Quirky Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Jeg har innmari lyst på denne, og trenger også et skostativ- dette er i samme serie. Kan de kombineres, tror dere? Og, viktigst av alt: jeg har 74 cm til rådighet, disse møblene måler 75 cm i bredden. Tror dere jeg får tynt dem på plass?
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 74 cm er nå en gang 74 cm og 75 er 75. Disse tingene er laget i hardt materiale, så jeg ville nok ikke satset på å få dyttet disse på plass. Men det var fint, da
Gjest Gjest_L Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Får ikke linkene til å funke, men men... Som tidligere gjest sier så kan det bli vanskelig, men hvis du vil sjekke så tar du med deg målebandet til Skeidar og sjekker om de faktisk er 75 tilsammen eller om de har rundet opp litt.
:-) anna Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 Eller kanskje du kan fjerne en golvlist der det skal stå? Da kan du kanskje få knepet inn en cm
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2008 #5 Skrevet 28. august 2008 Nå ser jeg ikke bildene, da, men vi klarte å presse en bokhylle inn ved siden av klesskapene ved å sage vekk litt av listen sånn at listen til slutt gikk inntil bokhyllen. Så det KAN funke. Men har du ikke noe å fjerne for å gjøre plassen 1 cm større så skal du ikke satse på å få plass til det. Hvis ikke du har en måte å gjøre en av tingene 1 cm mindre?
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2008 #6 Skrevet 28. august 2008 Jeg har innmari lyst på denne, og trenger også et skostativ- dette er i samme serie. Kan de kombineres, tror dere? Og, viktigst av alt: jeg har 74 cm til rådighet, disse møblene måler 75 cm i bredden. Tror dere jeg får tynt dem på plass? Den har kroker som står ut på siden. Om de 75cm inkluderer dem, kan det nok gå med litt bøying eller kapping. Om 75cm ikke inkluderer dem, ser det mørkt ut synes jeg. Ring eller ta med målebånd i butikken
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2008 #7 Skrevet 28. august 2008 Så bare på garderobestativet. Skostativet er det enda mer tvilsomt om det vil passe. Det ser ut til å være 75cm hele veien opp.
Rosalie Skrevet 28. august 2008 #8 Skrevet 28. august 2008 Beklager, men det der går ikke. Med mindre det er lister der du har målt - alts 74 cm fra list til list. Da kan du fjerne listene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå