Gå til innhold

Brudekjolen min

Gjest *nurket*

Anbefalte innlegg

Gjest *nurket*

Hei alle sammen,

Jeg er faktisk veldig tidlig ute med kjøp av brudekjole, men jeg kom over et kupp og kunne ikke la være. Hva syns dere??

Gleder meg vilt til den store dagen. Selv om den ikke er før 28. august neste år (på bursdagen min i tillegg).

:hoppe:

Dere kan se kjolen her:

http://www.morilee.com/dress.php?id=129&h=1

:hjerter:

klemmer Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *nurket*

Kjempe koselig med gode tilbakemeldinger.

Til dere som tør og ta sjansen og kjøpe kjole uprøvd, så er det ekstremt billig å kjøpe de i USA og importere de til Norge.

Kjolen min vil tilsammen koste 2700 kr med frakt og importkostnader til Norge. Jeg har ei fantastisk farmor som elsker å sy, så endringer på kjolen er heldigvis ikke noe problem.

Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig kjole!

Jeg har også kjolen i boks, selv om det er 1 år til bryllupet. Men sånn blir det når man har funnet kjolen med stor K. Jeg fant en Romantica kjole som jeg fikk på tilbud til kr. 6000. Synest ikke det var så ille. Jeg har prøvd å finne kjolen min på nettet for å kunne vise den til dere, men jeg finner den ikke. Det er modell Iona fra Romantica of Devon. Finner den ikke på Romanticas sider heller. Det er ikke av de nyeste modellene, så da ligger den ikke der. Kan noen hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *nurket*

Jeg tenkte også på en Romantica kjole, Iola. Men så fant jeg denne og falt helt for den.

Fant ikke Iona modellen noen steder. Forsøkte faktisk flere søkemotorer, for jeg ble litt nysgjerrig. Burde jo være mulig å spore den opp. :wink:

Vi hadde faktisk tenkt å gifte oss 22. mai neste år selv. Men så flyttet vi det. Gir meg noen ekstra mnd å kvitte meg med overflødighet fra graviditet (termin i januar). :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en fantastisk flott kjole!!!!

Dersom du ser tilbake på enkelte av kjole-trådene, er det mange som har bestilt kjole, som drøyer lenge med å komme. Og det er ikke moro å se at bryllupet nærmer seg med stormskritt, mens kjolen uteblir (trust me, jeg var en av de inntil for halvannen uke siden)!

Så det er bedre å være litt for tidlig ute enn litt for sen.

Lykke til videre med forberedelser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du ser tilbake på enkelte av kjole-trådene, er det mange som har bestilt kjole, som drøyer lenge med å komme. Og det er ikke moro å se at bryllupet nærmer seg med stormskritt, mens kjolen uteblir (trust me, jeg var en av de inntil for halvannen uke siden)!

Så det er bedre å være litt for tidlig ute enn litt for sen.

.......ja, jeg bestilte min kjole 12.april, jeg,

mer enn tretten måneder før bryllupet...!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...