligger der og bruker knapt musklene. De vil bli tatt og tilfredsstilt, og det virker som enkelte helst vil unngå å svette. Klart de trenger større saker for å bli tilfredsstilt da. Det de ikke skjønner er at vi faktisk synes de er kjedelige i senga. Det er aktive kvinner vi vil ha, og da spiller muskelbruken stor rolle. Deres naturlige romslighet har kanskje noe å si den også, men muskelbruken veier godt opp for litt større romslighet. Vi menn kan ikke gjøre noe med størrelsen på det vi har fått utdelt. Det vil følge oss livet ut. Så det hadde vært koselig med samspill i den forbindelse i stedet for kjønnskamp. Det siste fører ingenting godt med seg.

Edit: Ser at det blir nevnt mannlig kirurgi her også. Dette er en veldig omstridt operasjon som i tillegg til å være farlig for lillemannen, gir sjeldent bra resultater i stiv tilstand (om han får den stiv etterpå da...), og som egner seg mest for økning i slapp tilstand. Og hva er da vitsen?

Endret av Stefan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chronicle
For det første liker jeg dårlig uttrykket "dårlig utrustet" mann. Dette er per definisjon en mann som ikke har blitt utdelt det "verktøyet" han skal ha. Og det mener jeg blir feil. En mann som har en penis som fungerer har etter min mening fått utdelt det verktøyet han skal. Det vil finnes kvinner som har et motsvarende verktøy, slik at de klarer å gjøre jobben bra sammen. Det er kjedelig når skrutrekkeren ikke passer skruen, og skrutrekkeren ikke får plass til å begynne jobben, eller bare sklir rundt ettersom den ikke får tak. Da er det to størrelser som er kommet sammen som ikke passer hverandre. Det går uansett an å holde seg for god til drittslenging, og få den andre personen til å føle seg ille til mote. Det er ingens feil. Det er slik man er blitt født. Joda, kvinnen har evnen til å trene på seg muskler som vil få det til å bli fantastisk uansett, men mange kvinner leter da heller etter en som passer for seg. Dette er fair, så lenge det blir gjort på en ålreit måte. Allikevel synes jeg jo det er litt merkelig at man ikke kan gjøre dette for sin egen skyld, og dermed utvide det området man synes er akseptabelt.

Det verste er at jeg skjønner det. Jeg har vært med mange kvinner som nesten bare ligger der og bruker knapt musklene. De vil bli tatt og tilfredsstilt, og det virker som enkelte helst vil unngå å svette. Klart de trenger større saker for å bli tilfredsstilt da. Det de ikke skjønner er at vi faktisk synes de er kjedelige i senga. Det er aktive kvinner vi vil ha, og da spiller muskelbruken stor rolle. Deres naturlige romslighet har kanskje noe å si den også, men muskelbruken veier godt opp for litt større romslighet. Vi menn kan ikke gjøre noe med størrelsen på det vi har fått utdelt. Det vil følge oss livet ut. Så det hadde vært koselig med samspill i den forbindelse i stedet for kjønnskamp. Det siste fører ingenting godt med seg.

Edit: Ser at det blir nevnt mannlig kirurgi her også. Dette er en veldig omstridt operasjon som i tillegg til å være farlig for lillemannen, gir sjeldent bra resultater i stiv tilstand (om han får den stiv etterpå da...), og som egner seg mest for økning i slapp tilstand. Og hva er da vitsen?

Muskelbruk hos jentene er udelt positivt, og etter hva jeg forstår, positivt for begge. Jeg har forøvrig aldri vært borti noen som har vært for vide. Jeg var ikke objekt for 16-åringer hverken da jeg var 16-18-20, så dne yngste jeg har vært med, var vel 18-19 hun også. Den eldste var vel 10 år eldre enn meg. Ingen av disse, og her var det både mødre og ikkemødre, var for "vide". Noen kunne man vel ønsket litt mer entusiasme fra, men det kunne jo vært pga meg også, så "dårlig" blir feil uttrykk. "Dårlig match" er nok mer riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl

Jeg syns en dårlig utstyrt mann eller kvinne er et menneske uten empati for sine medmennesker, et selvsentrert menneske som ikke bryr seg om andre enn seg selv og egen lykke. Å være dårlig utstyrt handler for meg kun om personlighet, og har ikke noe som helst med sex å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...