Gjest Rettpåsak Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 (endret) Heisann. Hva er den beste sparyen for å bli brun? Endret 28. august 2008 av Rettpåsak
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 hei,du mener Spray? kunne ikke dy meg...nei det har jeg ingen erfaring med desverre...
Gjest Rettpåsak Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 hei,du mener Spray? kunne ikke dy meg...nei det har jeg ingen erfaring med desverre... haha luringen. Du sover på sofaen i kveld veit jeg Noen som vet?
Gjest Gaia Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 Jeg har ikke så mye erfaring med selvbrunerspray, men den ene jeg har prøvd, fra Garnier, var helt pyton. Aldri vært så skjoldete noen gang. Jeg sverger til krem!
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2008 #5 Skrevet 28. august 2008 prøv selvbruningskremen fra dior,den er bra:)
Gjest Rettpåsak Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 prøv selvbruningskremen fra dior,den er bra:) Hvor kan jeg få kjøpt den? Jeg er gutt btw.
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2008 #7 Skrevet 4. september 2008 Hvor kan jeg få kjøpt den? Jeg er gutt btw. Tancan er knallbra, får første flaske gratis også:=)
SuperGjest Skrevet 4. september 2008 #8 Skrevet 4. september 2008 Jeg syns faktisk Garnier er fantastisk bra i forhold til gele og krem. Ingen skjolder så lenge du holder flasken langt nok unna (30 cm). Bruker den i ansikt og på kroppen, den tørker med en gang og man kan derfor ta på klær med en gang og.
Solknapp Skrevet 6. september 2008 #9 Skrevet 6. september 2008 Garnier fungerte heller ikke på meg etter to forsøk. Holdt sprayen langt unna og passet på å være tørr før jeg tok på klær. Konklusjonen var at fargen muligens var for mørk for meg, og at det derfor ble veldig skjoldete. Jeg holder meg også til krem..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå