Gå til innhold

Vis meg din brudebukett!!!!


~~Turte~~

Anbefalte innlegg

Kanskje et snart oppbrukt tema, men jeg finner liksom ikke helt min stil. Så kanskje dere kan innspirere meg icon_biggrin.gif

Ta gjerne med florist og pris også slik at oss tvilende (ang. buketten altså icon_wink.gif ) kan oppsøke dem hvis det er en man faller for!!!

Takker!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

buketten din var fullstendig nydelig mina!!!

Vi skal ha grønt, gull og hvitt som "tema" farger og jeg forelsket meg i den buketten!

Problemet er bare at brudekjole damen sa jeg burde ha en bukett med sterke farger, for å fremheve kjolen.

Vi får se da, men all ære til din gode smak!!

glede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

icon_smile.gif

jeg har bestillt samme bukett som Mina her...gleder meg til å se den. Syntes den er flott & stilfull.

Bare 2 uker igjen nå icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mina: nydelig bukett!! En venninde hadde omtrent samme, men med sølvtråder over, det var også kjempefint !!

Alle bukettene som er vist frem er nydelige, noen liker man bare litt bedre enn andre...

icon_biggrin.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mina, den var helt nydelig!

Men for å ta oppfordringen fra starten av tråden, hva omtrent koster brudebuketten?

-23.august! icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Mina: sånn bukett vil jeg også ha. Absolutt nydelig, og den passer til de fleste kjolene. Har du fått nå pris på den?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mina, du har valgt samme bukett som meg. Jeg ble tipset om den her på kvinneguiden av fruenge. Hvor fant du den?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...