Kitsune Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 De siste par pakkene med ob jeg har kjøpt har loet allerede når jeg har tatt av plasten. Synes det er skikkelig ekkelt. Og sist gang så måtte jeg på apoteket å kjøpe vaginalkapsler for jeg tror jeg var kommet i ubalanse i underlivet. Er helt sikker på at det lå litt mye ob igjen der inne.. EKKELT!!! Hvilke alternative merker finnes? Er det andre som har problemer med det samme? Husker jo kampanjen på lofri.no, for å få de til å lage de gamle ob-ene som ikke loet.. Er det farlig at det loer i dåsa?
Gjest hyggelig Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Jeg har også opplevd at de nye OBene loer endel. Ganske irriterende og ekkelt. Rart, for man skulle jo tro at når de fornyer en ting så er det for å gjøre den bedre, ikke verre..
missluna Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Helt enig i at ob'ene som kom for en stund tilbake med "buede kanaler" eller hva det nå het var helt grussomme og loet enormt, men nå har OB kommet med nye tamponger igjen som heter ett eller annet med silk (tror jeg det var), og de har det "trekket" som de første ob'ne hadde og er mye bedre. Da det kun var de her med buede kanaler i butikken sverget jeg heller til Always sine tamponger, men har inntrykk av at de ikke selges så mange steder.. de loer i alle fall ikke
Gjest antigartner Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 Jeg liker Tampax mye bedre enn OB. De er mye mindre sølete å sette inn. Har ikke hatt noe problemer med at de loer, men jeg har bare brukt tamponger ved ganske sterk blødning.
hufsa! Skrevet 28. august 2008 #5 Skrevet 28. august 2008 Heia ja kan dere tenke dere noe mere pyton!!Ja må også si det for maaange år siden var oben pyton og loete, men så kom det ny og jippi en som ikke loa overhode!!Kjempegod.men så kom faenmed en like loete igjen på markede og de slutta med den gode.Hvorfor??hmf..irriterende.
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2008 #6 Skrevet 28. august 2008 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=345741. Billigere og langt mer miljøvennlig og du slipper å bytte hver tredje time.
Gjest Gjest_pjusken_* Skrevet 28. august 2008 #7 Skrevet 28. august 2008 Firstprice loer visst ikke i følge en venninne.. Og de virker like godt... Jeg skal i såfall kjøpe de så fort jeg går tom for OB
Kitsune Skrevet 28. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. august 2008 Har kjøpt en pakke ob av de helt nye, men har ikke tatt de i bruk enda. Kjøper jo egentlig ob av gammel vane. Dersom de helt, helt nye ikke er bra (siden jeg allerede har kjøpt av dem), så er jeg helt ferdig med ob. Fint å høre at first price sine kan være bra. De er sikkert billigere også? Jobber det ingen damer på ob-fabrikken? For dette er jo tydeligvis et problem flere enn meg har.. Og jeg er sikker på at det ikke er hygienisk/sundt å ha lo det det ikke skal være lo..
Varsia Skrevet 28. august 2008 #9 Skrevet 28. august 2008 Grunnen til at OB "plutselig" loet var at de en periode ble produsert i Norge. Det var de lofrie som ble produsert i Norge, men så ble produksjonen lagt ned (spare penger), og vi fikk de vanlige, internasjonale OBene til Norge også - og de loet. Noen husker kanskje det også fra den tiden, at hvis de kjøpte OB i utlandet loet du mye mer enn de norske? Utrolig kjipt ja, men OB hadde vel ikke så mye å tape på at lille Norge mistet sine lofrie tamponger og måtte ta til takke med det samme som de andre fikk...
Gjest Gjest_pjusken_* Skrevet 28. august 2008 #10 Skrevet 28. august 2008 Firstprice sine skal være mye billigere også ja... Jeg kjøpte normale Ob i usa på ferie i år, og ikke bare var de mye mindre, men jeg synes de loer mindre enn de jeg har kjøpt her... At de var mindre var egentlig ikke positivt
Gjest *Mim* Skrevet 28. august 2008 #11 Skrevet 28. august 2008 Aaah, det er digg å være gravid. Hadde helt glemt de lo-greiene, det er jo irriterende. Tror ikke det er så farlig, det er vel ganske selvrensende det systemet oppi der... Always' tamponger er helt greie.
pittie Skrevet 28. august 2008 #13 Skrevet 28. august 2008 Loingen er vel et problem som har vært et par år nå.. Jeg liker veldig godt Ellen, de inneholder noe melkesyrebakterier etc for å bevare balanse i underlivet. Men de er fryktelig dyre! Bruker de bare de gangene jeg har litt problemer Men "loet" fra tampongen blir jo skyllt ut av skjeden av seg selv. Så jeg bryr meg egentlig ikke
mia83 Skrevet 31. august 2008 #14 Skrevet 31. august 2008 Har ikke sett Always-tamponger i butikkene på lenge nå! Noen som har sett dem et sted? Har spurt flere steder, men de har ikke.. de solgte dem på Rema 1000 før, men nå gjør de tydeligvis ikke det lenger.. Liker ikke OB-tampongene.. Libresse skal visst komme med tamponger på markedet nå.. kanskje de er bedre..
Bomull Skrevet 31. august 2008 #15 Skrevet 31. august 2008 Jeg bruker billigtamponger fra Lidl! Det er det eneste jeg kjøper der, men når man får gode, lo-frie tamponger i 80-pack til 29 kroner er det verdt turen. Trenger jeg si at jeg har hamstret nå?
Arwen Skrevet 31. august 2008 #16 Skrevet 31. august 2008 Euroshopper sine er lik de gamle o.bene, de med rette kanaler
Ethereal Skrevet 31. august 2008 #17 Skrevet 31. august 2008 Har hørt om mange som klager over loing, men jeg har aldri opplevd det. Jeg bruker OB med silk touch, og det fungerer strålende
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå