mizzscorpion Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 (endret) er en jente på 23 år som har fått en slags kul litt nede i vaginaen. den er litt stor og ganske hard og gjør sinnsykt vondt.. klarer ikke å sitte ordentlig og dt å bevege meg gjør utrolig vondt.. det kommer ikke noe ut av den men gjlr bare så vondt. Hva er dette? Burde jeg gå til lege el hva? Har ikke hatt dette før. venter menstruasjon disse dagene, har det noe med det å gjøre? føler jeg er slapp og svetter men kan jo ha noe med at jeg venter menstruasjon. Takk for svar! Endret 31. august 2008 av Pasha
LoppeLise Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 (endret) Kan det være en tett "smøre kjertel"? http://www.pasienthandboka.no/default.asp?...documentid=1344 Uff for et bilde!!! Om det gjør så vondt, ville jeg ordnet time hos legen.. Endret 28. august 2008 av LoppeLise
mizzscorpion Skrevet 30. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2008 Kan det være en tett "smøre kjertel"? http://www.pasienthandboka.no/default.asp?...documentid=1344 Uff for et bilde!!! Om det gjør så vondt, ville jeg ordnet time hos legen.. Takk for svar:) jeg innlagt tordags natt med plutselig høy feber og smerter i underlivet. det viste seg at jeg hadde fått en slags cyste, men de kalte det en hårvegg. Jeg ble operert og sendt hjem igår. Nå har j dt mye bedre men fortsatt litt øm:) Bra jeg ble kvitt det. puh!!!
Amanlis Skrevet 30. august 2008 #4 Skrevet 30. august 2008 Så fint at det ikke var noe alvorlig. God bedring. Jeg trodde et øyeblikk at du hadde tatt bilde av cysten og lagt den ut.
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2008 #5 Skrevet 31. august 2008 Så fint at det ikke var noe alvorlig. God bedring. Jeg trodde et øyeblikk at du hadde tatt bilde av cysten og lagt den ut. Det trodde jeg også rart at ikke moderator har tatt det vekk egentlig..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå