Gjest En annen mann Skrevet 31. august 2008 #41 Skrevet 31. august 2008 Da jeg hadde registrert profil på KG var det gøy at flere menn tok okntakt og sendte meldinger (PM). Det endte opp med at jeg faktisk traff 3 av dem. Det ble med ett treff på alle, noe som hadde sine naturlige årsaker. Jeg var spent og håpet de var kjekke, en fin måte å treffe menn en ellers ikke ville ha truffet - men: den var forsåvidt intelligent, men akk så stygg utseendemessig, den andre hadde en ganske bra jobb men så ikke ut i måneskinn utseendemessig og den tredje vara sjenert, kjedelig og i tillegg ikke noe å se på. Kunne ikke tenkt meg å kysse noen av dem, de var utiltrekkende. Da kan man jo bare tenke seg til hvor ugly andre menn på et internettforum måtte være. Og selvsagt ser du selv sååååå bra ut?
Gjest Gjest_Madicken_* Skrevet 31. august 2008 #42 Skrevet 31. august 2008 Og selvsagt ser du selv sååååå bra ut? Eh, ja. Det er det ingen tvil om. Det er et ikke-tema. Temaet her var at de mennene jeg traff var helt undermåls i utseende.
Brunhilde Skrevet 31. august 2008 #43 Skrevet 31. august 2008 Eh, ja. Det er det ingen tvil om. Det er et ikke-tema. Temaet her var at de mennene jeg traff var helt undermåls i utseende. Men det er jo din subjektive mening, det kan godt være andre syns disse mennene er tiltrekkende, men at du ikke er? :klø:
Gjest En annen mann Skrevet 31. august 2008 #44 Skrevet 31. august 2008 Eh, ja. Det er det ingen tvil om. Det er et ikke-tema. Temaet her var at de mennene jeg traff var helt undermåls i utseende. Så din mening om disse mennene gjelder selvsagt også alle andre kvinner? Og i tillegg, hvordan vet du om jeg som mann ikke ville syntes at du ikke ligner grisen? Utseende kommer jo også an på øyet som ser. Har du tenkt på det? Og du vet, selv om jeg hypotetisk sett hadde syntes du var veldig pen, så blir kvinner som deg fort uattraktive i mine øyne når slike meninger som det du forfekter her kommer frem for dagen. For å si det sånn, jeg har aldri invitert på 2. date når jeg har merket tendenser som dette.
Supraspinatus Skrevet 31. august 2008 #45 Skrevet 31. august 2008 Så din mening om disse mennene gjelder selvsagt også alle andre kvinner? Og i tillegg, hvordan vet du om jeg som mann ikke ville syntes at du ikke ligner grisen? Utseende kommer jo også an på øyet som ser. Har du tenkt på det? Og du vet, selv om jeg hypotetisk sett hadde syntes du var veldig pen, så blir kvinner som deg fort uattraktive i mine øyne når slike meninger som det du forfekter her kommer frem for dagen. For å si det sånn, jeg har aldri invitert på 2. date når jeg har merket tendenser som dette. Men du hadde jo aldri blitt invitert på date nr.1. Skal vi tro madickens resonnement, så er jo du dritstygg. Og det er jo jeg også. Det er fra tid til annen divatendenser her inne også. Men jeg må få si at det er ikke mange andre forum som er like aktive når det gjelder uspesifike emner. Da er det somoftest fokusert på ett tema, feks data eller spill.
Gjest Gjest_Klara_* Skrevet 31. august 2008 #46 Skrevet 31. august 2008 Så din mening om disse mennene gjelder selvsagt også alle andre kvinner? Og i tillegg, hvordan vet du om jeg som mann ikke ville syntes at du ikke ligner grisen? Utseende kommer jo også an på øyet som ser. Har du tenkt på det? Og du vet, selv om jeg hypotetisk sett hadde syntes du var veldig pen, så blir kvinner som deg fort uattraktive i mine øyne når slike meninger som det du forfekter her kommer frem for dagen. For å si det sånn, jeg har aldri invitert på 2. date når jeg har merket tendenser som dette. Det er derfor jeg aldri sier slike ting i nærheten av en fyr jeg vil ha, intelligente jenter vet dette.
Gjest En annen mann Skrevet 31. august 2008 #47 Skrevet 31. august 2008 Men du hadde jo aldri blitt invitert på date nr.1. Skal vi tro madickens resonnement, så er jo du dritstygg. Og det er jo jeg også. Som regel er det jeg som har invitert på 1. date (med hell . Og ja, jeg har avslått date fra jenter jeg mente hadde "divatendenser" som du omtaler det. Jeg har tradisjonelt sett etter ei høflig, sosialt vant og "extrovert" kvinne, ikke en potensiell sosial katastrofe. Det er fra tid til annen divatendenser her inne også. Men jeg må få si at det er ikke mange andre forum som er like aktive når det gjelder uspesifike emner. Da er det somoftest fokusert på ett tema, feks data eller spill. Selv om dette er et forholdsvis bra forum kjenner jeg til utenlandske forum som er mye bedre. Det er faktisk nesten aldri personangrep og/eller syrlige innlegg om menn, kvinner eller hva det måtte være, fordi moderatorene står på ganske bra og er raske til å "banne" folk hvis de går over streken.
Gjest En annen mann Skrevet 31. august 2008 #48 Skrevet 31. august 2008 Det er derfor jeg aldri sier slike ting i nærheten av en fyr jeg vil ha, intelligente jenter vet dette. Så du skjuler en slags forakt for noen/en del menn når du er på date? Kommer nok frem for dagen en gang vel? Kan være i en krangel, ved en liten utskeielse på byen e.l. der man kanskje forsnakker seg. Og jeg og mange andre er flinke til å få med de små nyanser og hint på hva som skjuler seg bak fasaden
Gjest Bond Skrevet 31. august 2008 #49 Skrevet 31. august 2008 Tråden er ryddet iht KGs regler. mrs_bond, mod
mann23 Skrevet 31. august 2008 #50 Skrevet 31. august 2008 Mye av grunnen til at jeg henger her er alderen på KG brukerne. På andre store norske diskusjonsforaer er det en svær overvekt av gutter i alderen 14-21. Ta f.eks. diskusjon.no sin "hva jobber du med og hvor mye tjener du" tråd, 90% av der er "er 17 år jobber på statoil har 112,12 i timen"..... Blir ikke skikkelig diskusjon med slike
Gjest Grafica Skrevet 31. august 2008 #51 Skrevet 31. august 2008 (endret) MTa f.eks. diskusjon.no sin "hva jobber du med og hvor mye tjener du" tråd, 90% av der er "er 17 år jobber på statoil har 112,12 i timen"..... Blir ikke skikkelig diskusjon med slike HAr du aldri vært 17 og hatt en møkkajobb du eller? Snobb. Endret 31. august 2008 av Grafica
mann23 Skrevet 31. august 2008 #52 Skrevet 31. august 2008 HAr du aldri vært 17 og hatt en møkkajobb du eller? Snobb. Hehe, du misforstod meg. Det var alderen jeg påpekte, det var vel i den tråden at jeg ble obs på alderen på diskusjon.no.... Har forøvrig jobbet for mye mindre enn det der :D
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2008 #53 Skrevet 31. august 2008 Ja, bevares. For meg er KG omtrent som en cyber-syklubb. Mye tull og fjas, men også endel seriøse diskusjoner innimellom, i hovedsak om temaer det er naturlig at kvinner flest er opptatt av. Ofte tar diskusjonene ordentlig i vei, med de reneste catfighter, og at noen mann i det hele tatt orker å involvere seg i en slik verden er for meg en gåte. Det jeg stusser aller mest over, er menn som henger rundt i de kvinnelige brukernes dagbøker. Mer intern kvinnekommunikasjon, ispedd de sedvanlige dosene med fjolleri og østrogen skal man lete lenge etter. Hva i alle dager har de å hente der? :klø: Det hender mannen min kikker meg over skulderen når jeg holder på her inne, og stort sett er han fullstendig uinteressert så fort han ser KG-logoen lyse mot seg, eller han rister oppgitt på hodet hvis han i det hele tatt gidder å høre om noe som helst av det som foregår her inne. Også rusler han tilbake til verktøykassa si. Bruker han nettet er det fordi han leser mail, nyheter eller kikker etter biler, båter og motorsykler på finn.no. Han er ingen hjernedød testosteronklump, men en oppegående fyr som er interessert i både kone og barn og mellommenneskelige spørsmål så vel som politikk og samfunnsspørsmål, blant mye annt. Men ikke på et kvinnenettsted. Alvorlig talt. Hihi, det er altså helt ok at du som kvinne henger på et idiotisk sted som dette med fjolleri og østrogen men om en mann gjør det, nei DA altså. Det du sier inndirrekte her er at kvinner bedriver så mange dumme ting og har så mye idiotisk fjas mens menn holder seg for god til dette. Du fremstiller kvinner som det svake kjønn, og menn som de mer intelligente. Men det er jo fint at du har dette synet på deg selv da om ikke annet, at du godtar at du selv ikke vet bedre enn å sitte på et dumt kvinnested som dette. Du er jo tross allt bare en kvinne, ikke sannt?
Gjest padawan Skrevet 31. august 2008 #54 Skrevet 31. august 2008 *snip* på diskusjon.no er det over 150.000 registrerte brukere og da må du tollerere at det er større aldersspenn enn det er på dette forumet.
Gjest Gaia Skrevet 31. august 2008 #55 Skrevet 31. august 2008 Joda, jeg er ikke helt god i hodet, og har det faktisk skriftlig at jeg ikke er det fra tid til annen. Men dette viste du kanskje allererede siden jeg er en mann på KG? Akkurat den kom kanskje litt galt ut, Tidemand. Det var satt på spissen, og slett ikke ment helt seriøst. Men at endel av dere menn som henger her på KG, og spesielt de som henger fast i kvinnelige brukeres dagbøker er en tanke....spesielle, det står jeg for. Jeg forstår ikke helt hva dere har å hente der, og hadde mannen min hatt den tonen mange av dere har med damene i dagbøkene her, hadde jeg faktisk lurt på om jeg hadde hatt grunn til bekymring i forhold til intensjonene hans.
