Gjest Ber Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Tittelen taler vel mest for seg selv, og jeg er interessert i å høre hva som er vanlig! Både når det er opphør av ansettelsesforhold som er korte, og de av den mer langvarige sorten. Takk
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Jeg jobbet i 1 år som kundekonsulent og fikk en koselige gave + blomst da jeg sluttet. Veldig hyggelig ha en ting istedet for "bare" en blomst.
Gjest Gitte Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Jeg fikk komplett kaffeservise + middagstallerkner i samme serie, blomst og kake når jeg sluttet på jobben. Der hadde jeg jobbet i 7 år.
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Det var meg i forrige innlegg også. Glemte skrive at jeg jobbet som butikkmedarbeider i over 4 år ved siden av studier og da jeg sluttet der fikk jeg ingenting. Ikke blomst. Ikke gave. Ikke en eneste markering. Uken etter jeg hadde sluttet ringte en av sjefene og lurte på når jeg skulle komme på jobb. Han var sur og irritert for han trodde jeg hadde droppen jobben. Dere skjønner kanskje at den interne kommunikasjonen ikke var så god der....
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 Det var meg i forrige innlegg også. Glemte skrive at jeg jobbet som butikkmedarbeider i over 4 år ved siden av studier og da jeg sluttet der fikk jeg ingenting. Ikke blomst. Ikke gave. Ikke en eneste markering. Uken etter jeg hadde sluttet ringte en av sjefene og lurte på når jeg skulle komme på jobb. Han var sur og irritert for han trodde jeg hadde droppen jobben. Dere skjønner kanskje at den interne kommunikasjonen ikke var så god der.... La meg gjette... dagligvare?
malicious Skrevet 28. august 2008 #6 Skrevet 28. august 2008 Jeg fikk en engelstatue og sjokolade da jeg sluttet jobben i en dagligvare hvor jeg jobber i 1 1/2 aar. Naar jeg sluttet i kommunal barnehage etter 8 mnd saa fikk jeg smykke med matchende armbaand, og gavekort paa 200,-
Miel Skrevet 28. august 2008 #7 Skrevet 28. august 2008 Der jeg jobber gir vi alltid en liten oppmerksomhet til de som slutter. Det har vært et par stykker som har hatt svært korte engasjementer, de får gjerne en blomst og en flaske vin samt en liten "tale" fra sjefen, de som har jobbet lenger (ca 1 år og oppover) samler vi inn penger til og kjøper noe de trenger eller ønsker seg. Selve markeringen har vi ofte i lunsjen, og da gjerne med litt kake.
Gjest Fi fi la Belle Skrevet 28. august 2008 #8 Skrevet 28. august 2008 jeg har sluttet flere steder... har fått alt fra serivettholdere til liten glass statue og blomster.. en gang fikk jeg både gave fra sjefen og fra de andre ansatte der de hadde skrevet på kortet at de kom til å savne meg, det var veldig koselig. kommer jo selvsagt ann på hvor lenge man har jobbet, og litt på hvor godt en har jobbet og.. jeg synes det var veldig koselig med den lille glass statuen da den minner meg om en fin tid..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå