Gå til innhold

Hva slags bukett skal dere ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av ren nysgjerrighet og får å få litt inspirasjon lurer jeg på hvordan bukett dere som planlegger bryllup skal ha? Dersom noen har bilde å vise hadde det vært supert.:)

Jeg hadde tenkt noe i denne stilen:

Bukett 1

Bukett 2.

Bukett 3

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har funnet min, dvs bilde av den hos den lokale blomsterbutikken her, den ligner litt på nr 1, bare litt mer grønne tynne greier som henger nedover sammen med det andre. Den var bare knallfin!!

Endret av Dr.Grey
Gjest Gjest_Hannah_*
Skrevet

Åh, de var kjempefine! Likte spesielt bukett 1. Har ikke sett så mye etter buketter enda, men har tenkt på mørkeblått som fargetema (i tillegg til hvitt og sølv), så hadde kanskje vært fint med en bukett med noe blått i. Dersom noen vet av noen blå blomster som kunne passet, kom gjerne med tips :-) Har jo tenkt litt på hvit bukett med blått silkebånd på også f.eks. Hvilket fargetema har du valgt til bryllupet da Honey?

Gjest lillelinn
Skrevet

det er gubben som skal kjøpe, så jeg aner ikke:D men er mer spent på om du ikke får baby snart !!!!

jeg syntes forresten alle bildene var kjempe fine !

Skrevet

Den føste buketten var kjempe fin!

Det er nok noe i den stilen jeg kan tenke meg:)

Skrevet

Jeg skal ha en stor neve selvplukkede prestekrager med litt grønt attåt!

Skrevet
det er gubben som skal kjøpe, så jeg aner ikke:D men er mer spent på om du ikke får baby snart !!!!

jeg syntes forresten alle bildene var kjempe fine !

He, he! Takk. Ja, går her og er ganske spent nå. Kan jo skje når som helst. 1 dag over termindagen i dag, så det er vel forhåpentligvis ikke så lenge til nå.:) Må liksom planlegge bryllup og gjøre en haug med andre ting for å ta vekk tankene fra ventingen.

Skrevet
He, he! Takk. Ja, går her og er ganske spent nå. Kan jo skje når som helst. 1 dag over termindagen i dag, så det er vel forhåpentligvis ikke så lenge til nå.:) Må liksom planlegge bryllup og gjøre en haug med andre ting for å ta vekk tankene fra ventingen.

Krysser fingrene for at ventetiden ikke blir så mye lenger da ;)

Skrevet
Åh, de var kjempefine! Likte spesielt bukett 1. Har ikke sett så mye etter buketter enda, men har tenkt på mørkeblått som fargetema (i tillegg til hvitt og sølv), så hadde kanskje vært fint med en bukett med noe blått i. Dersom noen vet av noen blå blomster som kunne passet, kom gjerne med tips :-) Har jo tenkt litt på hvit bukett med blått silkebånd på også f.eks. Hvilket fargetema har du valgt til bryllupet da Honey?

Tror det blir litt glitter stil med både sølv, gull, strass og cremehvitt. Har ikke bestemt noen farge enda. Men skulle jeg ha en en farge utenom de nevnte må det bli gammelrosa eller dyprød. Kjolen er så utsmykket med en million perler i både sølv, gull, strass og ivory. Liker å ha det elegant, men ikke for kjedelig.

Skrevet

Jeg syns den første var helt nydelig!! Noe i den duren jeg kunne tenke meg, men vet ikke helt fargen på rosene ennå, da jeg ikke har plukket kjolen min ennå... Er helt matche-freak, så legger mye ned i brudebuketten!

Skrevet

Ååååhh, alle tre var helt nyyydelige. Akkurat noe slikt jeg kan tenke meg!

Takk for at du postet de bildene - nå vet jeg også mer om hva jeg kan tenke meg! :jepp:

Og - lykke til med testing!

Skrevet

Jeg aner ikke, for den er det kjærsten som skal kjøpe. Jeg regner med at den blir levert til meg i døra når jeg kommer til kirken :) Skal prøve å ikke gi han noen føringer heller, vil bli overrasket!

Tror jeg skal holde all pynt i hvitt/kremhvitt og la buketten bli eneste fargerike innslaget i lokalet. Eller så kanskje jeg pynter med markblomster, sånn at de setter fargetonene.

Skrevet
Jeg aner ikke, for den er det kjærsten som skal kjøpe. Jeg regner med at den blir levert til meg i døra når jeg kommer til kirken :) Skal prøve å ikke gi han noen føringer heller, vil bli overrasket!

Tror jeg skal holde all pynt i hvitt/kremhvitt og la buketten bli eneste fargerike innslaget i lokalet. Eller så kanskje jeg pynter med markblomster, sånn at de setter fargetonene.

Synes dere er tøffe som overlater oppgaven til kjæresten.:) Nevnte det for min utkårede og han hadde aldri hørt om den tradisjonen. Tror ikke det hadde vært så lett for meg å gi fra meg den kontrollen, men jeg kommer nok til å la han få delta i valget når vi endelig skal til blomsterdekoratøren og velge ut. :) Tror jeg heller gir han oppgaven med å velge ut bil jeg.:)

Skrevet

Jeg tenker å ha en fin bunt langstiklede røde roser i stedet for en standard brudebukett. Litt pga at jeg synes det er fint, og litt pga at vi har budsjettbryllup, og jeg kan ikke bruke flere tusen på en bukett. Har uansett ikke tenkt å gå å bære på den buketten særlig mye - det er vel bare ned kirkegulvet omtrent. Og på et par bilder etterpå. Kan evt snøre dem sammen med bånd eller noe. Kjøpte to slør på ebay for å være sikker, et av dem kan jeg kanskje også bruke litt av til rundt stilken på rosene.

Skrevet

Jeg skulle egentlig ha en ala det du viser på bildene dine.. men fant ut to uker før at den ble litt for kjedelig mot kjolen.... i alle fall mot min kjole.. og ser nå i ettertid at jeg gjorde det riktig ved å velge en med mer farge i... bildene ble mye finere tror jeg.. men som sagt kommer an på kjolen DIN hva som blir fint. De var veldig fine alle tre... har sett den siste buketten før i et bryllup, og syns den ble litt liten.. ettersom det ikke er noe heng på den... ble litt rart med en liten knopp bare... men ellers var den også veldig fin..

Jeg gikk for denne til slutt.. Hortensia og ridderspore.. og noe blåklokke lignende hengende ned..

post-21620-1219920321_thumb.jpg

post-21620-1219920516_thumb.jpg

Skrevet

Som de harbarka vif-supporterene vi er skal bryllupet være i enga farger! blått, rødt og litt hvit!

Aner ikke helt hvaslags bukett det blir, men den skal ha røde roser, også må jeg ha noen tips på litt mørkeblå blomster? hmm

Skrevet

Fine buketter, likte nr 1 jeg også ;) jeg har tenkt litt på denne:

Og thumbalina: det var en utrolig fin bukett du hadde, fikk litt lyst på den selv :sjenert: Lurte litt på det antrekket til mannen din også, det tror jeg hadde passet bra på min, hvor er det kjøpt/leid?

Skrevet

Synes nr 1 var nydelig! Kanskje ikke så rart, ettersom buketten jeg hadde, lignet på denne. (Men rosene var dyprøde hos oss da.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...