Gjest Gaia Skrevet 31. august 2008 #56 Skrevet 31. august 2008 Hihi, det er altså helt ok at du som kvinne henger på et idiotisk sted som dette med fjolleri og østrogen men om en mann gjør det, nei DA altså. Det du sier inndirrekte her er at kvinner bedriver så mange dumme ting og har så mye idiotisk fjas mens menn holder seg for god til dette. Du fremstiller kvinner som det svake kjønn, og menn som de mer intelligente. Men det er jo fint at du har dette synet på deg selv da om ikke annet, at du godtar at du selv ikke vet bedre enn å sitte på et dumt kvinnested som dette. Du er jo tross allt bare en kvinne, ikke sannt? Tja, nå deltar vel ikke jeg mest på fjas og tull her inne. Og selv for meg som kvinne er flere av foraene i drøyeste laget i så måte. Neida, jeg forsøker ikke å fremstille kvinner som det svake kjønn, det klarer endel av dem helt fint på egenhånd. Jeg har heller aldri sagt at menn er mer intelligente enn kvinner, jeg er bare forundret over at et såpass kvinnerettet konsept som KG tiltrekker menn. Jeg ser på min egen mann som en nokså gjennomsnittelig representant for sitt kjønn, og for ham ville det vært fullstendig unaturlig å bruke tid på et sted som dette. Spesielt i dagbøker, da ville jeg virkelig blitt bekymret og stusset på hensikten med det.
mann23 Skrevet 31. august 2008 #57 Skrevet 31. august 2008 Tja, nå deltar vel ikke jeg mest på fjas og tull her inne. Og selv for meg som kvinne er flere av foraene i drøyeste laget i så måte. Neida, jeg forsøker ikke å fremstille kvinner som det svake kjønn, det klarer endel av dem helt fint på egenhånd. Jeg har heller aldri sagt at menn er mer intelligente enn kvinner, jeg er bare forundret over at et såpass kvinnerettet konsept som KG tiltrekker menn. Jeg ser på min egen mann som en nokså gjennomsnittelig representant for sitt kjønn, og for ham ville det vært fullstendig unaturlig å bruke tid på et sted som dette. Spesielt i dagbøker, da ville jeg virkelig blitt bekymret og stusset på hensikten med det. Sa ikke du at han brukte mye av tiden sin på å kikke på biler på nettet? Er vel som regel en gruppe menn som pleier å gjøre dette
Gjest Gaia Skrevet 31. august 2008 #58 Skrevet 31. august 2008 Sa ikke du at han brukte mye av tiden sin på å kikke på biler på nettet? Er vel som regel en gruppe menn som pleier å gjøre dette Nei, det sa jeg ikke. Jeg sa: Bruker han nettet er det fordi han leser mail, nyheter eller kikker etter biler, båter og motorsykler på finn.no. Han bruker lite tid på nettet.
Gjest Lommerusk Skrevet 31. august 2008 #59 Skrevet 31. august 2008 (endret) . Endret 24. august 2009 av Lommerusk
Gjest Gaia Skrevet 31. august 2008 #60 Skrevet 31. august 2008 (endret) Vel, grunnen til at jeg henger her inne på KG er at jeg er støggere enn draugen, samt at jeg samtidig har litt problemer med å konversere med damer i det virkelige liv. På et anonymt forum som dette kan jeg imidlertid formulere meg skriftlig uten å måtte se folk i øynene, og siden jeg har et dårlig selvbilde og en ganske liten tissemann, så kan jeg også dra noen hvite løgner uten at de oppdages. Et ufravikelig faktum er også at jeg er seksuelt uerfaren, overvektig, trygdet og uten utdannelse. Jeg bor fortsatt på gutterommet hjemme hos mor og far, og mangler således både retning og mål i livet. Jeg har heller aldri hatt en kjæreste og vet heller ikke helt hvordan jeg skulle ha oppført meg dersom jeg fikk en. Jeg vet det ikke akkurat kommer til å bli helt enkelt, men jeg håper selvsagt at jeg kan lure en eller annen desperat kvinnelig KG-bruker til å ha vill og uforpliktende sex med meg (bør blant annet involvere klinkekuler, en Miele støvsuger, lengdeløpsskøyter, støvmaske og polvotter). Jeg ser i grunnen på KG som et stooort potensielt kjøttmarked for tapere som meg. Jeg regner med at det var dette du ville høre, så i kveld kan du legge deg med et fornøyd smil om munnen og i forvissningen om at den forkvaklede verdenen du lever i tross alt henger på greip. Man kan jo ikke ha noe som utfordrer dine selvvedtatte sannheter, må vite. Kristopher Schau??? Du her? Det hadde jeg aldri trodd! Neida, jeg har ikke noe spesielt ønske om å smile i søvne over noe som helst, jeg. Det må da være lov å undre seg? Dere menn må da gjerne oppholde dere her for det. Men jeg forbeholder meg retten til å fortsette å undre meg over det. Endret 31. august 2008 av Gaia
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå