Gå til innhold

Er dette migrene?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes dette høres ut som et panikkanfall

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har hatt slike nummenhetsfornemmelser uten å ha særlig hodepine, og min lege lurte på om jeg hadde en form for migrene, så mye er mulig..

Men det hadde du tydeligvis ikke, og kanskje hadde ikke legen din den beste kunnskapen på migrene. En lege kan ikke alt like godt. Og de symptomene som her er beskrevet er ikke symptomer på migrene.

Skrevet
Men det hadde du tydeligvis ikke, og kanskje hadde ikke legen din den beste kunnskapen på migrene. En lege kan ikke alt like godt. Og de symptomene som her er beskrevet er ikke symptomer på migrene.

Kan jeg få spørre hvorfor du med en slik skråsikkerhet kan si at dette ikke er migrene?

Skrevet
Kan jeg få spørre hvorfor du med en slik skråsikkerhet kan si at dette ikke er migrene?

Fordi jeg selv har hatt migrene i mange år, og har lest "alt" som er skrevet om det.

Du har ikke migrene selv, kan du ikke bare innse at du kanskje ikke er så kompetent til å uttale deg om det?

Skrevet (endret)
Fordi jeg selv har hatt migrene i mange år, og har lest "alt" som er skrevet om det.

Du har ikke migrene selv, kan du ikke bare innse at du kanskje ikke er så kompetent til å uttale deg om det?

Skal ikke si noe på det jeg, men syns du har en ganske så frekk tone

Endret av Hinata
Skrevet

Dette er det mest usaklige jeg har hørt. Jeg har migrene og er dermed i følge din definisjon kompetent til å uttale meg. Jeg har hørt og lest om migrene som arter seg slik ts beskriver, så du har tydeligvis ikke lest alt. Migrene kan arte seg på veldig mange forskjellige måter.

Skrevet

Uten å være sikker, støtter også jeg at dette kan være migrene. Er helt sjokkert over denne gjesten sine uttalelser. Jeg har også migrene, og har hatt det i flere år. Jeg har opplevd det samme som TS skriver her, med unntak av at jeg ble redd. (sannsynligvis fordi jeg visste hva det var). Jeg snøvlet, klarte ikke snakke.. Skulle skrive en SMS og jeg leste den om og om igjen før jeg var sikker på at det var riktig skrevet. Min mor ringte da tilbake (etter å ha mottatt SMS'en), og trodde jeg var full! SMS'en var helt uten sammenheng, språket mitt var ikke til å forstå, og jeg var helt fjern. Det varte ikke lenge før jeg sovnet, og når jeg våknet igjen var jeg helt fin. Nå ble dette innlegget mest om meg, men ville bare poengtere for den skråsikre gjesten hvor feil h*n tar.

Håper det går bra med kjæresten din!

Skrevet

Håper det går bra med kjæresten din!

Når jeg har migrene, så blir jeg snøvlete og forvirret, og kan ofte falle sammen der jeg står/sitter, ute av stand til å røre meg. osv.

Det er mange, mange former for migrene.

Gjest Trådstarter her (sliten)
Skrevet

Tusen takk alle sammen!

Det går bra nå, han ligger og sover tror jeg. tror jeg får ordnet med et legebesøk slik at vi kan utelukke skumle saker og ting, og få en erklæring på at han har migrene (kjekt å ha med tanke på eksamen og sånt)

Har en legebok her, til dere som kranglet litt om det. De symptomene typen min hadde er listet opp som helt vanlige, i tillegg til mye annet (kvalme og sånt)

Igjen -takk for svar og støtte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...