Gjest Gjest Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Vurderer å kjøpe en enebolig, men jeg er litt usikker pga badet. Jeg har alltid drømt om et flott bad-og badekar er et must. Denne boligen trenger en grundig oppussing av badet..men det er smalt og langt..jeg er så usikker på om det i det hele tatt har potensialet jeg er ute etter. Er det noen som har noen smarte løsninger, gjerne linker til baderom som ikke er så store men alikevel veldig trivelige? Tusen takk!
Mosefruen Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Har du mål på badet så er det lettere å komme med råd. Det finnes mye morsomt i badekar. Du kan få hjørnebadekar feks og badekar som har dusjkabinett innebygget. Vegghengt toalett tar litt mindre plass om det er aktuelt.
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Hei, og takk for raskt svar Foreløpig har jeg ingen mål da jeg ikke har vært på visning og fått prospekt ennå..men jeg kommer tilbake med det Det er ihverfall langt, trangt og smalt... (ikke akuratt som jeg har drømt om men man kan kanskje gjøre noe trivelig ut av det også?)
Ce'Nedra Skrevet 30. august 2008 #4 Skrevet 30. august 2008 Vi hadde samme problemet, og tok litt av rommet ved siden av. Det var bare snakk om bittelitt (ca en halvmeter tror jeg), slik at vi fikk laget en dusjnisje der. Mye lettere å slå ut/bygge vegger enn jeg trodde..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå