Gå til innhold

gidder ikke å bruke kondom!

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

gutter tenker ikke på at jenta kan bli gravid eller få kjønnssykdommer!

for litt siden hadde jeg sex med en gutt som slurvet så mye med kondomen at jeg måtte ta angrepille. begge to var like drita, men det var jeg som sa:"det er ikke aktuellt å ha sex uten kondom!" da fikk han fart på seg og løp rundt i leiligheten for å finne en kondom. den første kondomen satt han ikke ordentelig på, han ville inn i meg- da sa jeg igjen (se over) og han rundt i leiligheten igjen... :x

jeg har en liknende erfaring med en annen. vi begynte å kline og ta på hverandre. så sa jeg:"uten kondom blir det ikke samleie"ok. det var greit, så vi fortsatte å kline. så sa han: kan jeg ikke bare stikke den inn litt?

HALLO!!!!!

og når jeg fortalte dagen etter til han første at jeg hadde tatt angrepille...he couldnt care less!

Med dette konkluderer jeg:gutter har det så jævla lett!

jeg blir egentlig lei meg, på hvilken annen måte går det an å presisere bedre at man ikke bryr seg? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Like mye jenten sitt ansvar. Hvorfor tar ikke du frem kondomen?

Flott du sier nei i alle fall hvis der ikke er noen kondom på plass :)

Folk tar altfor lett på kondombruk, inkludert meg selv :oops:

Skjønner du blir lei deg, men du oppdager da i alle fall hvilket "ansvarsmennesker" de er.

Skrevet

Mange, uansett kjønn, slurver med kondomen. Det er, som Joplaya sier, begge sitt ansvar.

Er det muligheter for at man kommer til å ha sex er det vel like greit at kondomen har fast plass i veska/lomma/pengboken(og er sex helt usannsynlig, gjør det jo alikavel ikke noe om kondomen ligger der....bare sånn for sikkerhetsskyld!?)

Flott at du ikke gjennomførte uten kondom!! "Bare litt inn" er det mange som har brent seg på.

Skrevet

Når du har opplevd at så mange gutter enten ikke har kondom eller ikke vet åssen den taes på, bør du nok sterkt vurdere å ta saken i egne hender :blunke:

Alltid ha en pakke klar,

og ta dem selv på,

slik at du vet det blir gjort riktig!

Skrevet

Hvorfor ikke kjøpe din egen pakke med kondomer da??? Så har du det klart når lysten melder seg!

Gjest Anonymous
Skrevet

ok, da- jeg får vel kjøpe en pakke selv...og tre den på selv... :briller:

takk for svar!

Gjest Mayamor
Skrevet

Ikke bare er ditt ansvar også, men en gutt som så lett vil "dippe litt"...

Hvor har han "dippet før"... :-?

Samme for en jente...

Vær fornuftig...

Det er ikke bare graviditet som er en uønsket "bivirkning" etter ubeskyttet sex...

Klamydia, HIV, herpes, gonore... You name it... :-?

Mayamor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...