Ella* Skrevet 3. februar 2009 #181 Del Skrevet 3. februar 2009 Blir spennende når pakken kommer i posten Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #182 Del Skrevet 3. februar 2009 Hei imli Kjolen (den jeg kjøpte på Coast) er vel en selskapskjole, men den kan fint brukes som hverdagskjole også. Den består av en ytterkjole i tynn fin ull, og en innerkjole med spagettistropper. Ytterkjolen er utringet i en "V" pyntet med kniplinger langs anten, den er "nippet" inn akkurat under puppene men sitter ganske tett inntil kroppen hele veien. Nederst er det pyntet med de samme kniplingene. Innerkjolen går ganske rett over brystet og har også litt pynt.. ....*BAH*...så dårlig på å forklare. Legger ut et bilde i stedet for..skal vi se...sånn. Men prøv å se bort i fra den hvite amme- BHen da og at pynten står litt rundt til alle kanter.. Hei Siona Ja, det er jammen meg deilig at det endelig går bedre. Jeg er så glad om dagen, har det suuupert! Jeg har aldri vært innom coast før på lørdag, men nå skal jeg jammen meg tilbake på lørdag igjen sammen med en venninne. Det var hun som tipset meg om den. Fikk litt penger til bursdagen min som skal gå til klær. Har lyst på noen nye skjørt også. Synes du skal ta en tur ja! Det var mye fint der, men nå var det endel igjen fra høsten også da, det kommer jo sikkert enda mer fine vårkjoler etter hvert. Du får jo masse fint for 5000! Håper det fortsatt varer! Hei Ella! Ja det blir spennende med eBay-pakke. Kjøpte denne kjolen da, men er ikke helt sikker på at jeg liker den så godt likevel. Ble bare så revet med da auksjonen snart skulle slutte, og jeg kunne kjøpe en kjole for 6 GBP Farlig det der Her er den i all fall: Kjolen Ha en fin dag du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #183 Del Skrevet 3. februar 2009 De ringte fra barnehagen i sted. Storebror hadde tatt tungen bort på et gelender ute... Det er minus 8 grader her, så den hadde jo selvsagt satt seg fast den da. Stakkar, hadde begynt å blø og var litt lei seg. Jeg sa de skulle ringe opp igjen og fortelle hvordan det gikk etter hvert, så hvis det fortsatt bare var fælt og trist så kunne jeg komme opp og hente han. Det gikk mye bedre nå, de ringte akkurat. Har jo sagt det der noen ganger nå da, men da lærte han kanskje den harde måten. Husker jeg har gjort det der selv da jeg var liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 3. februar 2009 #184 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Begge kjolene så fine ut Spesielt den fra Coast. Huff da : Hørtes vondt ut å sette fast tunga. Håper han husker det, så det ikke skjer igjen. Edit: Surret litt, ble feil smiley Endret 3. februar 2009 av Ella* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 3. februar 2009 #185 Del Skrevet 3. februar 2009 Kjempefine kjoler da! og så så billige. Dakar storegutten, sette fast tunga er ikke noe særlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siona Skrevet 3. februar 2009 #186 Del Skrevet 3. februar 2009 Stakkars storebror da. Jeg har fortsatt arr på overleppa etter et smertefullt møte med et kaldt gelender da jeg var liten Kjempefine kjoler! Blir spennende å se om den fra ebay passer! Jeg har lurt på å kjøpe der noen ganger jeg også, men har hittil ikke tatt sjansen. (Coast har forresten to andre butikker i Oslo også - en på Byporten og en i samme gate som Saga Kino ligger. Men det visste du kanskje...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #187 Del Skrevet 3. februar 2009 Huf ja, stakkars lille storbrorgutten har bringerbærrød tungespiss. Det var mer enn jeg trodde, men han synes ikke det gjør vondt å spise. Det var visst 2 andre som hadde gjort akkurat det samme i dag Jaja, kanksje de har lært nå da. Storebror mente i all fall at han aldri skulle gjøre det igjen.. Håper han får sove godt i natt, i går natt hadde han mareritt stakkars, og det var nesten umulig å vekke han. Han var "våken" men liksom inni drømmen. Kjempelei seg. Til slutt fikk jeg vekket han da jeg begynte å snakke om bestemoren hans sin bil som nettopp måtte på verksted. Snakket om bremeklosser og Lynet Mcqueen også Visste ikke om de andre Coast-butikkene, men får kanskje ta en titt i dem også. Hadde egentlig litt tenkt til å se etter en hvit penkjole. Skal jo gifte meg vettu, og så skal jeg ikke ha en stor tradisjonell brudekjole med slep, men noe enkelt. Men den må være hvit synes jeg. De hadde en veldig fin på Coast, men må titte mer først. Det er forloveren min som skal være med å titte i butikker på lørdag, gleder meg til det. Hadde tenkt meg til Hegdehaugsveien igjen egentlig, for jeg hadde litt lyst til å titte i Oasis-butikken, for det ligger vel en der fortsatt :klø: Det er så lenge siden jeg har rundt i butikker og tittet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #188 Del Skrevet 4. februar 2009 Min litt mer butikkbevandrede venninne har oversikten, og har sagt at det er Oasis i byen gså, så da blir det litt shopping i byen på lørdag. Hun vet mer om hvor hvilke andre butikker det er å få med seg. Gleder meg til det. Skal også titte innom brudebutikker :rødme: -- Sandramannen og jeg har bestilt konsertbiletter til neste torsdag! Svigermor skal sitte barnevakt, og siden konserten ikke begynner før kl. 21 (dørene åpner 20) så rekker vi å legge barna først og hun behøver bare å passe på. Har noen flasker klar i kjøleskapet, og så kommer vi hjem ikke så seint. Gleder meg! Det blir hyggelig å finne på noe med Sandramannen. Hadde egentlig planlagt to konserter i høst også, både The Streets og Lauryn Hill, men begge ble avlyst! Selvsagt leit at vi ikke fikk gått på dem, men veldig greit også egentlig, for det var jo mye med Alexander på den tiden. Men nå er heldigvis det over og vi kan kose oss på konsert. Tror det blir litt rart å dra fra babyen når ikke Sandramannen er å passer på, men svigermor holder nok fortet fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 4. februar 2009 #189 Del Skrevet 4. februar 2009 Hei! Takk for koselig støtte i dagboka mi! OG gratulerer så masse med dagen som var på mandag. Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #190 Del Skrevet 4. februar 2009 Takk for det iingvild -- Lurer på hvor lang tid det skal ta før vi får prøvingsattestene :klø: Venter og venter og venter. Får jo ikke bestilt eller planlagt noen ting før jeg får den. Fikk ikke en gang vite hvor fullt det var i tinghuset fremover uten den attesten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. februar 2009 #191 Del Skrevet 4. februar 2009 for lillebror som er 6 mnd i dag! Når skal dere gifte dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #192 Del Skrevet 4. februar 2009 Ja, 6 md, tenk det. Er blitt så stor alt atte Vet ikke helt når vi skal gifte oss. Hadde egentlig tenkt sommeren 2010, men nå tror vi kanskje at vi vil gjøre det i år, en eller annen gang i løpet av senvåren/sommeren/tidlig høst, men får jo ikke vite noen ting av tinghuset før vi får den prøvingsatteseten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 4. februar 2009 #193 Del Skrevet 4. februar 2009 for A som er 6 mnd Typisk at de er trege med papirer... Blir koselig å planlegge bryllup da. Tenkt noe på hvordan dere vil gjøre det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #194 Del Skrevet 4. februar 2009 Ja, nå titter jeg i postkassen hver dag. Venter jo både på kjole, prøvingsattest og erklæring fra Statens vegvesten (om at jeg kan begynne øvelseskjøring). Bryllupet ja, vi har jo tenkt litt, men det er fortsatt bare tanker. Det vi i all fall vet er at vi skal holde det enkelt og privat, men veldig koselig Forloverne og de nærmeste i selve bryllupet. Til festen skal vi ha våre nærmeste venner og onkler, tanter og fettere og kusiner. Vi skal gifte oss i Tinghuset i Oslo. Driver og titter etter kjole nå for tiden, men vet ikke helt hvordan den skal være ennå. Det kommer nok til å bli enten en pen selskapskjole eller en bryllupskjole uten slep. Det er jammen meg vanskelig, i all fall ut i fra bare å se på bilder. Gleder meg til å titte i butikker på lørdag! Har lyst til å ha en liten brudebukett også, men har ikke bestemt meg for farge eller blomstertype eller noe sånt, men er veldig glad i peoner, og liljer og roser. Her er en som var fin jeg fant nå i farta, bare litt for stor: Rosa med peoner, liljer og litt forskjellig Sandramannen skal kjøpe seg dress på en butikk han fant i Hegdehaugsveien, husker ikke helt hva den het nå i farta. Vi må jo ta bryllupsbilder, og har sett litt på Studio Vest og Moment. Vi blir tilsammen litt over 40 stk. til festen. Vet ikke helt om vi skal leie lokale, eller ha det hjemme hos svigerforeldrene mine. De har stort hus og det er plass til et langt bord. Vi heller mest mot det forslaget foreløpig. Vi hadde tenkt å ha tapas, masse forskjellig gode ting, med god drikke til. Så må vi ha masse gode kaker. Storebror har bestilt en sjokoladekake med non-stop på men vi må nok ha litt andre kaker også Synes denne fra Pascal ser veldig god ut: http://pascal.no/produkter/bryllup/ Jeg har sett litt på invitasjoner, og hadde litt i bakhodet at jeg skulle kjøpe frimerker nå som det snart var valentines day. Vil i all fall se hvordan de ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 4. februar 2009 #195 Del Skrevet 4. februar 2009 Virker som dere har funnet ut mye, synes jeg. Høres ut som en veldig koselig feiring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 4. februar 2009 #196 Del Skrevet 4. februar 2009 Høres jo ut som dere har planlagt kjempemasse på kort tid Blir nok en fin dag! Jeg lurer på om Posten ikke har slike Valentine's frimerker i år faktisk :klø: Men jeg fikk bestilt et ark med de fra i fjor i stedet. Likte begge kjolene kjempegodt, men jeg er heller ingen kløpper på ebay. Finner mye fint, men er alltid redd det ikke skal passe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 4. februar 2009 #197 Del Skrevet 4. februar 2009 Spennende med bryllupsplanlegging, vi tenker på noe lignende, så kommer til å følge med her ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #198 Del Skrevet 4. februar 2009 Hei Ella MellonCollie og Pepita! Ja, hehe, merket at vi hadde visst gjort oss endel tanker likevel. Jeg var på posten og spurte etter de frimerkene i går, men de hadde ikke fått dem enda. Men kanskje de rett og slett ikke finnes i år da. Skal spørre på et annet postkontor i morgen. Hvor bestilte du dine fra i fjor MellonCollie? Går det an å bruke de i år også? Det er ikke det at det er så farlig med "kjærlighetsfrimerker" egentlig, men siden det akkurat er tiden nå så.... Så hyggelig med nye "fjes" Pepita Bare hyggelig om du titter innom Var forresten innom en butikk nå på lørdag og så en hvit lang selskapskjole. Det var en litt fin butikk, så tenkte den kanskje måtte være litt dyr. Sånn 4-5000 eller noe sånt. Da jeg kikket på prislappen stod det 23.000 kroner! Wow! Jeg måtte faktisk se på lappen en gang til. Det var visst en Chloékjole Ikke helt prisklassen min for kjole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. februar 2009 #199 Del Skrevet 4. februar 2009 23.000 for en selskapskjole? Nei, det er ikke helt min prisklasse heller kan du si At det går an... Den brudekjolen på bildet var jo veldig fin da... Likna en del på min faktisk, bare min hadde litt enklere perlebroderier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #200 Del Skrevet 4. februar 2009 Ja, den var jo veldig fin da Det er utrolig mye fine brudekjoler. Kan drømme meg helt bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå