Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vurderer å koste på oss en tur til Florida til vinteren. Noen forslag til hvilket sted som kan passe for en 15 år gammel gutt, med far ? Tenker på Orlando, Fort Lauderdale. Miami by etc. Noen forksjeller på atlanterhavskysten og kysten mot Mexico gulfen, som jeg bør ta til vurdering ?

(Vil være første turen til USA for guttungen, jeg har selv vært der flere ganger. Så jeg er vant til å reise i USA).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg ville satset på Orlando for parkene og Fort Lauderdale for bading, snorkling, haifiske og sumptur.

Jeg har lyst til å se Key West neste gang jeg drar den veien - kanskje en idé for dere også?

• 2 uker senere...
Skrevet

Dere vil ikke slå på stortromma og dra å cruse i karibien da? Det var vi i sommer med tenåringene våre, og de er fortsatt i ekstase. Vil bare tilbake! Freedom of the seas het skipet. fantastisk!

Skrevet

Orlando er jo en sikker hit med Disneyworld parkene (husk å stoppe innom Epcot og den norske paviljongen og hils på de norske som jobbe der ;) ), Seaworld og Universal Studios. Ellers er det nok masse å se i Miami også, selvom jeg kun har vært i Orlando

• 2 uker senere...
Skrevet

Orlando burde vel være 1 valget ja. Og med en 15 år gammel gutt bør vel en tur til Kenedy Space senter være obligatorisk. Er dere riktig heldig kan der og få med dere en oppskytning. Om de ikke sender opp Romferga så sendes det og en del raketter med diverse satelitter opp både ifra Kendy og ifra gamle Cape Canaraval som ligger i nærheten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...