lillesky Skrevet 28. august 2008 #1 Del Skrevet 28. august 2008 Har du begynt med julegavene? Og hva har du kjøpt/lagd, og til hvem? Jeg har ikke begynt enda, men har noen idéer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 28. august 2008 #2 Del Skrevet 28. august 2008 Ja, jeg har begynt med julegavene. Jeg fant et par ting da jeg var på ferie og noen ting har jeg bestilt på internett. Jeg kom f.eks. over en cd som passer perfekt til ei venninne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heritære Skrevet 28. august 2008 #3 Del Skrevet 28. august 2008 Har også begynt og det gjør jeg alltid hver sommer. Bruker som regel å finne ting når jeg er på ferieturer. Prøver alltid å ha i bakhode små og store ting som jeg vet familiemedlemmer og venner ville ha satt pris på og få. Alt fra krydder til vin og spesielle leker til barna. Så jeg er nå ferdig med gaver til alle nevøer, nieser og begge barnebarna samt fremtidig svigermor og svigerbestemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 28. august 2008 #4 Del Skrevet 28. august 2008 jeg kjøper egentlig julegaver hele året, jeg.... Finner jg noe spesielt eller noe på salg, så kjøper jeg det og legger det i gaveesken min. Forleden kom jeg over tilbud på fotobøker, så nå har jeg 6 gaver der :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melonas Skrevet 28. august 2008 #5 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg sto og så på noe til niesene mine i dag, men tenkte at det var kanskje litt tidlig..!!?? Det er det tydelig vis ikke , så nå skal jeg jammen handle neste gang jeg kommer over noe. Er jo egentlig kjempe lurt å spre utgiftene utover året, bedre enn å bli blakk 18 des..... Gleder meg kjempemye til juleforberedelsene, og elsker å kjøpe julegaver!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 29. august 2008 #6 Del Skrevet 29. august 2008 Nej det har jag inte. Jag brukar tänka igenom dem i mitten av november och så köra en veckas koncentrerad shopping kring månadsskiftet nov-dec för att få i väg paketen med posten i tid och för att slippa stressen och trängseln närmare julafton. att börja redan nu gör att jag då får gå och tänka och fundera på saker till andra och stressa upp mig över gaver i förtid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rugrat Skrevet 29. august 2008 #7 Del Skrevet 29. august 2008 Nei, jeg begynner ikke med julegavene før i oktober, men jeg er godt igang med kalendergavene. Har kjøpt 8stk så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 29. august 2008 #8 Del Skrevet 29. august 2008 Jeg har ikke begynt å kjøpe noe enda, men jeg har laget en julegaveside i filofaxen, der jeg skal skrive ideer... Og i år SKAL jeg være ferdig med gavene til ca midt i november! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nishiki Skrevet 29. august 2008 #9 Del Skrevet 29. august 2008 har begynt å planlegge, men ikke kommet noe lengre en jeg pleier, så jeg stresser vel rundt i desember som vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sativa Skrevet 29. august 2008 #10 Del Skrevet 29. august 2008 Jeg har fått begynt å strikke noen julegaver, vet ikke hvem som skal få hva, Men jeg har laget en tovet vinveske, et par pulsvanter til en eller annen dame, et par damevotter (men de blir kanskje gitt bort til en venninne av jentungen neste måned), og ett par tovede votter til en liten jente. I tillegg skal jeg lage flere votter, luer, sjal og ikke minst sokker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 29. august 2008 #11 Del Skrevet 29. august 2008 Kjøpt et par t-skjorter på threadless.com når det har vært salg der Ellers fant jeg en genial butikk igår som solgte økologisk såpe osv, som faktisk luktet godt og ikke slo meg ut med en gang jeg gikk forbi butikken Har også funnet ut hva jeg skal gi faren min, en sak til å holde kokebøker oppe og en kokebok (bursdagsgaven var nemlig forkle og matchende "votter", han liker å lage mat ), og en cd til mamma, må bare kjøpe det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkeliky Skrevet 29. august 2008 #12 Del Skrevet 29. august 2008 Kjøpte faktisk en julegave i romjula ifjor! Et nydelig fat med julemotiv til halv pris. Har begynt så smått med kalendergaver til barna. I fjor var jeg ferdig med alle gavene i slutten av november så da julelønna kom kunne jeg bruke den opp på meg selv!!!!! Passet utrolig fint, da jeg bare MÅ kjøpe litt pynt og stæsj hvert år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 30. august 2008 #13 Del Skrevet 30. august 2008 Jeg har kjøpt leker og spill som var på tilbud til barna i familien. Og så har jeg kjøpt en kjempefin drømmefanger til ei venninne av meg. Fikk nesten lyst på den selv Og 5 kuule slips til broren min (ja han ønsket seg det..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 30. august 2008 #14 Del Skrevet 30. august 2008 Har skrevet liste over hvem som skal få hva og til max pris til hvem (liker å ha full kontroll over julegavebudsjettet) Starter i neste uke med å kjøpe inn julegaver til en 3-4 venninner. Tar noe i oktober og resten i november. Planen er at alle gavene skal være ferdig innkjøpt, pakka OG sendt innen 1. desember!! *banna bein* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 30. august 2008 #15 Del Skrevet 30. august 2008 Her har vi kommet godt igang med julegavene ja. Kjøpte faktisk 10 stk i dag (de fleste barna) - samt at jeg har noen ekstragaver til "overraskende-julegave-i-en-fei-til-folk-man-ikke-ventet-gave-fra" De andre julegavene er planlagt. Jeg har en egen side i filofaxen som jeg skriver inn navnet på alle som skal få gave, og skriver inn gaveforslag i løpet av hele året. Og da er det bare å handle når man kommer over salg, osv... Jeg handler sjeldent/aldri gaver etter midten av november. Liker å være ferdig i god tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. august 2008 #16 Del Skrevet 30. august 2008 Har og kommet godt igang med julegaver. Noen til ungene på lista og et bilde på lerret til mamma og pappa. Jeg bruker som regel å være ferdig med julegavene i god tid før jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 30. august 2008 #17 Del Skrevet 30. august 2008 er faktisk ferdig meg 6 stk Kjøpte bratz dukker i dag på tilbud til nieser. Syns det er vanskelig å finne på gaver til "folk som har alt"... men her inne kan man jo få supre forslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apple- Skrevet 30. august 2008 #18 Del Skrevet 30. august 2008 Jeg var på supersalg på Toys'R'Us i går og kjøpte julegaver til alle barna i familien. Sparte masse penger! *kjempefornøyd* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 30. august 2008 Forfatter #19 Del Skrevet 30. august 2008 Jeg har en egen side i filofaxen som jeg skriver inn navnet på alle som skal få gave, og skriver inn gaveforslag i løpet av hele året.Kjempelurt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 30. august 2008 #20 Del Skrevet 30. august 2008 Nei jeg har ikke tenkt på det en gang! :dåne: Men jeg skal reise en del de neste to månedene så da blir det vel en del julegaveshopping tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå