Gå til innhold

Stay-ups/strømp-tips


Augustbrud02

Anbefalte innlegg

I går var jeg innom Lindex og der hadde de massevis av hvite strømper/stay-ups. Er litt usikker på om det var strømper eller stay-ups, men de hadde nok iallfall 10 ulike typer og med en liten blå sløyfe på. Tenkte kanskje dette kunne være et nyttig tips til dere som leter etter strømper og ikke ønsker å bruke så mye penger på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var jo et veldig bra tips!

Jeg ender opp uten strømper jeg, og skal sy en liten blå silkebåndsløyfe inn i skjørtet på kjolen istedetfor det (lånte) strømpebåndet med blått på;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en liten blå sløyfe på undertøyet mitt jeg...

Men disse strømpene var veldig "søte". En del var det også mønster på, for de som ønsker å være litt mer moderne. Men tror også de hadde en del helhvite! Som sagt var det iallfall mange ulike varianter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lisabella

har kjøpt stay-ups på Lindex med blå sløyfe, men de var iike bra! De var for korte og vide for meg, og skled ned..... Ikke bra. :o Andre forslag på hvor man kan få kjøpt hvite stay-ups som virkelig "Stay up"!!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Augustbrud02_
har kjøpt stay-ups på Lindex med blå sløyfe, men de var iike bra! De var for korte og vide for meg, og skled ned..... Ikke bra.  :o Andre forslag på hvor man kan få kjøpt hvite stay-ups som virkelig "Stay up"!!?

Vil da anbefale deg å kjøpe skikkelig strømper hos en brudebutikk jeg. Jeg gjorde det og jeg var veldig fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal også bruke stay-ups under kjolen, og jeg er livende redd for at de ikke skal holde seg oppe. Derfor kommer nok ikke jeg til å spare på akkurat dette området. Må skaffe meg noe skikkelig.

Noen er på forumet tipset meg om å ikke bruke bodylotion før strømpene skal på. Da glir de garantert ned.

Det lille blå slipper jeg å tenke på. Det er sydd en liten blå blomst på innsiden av skjørtet på brudekjolen. Smart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...