Gå til innhold

Spandering og forventning av sex

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

En mann møter en kvinne på en bar og etter å ha hatt en høflig og hyggelig samtale spør ham henne: 'vil du ligge med meg i kveld for 2.000.000 kroner?' Hun tenker seg om et lite sekund og sier 'Ja.'. Da sier mannen: 'Enn for 50 kroner?' Hun får et fornærmet drag over ansiktet og sier 'Hva tror du jeg er for noe?' Hvorpå han svarer: 'Det har vi allerede funnet ut. Nå bare forhandler vi om prisen'.

Rike og kjente menn tiltrekker seg damer. Bare se på kurt nilsen. fyren ser ut som titten tei, og allikevel hyler damene etter ham når han ble kjent. Tipper det ikke var mange som snudde seg etter kurt i rørleggerhabitt!

Ola Realist.

Endret av mrs_bond
Videoannonse
Annonse
Gjest Kari realist
Skrevet (endret)
En mann møter en kvinne på en bar og etter å ha hatt en høflig og hyggelig samtale spør ham henne: 'vil du ligge med meg i kveld for 2.000.000 kroner?' Hun tenker seg om et lite sekund og sier 'Ja.'. Da sier mannen: 'Enn for 50 kroner?' Hun får et fornærmet drag over ansiktet og sier 'Hva tror du jeg er for noe?' Hvorpå han svarer: 'Det har vi allerede funnet ut. Nå bare forhandler vi om prisen'.

Rike og kjente menn tiltrekker seg damer. Bare se på kurt nilsen. fyren ser ut som titten tei, og allikevel hyler damene etter ham når han ble kjent. Tipper det ikke var mange som snudde seg etter kurt i rørleggerhabitt!

Ola Realist.

Jeg forstår innlegget ditt, men ikke ta alle under en kam. Jeg vet både om de som gjør overnevnte, og de som ikke gjør det.

Vi kan trekke den litt lengre og spørre om alle menn da er horekunder??

Endret av mrs_bond
Skrevet
Jeg forstår innlegget ditt, men ikke ta alle under en kam. Jeg vet både om de som gjør overnevnte, og de som ikke gjør det.

Vi kan trekke den litt lengre og spørre om alle menn da er horekunder??

Selvsagt er vi det. Vi spanderer drinker og restaurantbesøk, vi kjøper smykker og blomster. Hva får vi igjen for det? Ja, du gjetter nok rett.....

Gjest noen som er bitter?
Skrevet (endret)
Selvsagt er vi det. Vi spanderer drinker og restaurantbesøk, vi kjøper smykker og blomster. Hva får vi igjen for det? Ja, du gjetter nok rett.....

Imponerende at du klarer og vinkle menn som horekunder som noe positivt, og kvinner som horer som noe negativt.

Endret av mrs_bond
Skrevet (endret)

Ola Realist.

Dersom en mann møter en kvinne på en bar, og etter å ha hatt en høflig og hyggelig samtale med henne, spør hun: "Vil du ligge med meg i kveld for 5 millioner kroner?"

Ville flere menn svart nei, en kvinner?

Så når jeg spanderer på daten min, og vi har sex senere, så er han hora mi?

Greit å vite, tror jeg jeg skal informere ham om. :ler:

Endret av mrs_bond
Skrevet
Ville flere menn svart nei, en kvinner?

Problemet er vel at det tilbudet ville neppe en mann fått.

Det er jo satt på spissen, men det er klart tilbud og etterspørsel styrer her også.

Menn "kjøper", og kvinner lar seg "kjøpe".

Skrevet
Problemet er vel at det tilbudet ville neppe en mann fått.

Det er jo satt på spissen, men det er klart tilbud og etterspørsel styrer her også.

Menn "kjøper", og kvinner lar seg "kjøpe".

ang Menn "kjøper" og kvinner lar seg "kjøpe", det finnes da nok manlige horer der ute, så at ikke menn kjøpes av kvinner, er faktisk bare tull. Og det finnes også fler og fler forhold der kvinnen i forholdet tjener mest, og dermed er den som legger mest økonomisk i forholdet.

ditt utsagn gjelder for kvinnelige prostituerte, men ellers synes jeg det begynner å bli litt gammelt og slitt. Oppdatering er greit å ta en gang i blant.

Hvor sansynelig det er at en fremmed kvinne på bar, på den måten som nevnt over, uten å faktisk oppsøke en hore direkte, ville kommet med det tilbudet kan være så.

men jeg vil faktisk få påstå at det ikke akkurat er veldig mange kvinner som opplever å få den slags tilbud heller.

Så greia er vel ikke hvor sansynelig det er at det vil skje, men dersom det hadde skjedd, hva ville du svart.

Ser gjerne at du svarer altså, for jeg tror nemlig ikke menn er det spøtt mindre horete en kvinner, stilt i samme situasjon.

så igjen, direkte spørsmål: ville DU, som mann, svart nei til sex med ei dame du møtte og hadde en koselig prat med i en bar, som tilbød deg 5 mill for å ha sex med henne?

Skrevet

Nå er det vel langt på vei mer vanlig at menn spanderer på kvinner. Jeg har venninner som knapt har med penger på by'n fordi de vet de blir spandert på. Men å gå til det skritt å kalle dem horer blir for dumt. De utnytter bare menns dumskap. Selv har jeg sluttet med å spandere når jeg møter damer på by'n. Første offisielle date derimot, da spanderer jeg gjerne hele kvelden.

Skrevet
Nå er det vel langt på vei mer vanlig at menn spanderer på kvinner.

jo, men det nevnte eksempelet med kvinne som får tilbudt 2 millioner for sex, er jo faktisk ikke vanlig det heller, så dette dreier seg jo ikke om hva som er vanlig eller hva som hvilken som helst kvinne eller mann ville gjort i hverdagen. For de færreste av oss ville blitt tilbudt slike summer, helt ut av det blå, for sex uansett kjønn.

Men jeg merker meg at foreløpig er det ikke EN mann som har turt å svare på spørsmålet mitt, kan det være dere er nødt til å endre syn på kvinner om dere skulle måtte svare på det?

Kan det være vanskelig å svare på, fordi det vil gjøre dere til akkurat like salgbare som dere tydeligvis liker å fremlegge kvinner som?

innrøm det, dere hadde vært akkurat like horete om dere hadde muligheten.

Skrevet
jo, men det nevnte eksempelet med kvinne som får tilbudt 2 millioner for sex, er jo faktisk ikke vanlig det heller, så dette dreier seg jo ikke om hva som er vanlig eller hva som hvilken som helst kvinne eller mann ville gjort i hverdagen. For de færreste av oss ville blitt tilbudt slike summer, helt ut av det blå, for sex uansett kjønn.

Men jeg merker meg at foreløpig er det ikke EN mann som har turt å svare på spørsmålet mitt, kan det være dere er nødt til å endre syn på kvinner om dere skulle måtte svare på det?

Kan det være vanskelig å svare på, fordi det vil gjøre dere til akkurat like salgbare som dere tydeligvis liker å fremlegge kvinner som?

innrøm det, dere hadde vært akkurat like horete om dere hadde muligheten.

Unnskyld? Leste du innlegget mitt i det hele tatt? Hvorfor er jeg nødt til å endre mitt syn på kvinner? Jeg har da aldri kalt kvinner horer. Og om du absolutt må vite mitt syn på det - jeg er usikker av hvilken grunn - mener jeg at er det snakk om slike summer og man er singel, tror jeg det er få - uavhengig om man er kvinne eller mann - som ville sagt nei.

Skrevet
Unnskyld? Leste du innlegget mitt i det hele tatt? Hvorfor er jeg nødt til å endre mitt syn på kvinner? Jeg har da aldri kalt kvinner horer. Og om du absolutt må vite mitt syn på det - jeg er usikker av hvilken grunn - mener jeg at er det snakk om slike summer og man er singel, tror jeg det er få - uavhengig om man er kvinne eller mann - som ville sagt nei.

leste innlegget ditt, var bare litt nysgjerrig på hva menn vil svare, siden jeg føler det er litt lettvint å si at kvinner ville sagt ja, det kommer bare an på pris.

men som du sier nederst, er man singel, tror jeg også det er få, uavhengig av kjønn, som ville sagt nei.

jeg sier overhode ikke noe om ditt syn på kvinner, jeg stiller spørsmål til hvorfor ikke det er noen menn som svarer, siden det virker som det er en enighet blant mange menn (ikke bare ditt innlegg), at kvinner lar seg kjøpe.

Skrevet
Men å gå til det skritt å kalle dem horer blir for dumt. De utnytter bare menns dumskap.

Enig. At mann takker ja til øl/vin/brus/whatever er fordi noen er villig til å spandere. Hverken mer eller mindre.

Skrevet
Ser gjerne at du svarer altså, for jeg tror nemlig ikke menn er det spøtt mindre horete en kvinner, stilt i samme situasjon.

Ja, det kan godt være riktig. Men som jeg sa tilbud og etterspørsel. Selv om kvinner er bedre stilt vil det fortsatt stort sett være mannen som forsøker å spandere. Spør en hvilken som helst bartender på byen hvilket kjønn som forsøker å kjøpe drinker til det andre.

Og mannlige prostituerte kjøpes stort sett av andre menn.

Det er rett og slett unødvendig for kvinner å "kjøpe" menn. De kan i de aller fleste tilfeller vente på selv å bli "kjøpt" - om de da ønsker det.

så igjen, direkte spørsmål: ville DU, som mann, svart nei til sex med ei dame du møtte og hadde en koselig prat med i en bar, som tilbød deg 5 mill for å ha sex med henne?

Ja, helt klart. Jeg er en hore(eller hva man nå kaller det).

Skrevet

De fleste ville sagt ja til 5 millioner kroner for å ha sex, for å klatre opp på taket på Stortinget naken, for å synge salmer på satanistcamp...Poenget er at ved veldig store summer så vil folk gjøre ganske mye for å få de. Det har ingenting med horeri å gjøre. Bare lag en tråd med spørsmålet "hva ville du gjort for å få 5 millioner kroner?". Da tror jeg man kan få mange svar som egentlig sier lite om hvordan personen er i utgangspunktet.

Skrevet

så bra, at menn har svart også.

Og jeg betviler ikke at det er oftere menn spanderer på kvinner, en omvendt, men føler ikke det sier noen ting om sex.

ei heller å bli kjøpt.

På lik linje som at jeg ikke føler jeg kjøper daten min når jeg spanderer middag eller drikke på ham (noe som faktisk skjer, selv om han spanderer oftere en meg), føler jeg meg heller ikke kjøpt når han spanderer på meg.

Og det å spandere drinker eller middag på meg, betyr på ingen måte at det blir sex av den grunn. Om det blir sex, kommer det av HELT andre grunner en hva han skulle finne på å spandere på meg i løpet av dagen.

De fleste ville sagt ja til 5 millioner kroner for å ha sex, for å klatre opp på taket på Stortinget naken, for å synge salmer på satanistcamp...Poenget er at ved veldig store summer så vil folk gjøre ganske mye for å få de. Det har ingenting med horeri å gjøre. Bare lag en tråd med spørsmålet "hva ville du gjort for å få 5 millioner kroner?". Da tror jeg man kan få mange svar som egentlig sier lite om hvordan personen er i utgangspunktet.

helt enig, tror heller ikke det sier noe om horeri eller ikke.

tror heller ikke det med å la seg spandere på, sier noe om horeri.

og jeg tror det er minimal forskjell på hva kjønnene ville tatt imot, ved tilbud.

førsteinnlegget er ett tenkt tilfelle og ikke noe som er sannsynelig at skjer, ergo dreier hele tråden seg om en tenkt situasjon. Og da stiller vi likt, de aller fleste av oss.

Gjest Peachbud
Skrevet
Alle kvinner er horer. Eksemplifisert ved følgende historie:

Ola Realist.

Det er lettere for kvinner å få seg et en-natts-opplegg med en mann enn det er for menn å få det med en kvinne. Menn er mer tøsete enn kvinner.

Tror du ikke en mann ville svart ja til å ligge med en kvinne for 2 000 000,-?

Mange menn er horer.

Gjest Gjest_Mia_*
Skrevet
Det er lettere for kvinner å få seg et en-natts-opplegg med en mann enn det er for menn å få det med en kvinne. Menn er mer tøsete enn kvinner.

Tror du ikke en mann ville svart ja til å ligge med en kvinne for 2 000 000,-?

Mange menn er horer.

For 2 milioner kroner :overrasket: Et ligg for 2 milioner!!!!

NEI det tror jeg ingen mann ville ha gjort.

Kanskje om den mannen var ekstremt støgg og veldig veldig rik og aldri før har ligget med ei dame så kanskje...

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet
Jeg har kjæreste, men tar lett imot drinker hvis gutter spanderer. Jeg er muligens ekkel, men han spurte bare om han fikk spandere :)

Akkurat det der synes jeg faktisk du bør slutte med, for din egen del.

Skrevet

Det er greit for menn å være horer.

Det har vi jo gjort klart for lenge siden. Når en menn får penger for å knulle er det win, når en kvinne gjør det burde hun steines.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...