Gjest falttymage Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 hei! jeg har guttekropp, det vil di at kroppen min går rett ned ingenting bare en liten rumpe. også har jeg litt bule mage ! det jeg lurte på er a hvordan får jeg former? og hvordan får jeg vekk kulen på magen? og får maen flat (uten at det ser sykelig ut ) pluss at jeg vil ha bort ribbeina som man ser TYDELIG, n oen som vet om noen trening kosthold ogsånt man kan gå på for å få dette ?
Suzy Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Tren. Tren styrke og spis riktig så legger du deg ut og inn på rett sted.
Frustrert Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Tror ikke du får bort ribbena. Jeg sliter med det samme, og synes det er stygt på meg selv. Men jeg trener regelmessig og spiser normalt (ikke kjempesunt eller kjempeusunt). Ribbena tror jeg vi bare må leve med :/
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 Jeg anbefaller deg å lese litt om kosthold, forbrenning og trening. Du er tydelig på bærtur når det gjelder forventninger til hva trening kan gjøre. Man kan ikke legge på seg på ribbeina og miste fett på magen samtidig. Og man kan ikke forandre beinbygningen med trening. Du har to valg: 1. Slanke deg og miste magen, men få enda mere utstående ribbein. 2. Legge på deg og få mindre synlige ribbein, men større mage.
Gjest Gjest_sanna_* Skrevet 27. august 2008 #6 Skrevet 27. august 2008 tren styrke, spis masse protein og annen sunn mat. gå inn for å bygge muskler, du kan få bort utstående ribbbein ved å bygge muskler rundt og over, samt av magen kan bli litt strammere, men er det fett på magen må du selvfølgelig ned i fett% for å bli kvitt det...
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2008 #7 Skrevet 27. august 2008 tren styrke, spis masse protein og annen sunn mat. gå inn for å bygge muskler, du kan få bort utstående ribbbein ved å bygge muskler rundt og over, samt av magen kan bli litt strammere, men er det fett på magen må du selvfølgelig ned i fett% for å bli kvitt det... Ribbeina forandrer ikke fasong eller størrelse av styrketrening. Man kan bygge opp et lag med muskler utenpå kanskje (vanskelig for jenter å legge på seg muskler, 2 kg muskelmasse i året er nok det meste man kan håpe på), men de vil jo ikke bli noe mindre utstående av den grunn.
sannamor Skrevet 27. august 2008 #8 Skrevet 27. august 2008 om du bygger magemuskler rundt vil det gjevne seg mer ut og ribbeina vil bli mindre utstående, har gjort det selv jeg hadde veldig utstående ribbein før, men etter at jeg begynte å trene mage og buk musklene ble det mye bedre, pluss at magen min ser mye fastere ut enn den gjorde før.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2008 #9 Skrevet 27. august 2008 om du bygger magemuskler rundt vil det gjevne seg mer ut og ribbeina vil bli mindre utstående, har gjort det selv jeg hadde veldig utstående ribbein før, men etter at jeg begynte å trene mage og buk musklene ble det mye bedre, pluss at magen min ser mye fastere ut enn den gjorde før. Sorry, ingen treningsmetoder kan forandre ribbeinas fasong. Det kan SE slik ut, men det er altså ikke slik. Ribbeina består til orientering av bein, altså skjelett. Skal man forandre ribbeina må man opereres.
Gjest Lamia Lenis Skrevet 27. august 2008 #10 Skrevet 27. august 2008 Sorry, ingen treningsmetoder kan forandre ribbeinas fasong. Det kan SE slik ut, men det er altså ikke slik. Ribbeina består til orientering av bein, altså skjelett. Skal man forandre ribbeina må man opereres. Vel, da kan det jo være et poeng å få det til å SE sånn ut da... Skjønner sikkert det de som spør her også.
sannamor Skrevet 5. september 2008 #11 Skrevet 5. september 2008 poenget er vel at det skal SE slik ut da!
roadkiller Skrevet 5. september 2008 #12 Skrevet 5. september 2008 hei! jeg har guttekropp, det vil di at kroppen min går rett ned ingenting bare en liten rumpe. også har jeg litt bule mage ! det jeg lurte på er a hvordan får jeg former? og hvordan får jeg vekk kulen på magen? og får maen flat (uten at det ser sykelig ut ) pluss at jeg vil ha bort ribbeina som man ser TYDELIG, n oen som vet om noen trening kosthold ogsånt man kan gå på for å få dette ? Du må nok begynne å trene. Vil du ha former, hjelper det å trene styrke. Da får du større muskler og kommer mer iform, og trener du rett og spiser sunt, vil denne bulen på magen med tiden forsvinne:-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå