Gå til innhold

Problemer med fjernkontroll


Gjest Gjest_Mie_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mie_*

Har fått et problem med fjernkontrollen. hver gang jeg rtykker på den, uansett om jeg skal bytte kanal eller endre lydstyrke, så skrur tven seg av. Har forsøkt å bytte batteri i fjernkontrollen, samt å slå tven av og på manuelt, men det hjelper ikke. Noen som vet hvordan jeg løser dette?

Nå står tven på mute, etter at den stod på det i går, og det er ikke mulig å få tilbake lyden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv å få åpna dekselet sånn at du får rengjort inni. Jeg hadde lenge trasige taster etter en episode med cola... Det gjorde underverker å få rengjort på innsiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått et problem med fjernkontrollen. hver gang jeg rtykker på den, uansett om jeg skal bytte kanal eller endre lydstyrke, så skrur tven seg av. Har forsøkt å bytte batteri i fjernkontrollen, samt å slå tven av og på manuelt, men det hjelper ikke. Noen som vet hvordan jeg løser dette?

Nå står tven på mute, etter at den stod på det i går, og det er ikke mulig å få tilbake lyden...

Sjekk først om feilen ligger i tv. Om knappene på TV'n fungerer, og fjernkontrollen fortsatt ikke fungerer etter rengjøring, så kan du kjøpe ny på "Clas Ohlson" for kr 200,-

Endret av baltazar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...