Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Syns dette bilde

er ganske fint, men vet ikke om det passer på en lys stuevegg? Vil da bare være dette ene bilde som henger oppe, ingen andre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du synes det er fint, så henger du det opp. Det burde faktisk være helt irrelevant hva jeg synes. Jeg ville også vært mer opptatt av om det passer til de møblene du har og innredningen din generelt enn akkurat veggen. Lys eller mørk vegg, det vil jo stå frem.

Skrevet
Syns dette bilde

er ganske fint, men vet ikke om det passer på en lys stuevegg? Vil da bare være dette ene bilde som henger oppe, ingen andre.

Ike hos meg. Ganske hardt mot en lys vegg,men har du en minimalistisk leilighet og det andre matcher, så ok.

Typisk in i tidenbilde. Kommer ned av veggen om 2 år.

Gjest RuskeSara
Skrevet

Jeg synes ikke noe om dette bildet i det heletatt, verken på lys eller mørk vegg.. men så er det jo ikke jeg som skal ha det hengende heller da.

Hvis du liker det, så kjøper du det. spiller det noen rolla hva andre synes egentlig?

Skrevet
spiller det noen rolla hva andre synes egentlig?

Hvis du synes det er fint, så henger du det opp. Det burde faktisk være helt irrelevant hva jeg synes. Jeg ville også vært mer opptatt av om det passer til de møblene du har og innredningen din generelt enn akkurat veggen. Lys eller mørk vegg, det vil jo stå frem.

Sant det, men tenkte bare å høre noen synspunkter, kanskje noen hadde samme bilde e.l.

Bilde kjøper jeg nok uavhenig av svarene jeg får her...

Skrevet

Ikke noe jeg selv ville valgt, men i en typisk "Ikea"-stil ville det nok passet. Minimalistisk og mye svart og hvitt.

Det ser veldig sterilt og "hardt" ut.

Skrevet

Nå er jeg minimalist og har ingen bilder på veggen, så jeg er kanskje feil person til å svare, men.. Jeg synes bildet var litt stilig, elsker dyr, og svarthvitt, så kanskje derfor. Jeg ville ikke hengt det alene på veggen, men i en gruppe med andre, gjerne mindre, svarthvitt-bilder. Med litt forskjellige rammer, så det ikke blir så altfor mye matching, så tror jeg det kunne blitt fint.

Skrevet

Takk for svar alle sammen, bildet er nå kjøpt og henger på veggen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...