Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal begynne på Loette, men begynner nå og bli litt usikker på om jeg vil, har lest om så mange som har hatt problemer med mellomblødninger og at mensen av og til kommer selv om man "hopper" over den, og at flere har mensen over lenger tid. Har veldig lyst til å hoppe over den første mensen fordi jeg skal på ferie da, me er nå usikker på om at jeg i det hele tatt vil begynne på pillen å risikere å få masse mellomblødninger osv:S

så det jeg lurer på er om det er noen andre som har noen erfaringer med Loette? og om dere mærket noe til bivirkningene? Har så lite lyst til å ha mensen den uka:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde aldri noen mellomblødninger. Gikk på loette i 1 år og sluttet så snart jeg skjønte at det var den som gjorde at jeg var blitt helt tussete. Humørsvingninger fra loft til kjeller et utall ganger i løpet av dagen, veldig sint og trist hele tiden uten noen grunn. Vil aldri anbefale noen å gå på loette - det kostet meg nesten et veldig godt forhold. Byttet til yasmine og er helt normal - bare litt ekstra mye tårer (veldig lett-rørt)

Skrevet

jeg bruker loette, og jeg har ikke merket noe av de bivirkningene som du nevner, det er jo bare å prøve, og heller bytte hvis du ikke er fornøyd

Skrevet

Jeg synes ikke man kan anbefale eller fraråde et bestemt p-pillemerke. Det eneste som går er å prøve seg fram, dessverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...