Gjest Gjest_Ivrig_* Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Hvis en spesifikk jobb er lyst ut gjennom flere rekrutteringsbyråer på en gang, er det noe i veien for å legge inn en søknad til alle? Eller er det unødvendig mas?
Idnar Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Hvis en spesifikk jobb er lyst ut gjennom flere rekrutteringsbyråer på en gang, er det noe i veien for å legge inn en søknad til alle? Eller er det unødvendig mas? Tenker du da på vikarbyråer? Jeg la inn søknad på alle vikarbyråene som jeg kunne komme på her i nærmiljøet. Jeg søkte ikke på noen spesiell jobb. Jeg ble innkalt til intervju til nesten alle innen to-tre uker! En dag var jeg på to intervjuer samtidig. Jeg fikk positivt svar fra fler og prøvde meg et par dager for det ene. Jeg synes det var veldig masete! De ringte i hytt og pine! De ringte kl 7 om morningen og kl 21 på kvelden! Syns det var veldig masete. Jeg ba de slutte å ringe. Det gjorde de selvfølgelig ikke! Dette var det ene byrået. Et annet byrå kunne tilby meg en ganske god stilling, men ikke innen det som jeg vil jobbe som. Jeg satt på intervjuvene og fortalte hva type jobber jeg var interessert i og absolut ikke av interesse. Disse to byråene slet jeg i måneder for å slutte å ringe! Men: Ikke alle vikarbyråer er som dette.. Jeg er ansatt i Adecco, som jeg virker seriøse. Her har jeg vært i samme stillingen i to år. Jeg ville sendt inn søknad hvis det var en stilling som var interessant, men gitt klar beskjed om at du KUN ønsker denne typen jobb! Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Det er snakk om en spesifikk fast jobb hos en arbeidsgiver som er lyst ut gjennom flere byråer. Har allerede søkt, men jeg lurer på om jeg skal legge inn søknaden hos de to andre byråene som jobber med å rekruttere til den samme jobben. Takk for lykke til
Idnar Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 Da ville jeg ha søkt alt jeg kunne! Da ser i allefall bedriften at du er interessert!! Synes egentlig at det er litt rart at de bruker flere byråer! Igjen lykke til! Håper du får jobben!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå