miratira Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Jeg hadde mensen fra 4 august til 10 august.. har regelmessig mens. men for to uker siden begynte jeg å blø igjen.. har vart i to uker, og er mest om morgenen. Hva kan dette være?
Kreps Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Har du brukt slike piller som utsetter mens?
miratira Skrevet 28. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2008 nei går ikke på piller, har hatt mensen. Skal ha neste mensen 4 september egentlig. Når jeg tenker etter skjer det etter jeg har sex..
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 dra til legen og få sjekket det ut.Jeg blødde etter samleie og det viste seg å være chlamydia.Det kan man gå med lenge uten å vite om det, så man kan ha blitt smittet av tidligere partnere for lenge siden.Uansett greit å få utelukket at det er skumle saker.
miratira Skrevet 28. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2008 Har hatt samme partner i 2 år og vi har begge sjekket oss.. han for ikke så lenge siden.. så er lite sannsynlig at det er det.. men har time hos lege i morgen! Hva kommer han til å gjøre da? Noen som vet deT?
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2008 #6 Skrevet 28. august 2008 kommer nok til å ta en gyn. undersøkelse, kanskje ta noen hormonprøver.Er jo mye som kan påvirke mens.syklusen..
Kreps Skrevet 29. august 2008 #7 Skrevet 29. august 2008 Greit å få sjekket hva som er galt, er jo ikke vanlig å blø etter samleie.
miratira Skrevet 29. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. august 2008 Nei, skal til legen halv 2 i dag.. gruer meg litt!
miratira Skrevet 29. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 29. august 2008 Fikk ikke noe ordentlig svar for han visste ikke hva det var.. men han tok noen celleprøver av livmorhalsen. Jeg skal dit igjen om 1 uke. Kjedelig å gå sånn
Kreps Skrevet 29. august 2008 #11 Skrevet 29. august 2008 Hadde han ingen teori om hva det kunne komme av? Godt å få skjekket det da, og det er sikkert ikke noe farlig.
miratira Skrevet 29. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 29. august 2008 Nei han visste ikke.. en terori var at jeg kan ha spontan abortert, men det tviler jeg på, for har hatt lite sex og vært forsiktig. det var vanlig å ha mellomblødninger, men han syns det hadde vart lenge. Han tok den prøven også skal jeg ha med urinprøve neste gang for å utelukke at jeg er gravid. Han skal vurdere neste gang om jeg skal til en gynekologisk undersøkelse på sykehuset.. Kjedelig å ikke vite hva som feiler meg, men er sikkert ingenting! Bare kjedelig å gå sånn..
Kreps Skrevet 30. august 2008 #13 Skrevet 30. august 2008 Da får vi bare vente å se på resultatet av prøvene. men det trenger ikke være noe, det er mange ting som setter kroppen i ubalanse. Skal krysse fingrene for deg. Klem Kreps
Gjest bente85 Skrevet 30. august 2008 #14 Skrevet 30. august 2008 Håper dem finner ut av hva som feiler deg. Ønsker deg lykke til.
miratira Skrevet 1. september 2008 Forfatter #15 Skrevet 1. september 2008 Takk for alle svar Er det ingen som har erfart dette? Nå blør det bare enda mer, vet ikke om det er mensen som kommer noen dager for tidlig nå. Vanskelig å vite! Jeg skulle ta kontakt med legen hvis jeg begynte å blø mer enn vanlig mensen, pga at jeg mister mye blod. Nesten så jeg håper at jeg ikke har slutta å blø til neste legetime slik at han sender meg til utredning på sykehuset!
Snuppeguri Skrevet 1. september 2008 #16 Skrevet 1. september 2008 Takk for alle svar Er det ingen som har erfart dette? Nå blør det bare enda mer, vet ikke om det er mensen som kommer noen dager for tidlig nå. Vanskelig å vite! Jeg skulle ta kontakt med legen hvis jeg begynte å blø mer enn vanlig mensen, pga at jeg mister mye blod. Nesten så jeg håper at jeg ikke har slutta å blø til neste legetime slik at han sender meg til utredning på sykehuset! Hei! Vil bare si at jeg opplevde det samme for en del år tilbake. Jeg blødde i et par måneder før jeg dristet meg til lege. Ble henvist til sykehus og ble grundig undersøkt der. Fant noen cyster i livmoren som de trodde kunne være årsaken. Disse ble fjernet og ble bedre etter dette. Men så kom det tilbake igjen. På sykehuset visste de ikke hva det var. Fikk noen spesielle p-piller (som jeg ikke husker hva heter) og ble bedre igjen. Kunne også få hormonspiral, men det ville jeg ikke (har ingen barn). Har ikke vært plaget etter dette. Går nå på "vanlige" p-piller da de andre gikk ut av produksjon. Håper det går bra med deg også
miratira Skrevet 1. september 2008 Forfatter #17 Skrevet 1. september 2008 Hadde du smerter? Har dette forårsaket at det er vanskeligere for deg å få barn?
Snuppeguri Skrevet 1. september 2008 #18 Skrevet 1. september 2008 Hadde du smerter? Har dette forårsaket at det er vanskeligere for deg å få barn? Jeg hadde periodevise smerter, slik som menstuasjonssmerter. Men kan ikke huske at jeg hadde sterke smerter. Men nå er jeg til vanlig plaget med sterke menssmerter og kraftige blødninger, så jeg bruker å hoppe over ved å bruke en hel pakk piller. Tar pause mellom hver pakke. Nå har ikke jeg forsøkt å få barn ennå, så det vet jeg faktisk ikke Men håper inderlig ikke det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå