Ella* Skrevet 5. mars 2009 #281 Del Skrevet 5. mars 2009 Nå er det bare å shoppe tilbehør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 6. mars 2009 #282 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Nyyydelig kjole! Så deilig å ha det i boks, det er liksom én stor ting som kan krysses av listen. Håper dere får en fin helg alle 4. Treffes en dag? Endret 6. mars 2009 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #283 Del Skrevet 6. mars 2009 Kjempe fin kjole du har funnet. Kan tro det er godt å ha det i orden! Ja, jippi Jeg er veldig glad for det. Begynte å bli veldig nervøs for at jeg ikke kom til å finne noen enkel brudekjole som ikke kostet en halv månedslønn.. Nå er det bare å shoppe tilbehør Oh yeah, har vært i veldig smykkemodus i dag. Og har kjøpt et slør i går fra eBay, men er litt usikker på det. Det blir spennende å se på kvaliteten Kjøpte gjennomsiktig paraply i dag også (Nille 30 kr!) og så må jeg jo ha noe fint undertøy da Og sko! Det skal jeg se etter på Grændsens skotøimagasin (skrives det sånn mon tro :klø: ) De har sko i sateng som man kan farge etter ønske. Nyyydelig kjole! Så deilig å ha det i boks, det er liksom én stor ting som kan krysses av listen. Håper dere får en fin helg alle 4. Treffes en dag? Ja, det var jammen meg deilig å få ut av bildet. Det var en stor ting som kunne krysses av ja. Kjolen får vel være "something new" det da. Har igjen alle de andre tingene Something old, something new, something borrowed, something blue and a sixpencew in her shoe Ja, vi må treffes snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 6. mars 2009 #284 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg kjøpte også slør på Ebay. Likte det godt, men etter bryllupet så jeg at det hadde blitt noen små hull ved kanten... Pytt, pytt, da var jeg jo ferdig med å bruke det Et tips: Hvis det er litt stivt, så spray på lunkent vann i en eller flere omganger, og la det henge. Da blir det mykere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #285 Del Skrevet 6. mars 2009 Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #286 Del Skrevet 13. mars 2009 Det ser ut til at vi har hatt en fin og glidende overgang at lille A nå ikke lenger spiser på natten. Det gikk helt av seg selv, og nå sover han hele natten. Legger seg ca. 18:30 og sover til ca. 6:30. Deilig! (og *bank i bordet* Håper det fortsetter sånn en goood stund til ) I natt var den første på mange måneder som Sandramannen og jeg hadde senga helt for oss selv, jeg har alltid tatt han med over i senga på natten når han har fått mat, og har ikke lagt han tilbake igjen (er fryktelig tiltaksløs om natten ). I natt stod jeg opp og størk han bare over kinnet, og så sovnet han. Resten av natten sov han uten så mye som et kvekk, og våknet blid og fornøyd og skravla i vei 6:30. Vi har prøvd oss på måltider den siste tiden, og er nå oppe i 2 måltider på dagen, én med grøt og et middagsmåltid. De siste dagene har han også bare fått MME, og jeg er nok ferdig med amming for denne gang. Litt trist, snufs, men samtidig veldig ålreit å få kroppen sin tilbake. Nå har jeg ikke spist noe melkeprodukter på 5 1/2 måned! Utenom for 2 dager siden, for da prøvesmakte vi på bryllupskake :) Namnam. Får vel likevel fortsette med et beskjedent melkeproduktinntak en stund til, for nå kjolen sitter perfekt og kan ikke legge på meg noe Jeg er ostoman, og er fryktelig dårlig på å begrense meg der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 13. mars 2009 #287 Del Skrevet 13. mars 2009 Flinke A som sover så fint Her har også nattmåltidet "forsvunnet" av seg selv. Har ikke avvent ham, men to måltider fast føde på dagen er vel tilstrekkelig til at han ikke trenger det lenger. Å... Bryllupskake Blir det en sånn Pascal-kake? Kanskje greit å være sikker på at kjolen sitter perfekt på bryllupsdagen også ja Men etterpå! Da blir det vel ost? Det har du i alle fall fortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #288 Del Skrevet 13. mars 2009 Hehe, ja det blir vel det, får bare begrense meg fra nå av Ja, det blir Pascalkake, men har ikke bestemt oss for hvilken ennå. Det står mellom den på hjemmesiden deres (pasjonsfrukt) og en VELDIG god sjokoladekake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 13. mars 2009 #289 Del Skrevet 13. mars 2009 Har ikke smakt dem, men kan forestille meg at det er et vanskelig valg Fikk lyst på kake nå! Kanskje jeg må lage eplekake... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #290 Del Skrevet 13. mars 2009 I morgen skal jeg og begge barna til Reptilparken! M har et sånt klistremerkeskjema vi bruker, og når han samler 10 stk. skal vi finne på noe eksra kult, og i morgen blir det altså reptilparken. De har slanger, giftige frosker og sånne kryp... ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 13. mars 2009 #291 Del Skrevet 13. mars 2009 Vet ikke om jeg hadde turt å dra dit jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #292 Del Skrevet 13. mars 2009 Haha, nei, vi drar heldigvis ikke på tirsdag, for da var det visst mate-dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siona Skrevet 13. mars 2009 #293 Del Skrevet 13. mars 2009 Men tenk så sultne de er imorgen, om de ikke har fått mat siden tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #294 Del Skrevet 13. mars 2009 Det tenkte jeg ikke på M (storebror) lurte fælt på hva slanger spiste, så jeg sa de spiste nok noe sånn småkryp og sånn :klø: vet ikke helt hva de spiser, tenkte kanskje mus, men det liker han så godt så droppet å fortelle det akkurat da Jeg prøvde i all fall å avdramatisere hele denne spisingen da for å gjøre det så lite skummelt som mulig (han synes det er så innmari kult med giftfrosker, men alle de dyrene der ser jo ganske skumle ut..), men så kom Sandramannen da.. "..de har nok ikke noe i mot en saftig liten 4-åring heller". Store øyne da ja Men M skjønte spøken altså, vi tøyser mye Men han så litt overrasket ut en liten stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #295 Del Skrevet 13. mars 2009 Vi har forresten leid et lokale nå da.. Det lokale aldershjemmet har selskapslokaler til utleie fant i ut Da holder vi i all fall stilen om enkelt bryllup, ikke mye GLAM og GLITTER der i all fall. Fikk litt hetta plutselig med tanke på plassen oppe hos svigers. Tror vi har overtalt oss selv litt, for det er ikke sååå god plass der. Men vi er fornøyde altså. Har lokalene fra dagen før, så kan begynne å pynte og dekke og fikse dagen før. De kan trakte kaffe til oss også, så da slipper vi det også. Og det er bare 2 min hjemmefra, noe som er veldig praktisk både når i skal fikse og ordne, og etterpå. Det kostet 3600 for to store rom med tilgang til en hage (fint for barna på sommeren) , og 25 kroner per kuvert med dekketøy inkl. oppvak, så det var jo supert da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #296 Del Skrevet 13. mars 2009 Her er noen av dyrene vi skal se på i morgen. http://www.reptilpark.no/bildegalleri/index.htm M gleder seg mest til den blå giftpilfrosken på siste bilde, helt fasinert Det blir litt uvant å dra på utflukt uten ammemuligheter da men...Hmm.. Altså; han får grøt til frokost, blandet med melk og får resten av flasken til å drikke. Det er ca 7-7:30, da trenger han kanskje ikke mat før 11:30 :klø: VI er ikke inni rutinen med MME i det hele tatt ennå.. Jeg kjøpte et glass med frukt med havre oppi, og tenkte jeg kunne gi han det som mellommåltid, og så få flaske når vi er hjemme igjen. Men om vi bruker lenger tid en antatt blir det jo stress da. Eller så kan jeg også ta med et middagsglass og få det varmet opp på kafé, men synes kanskje det virker litt stress på en lørdags formiddag i oslo sentrum! Det er nok bare jeg som stresser unødig mye nå, men litt uvant bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #297 Del Skrevet 13. mars 2009 Bryllupsliste: Hva har vi fikset og hva mangler vi: Invitasjoner: ca. 40-45 stk. Kommer snart i posten Kjole: Slør: Sko: Frisør: Smykke: Tror det i all fall Ørepynt: Dress: Sko: SKjorte og slips: (men synes ikke slipset han hadde plukket ut var noe fint jeg da ) Barneklær: Fotograf: Vielsen: Festen: Lokaler: Bordpynt: Mat: Nja, skal ha tapas, og har funnet noen vi synes ser gode ut, men har ikke vært og smakt enda..Må fikse det snart. Kake: Har ikke valgt type enda, men det står mellom 2 på Pascal. (+ og så skal mamma bake kake til M (sjoko med monnstopper (nonstop) og ettersom hun er kakegal baker hun nok et par til også ) Tenkte kanskje å ha et deilig ostefat også: Bryllpsnatten: barnevakt: Hva mer trenger man mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 13. mars 2009 #298 Del Skrevet 13. mars 2009 Blir sikkert moro for storebror ja Så fint at dere har fått ordnet lokale da! Snedig med hage, og oppvask av kopper inkludert i prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siona Skrevet 14. mars 2009 #299 Del Skrevet 14. mars 2009 Høres ut som dere har fått ordnet masse nå. Deilig med hver ting som faller på plass Ha en super dag i reptilparken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 16. mars 2009 #300 Del Skrevet 16. mars 2009 men så kom Sandramannen da.. "..de har nok ikke noe i mot en saftig liten 4-åring heller". Store øyne da ja Men M skjønte spøken altså, vi tøyser mye Men han så litt overrasket ut en liten stund. Reptilparken kommer nok MellonCollieMannen til å synes er like stas som Lillegutt når den tid kommer, så jeg tror jeg bare overlater sånt til dem. Er ikke så stor fan av verken slanger eller giftfrosker Kan tenke meg det er godt å få igjen kroppen sin, selv om det sikkert er litt rart å være ferdig. Men du har vært helt utrolig flink, så du kan være stolt av deg selv!! Og snart kan du spise masse masse ost igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå